Virtuaalikissat?

• Itse en ole harrastaja, mutta rupesi mietityttämään nämä virtuaalikissat. No sehän on selvää, että kissakenneleitä (?) on paljon vähemmän kuten vaikka esimerkiksi virtuaalitalleja tai koirakenneleitä. Onko teillä mitään tietoa tästä aiheesta, harrastatteko virtuaalikissoja? Itse olen hieman harkinnut asiaa ja ajattelin olisiko muitakin joilla olisi mielenkiintoa asiaan? Jos harrastajia olisi, ajattelin jopa ihan omaa liittoa, mutta eipä varmaan olisi hirveästi mitään muuta kuin joku kissarekisteri ja näyttelykalenteri, että olisiko vähän liikaa vaivaa niin pienelle asialle.

Kertokaa kaikki mitä aiheesta tulee mieleen, ideat, mielipiteet yms!

• Piirrosharrastajat

Mulla on pari tallikissaa kun mokomat ovat niin sööttejä :3 Täällä on yhteissivut kissoille, koirille ja muille otuksille :D

• Esteratsastajat

Tosiaan aika hiljaista on kissamaailman kanssa virtuaalisesti, multa löytyy kotoa kissaperhe (8 kissaa), niin en ole virtuaalimaailmassa niistä jaksanut innostua :D Adinasta löytyy kylläkin tallikissa Mindy, jonka kanssa kierretään näyttelyissä ja kissanristiäisissä :D

• Kissoillehan on ollut kaikenmaailman agility- ja näyttelyliittoja siinä missä koirillekin, nykyään ovat vain kaikki kuolleet… Yhden kissakennelin sivut löytyivät vielä kun nimen muistin, mutta tuokin on kuollut vaikka omistaja vielä koirien parissa pyöriikin.

Mulla on muutama tallikissa tulossa uutukaiseen projektiin koirien ja kenttäponien lisäksi, mutta mikäli jotain toimintaa kissoille joskus tulee niin voisin ihan muutaman rotukissankin hankkia ja niillä alkaa pyörimään näyttelyissä :slight_smile:

• Oreihin hurahtaneet

Meiltä löytyy Hukkasuosta kaksi tallikissaa. Kisut seikkailee mukana tarinoissa, roolipelissä ja piiroksissa. :>

• Virtuaalikoirat

Itse ryhdyin muistelemaan näitä virtuaalikissoja. Googlettelin ja löysin tämän keskustelun. Itse olen joskus aikoinaan (about 6 vuotta sitten?) harrastanut virtuaalikissoja aktiivisesti ja muistelisin, että on ollut ihan kunnon foorumit ja porukka oli ihan suht. aktiivista.

Jäin itse sitten tauolle, kun virtuaalihommat eivät enää kiinnostaneet. Eräänä päivänä muutama vuosi myöhemmin palasin tsekkailemaan tilannetta ja kaikki oli kadonnut. Foorumi, kissalat ja liitot… Unohdin koko asian.

Ja nyt tässä iltasella kävin huvikseni kurkkaamassa vanhan webs-käyttäjän ja siellä ne kissat oli edelleen tallessa. Olisi kiva jos v-kissat tulisivat takaisin pinnalle, mutta tuskinpa. Nooh, ainakin nuo säilyy tuolla tallessa. :)

• Esteratsastajat

Joo aika hiljaista on :D Meiltäkin löytyy muutama tallikissa ja joihinkin olen törmännyt etenkin Suntuubi-tallien esittelyissä.

• Meiltä Pyökkihovista löytyy myös kaksi kissaa :slight_smile:

• Piirrosharrastajat

Tän eläinsivun oonki jo aiemmin linkannu, mut siel on nyt kaks uutta kattia ja toi sivu on kamala sekasotku joka pitäs siivota :sweat_smile:

• @Afeica joo, sisko kans oli ihan järkyttynyt kun on virtuaalihommis pyöriny vuosia sitten, kerroin et kissoja ei näy missää ja on vaa hevosii ja koirii :( Jos olis muitakin innokkaita oisin kyllä mukana tekemässä töitä v-kissojen eteen, vaikkei mulla oo hajuakaan mistään hienoista virallisista näyttelyistä… :sweat_smile:

• Piirrosharrastajat

@Saippua Joku ryhtykää nyt mun kanssa kasvattaa japanin bobtaileja :joy: mulla on jo kaks tyttöä tuolla

• @Kioja just katoin noita sun kissoja, varsinkin juur noi bobtailit ja toi itämainen lyhytkarva <3 voi kyllä kasvattaisin, ja sit kans ragdollit ja don sfinxit? (Pakko googlaa oikee nimi, en mä muista!)

Edit: joo don sfinx oli oikein, mutta en tarkottanut sitä vaan cornish rexiä! Ihana kikkarakarva ja ne jättikorvat… :D

• Piirrosharrastajat

@Saippua Mä niin tykkään noista bobtailien töpöhännistä :3 ne on aivan ihanat

• ITÄMAINEN LYHYTKARVA -KISSALA OIS NIIN UNELMA. <3

mut siis joo oisin kyllä innokas hommaamaan pari kisua ja käyttämään kaikenlaisissa tapahtumissakin! :slight_smile:

• Piirrosharrastajat

@laura jos oriental shorthaireja aletaa kasvattaa ni mä oon mukana vaikken kissoista hölkäsen pöläystä tiedäkää :open_mouth:

• @Kioja meillä on kotona vaan kaks maatiaisnarttua enkä itekkään kovin ymmärrä noiden karvasten päälle, mutta on ne vaan ihania! :rofl:

myös maine coonit on ihania, menis ylimääräsille hiiviskelijöille varmaan pienistä koirista tai järkyttävistä kissoista :thinking:

• Esteratsastajat

Hyvä tietää, että kissaihmisiä on näinkin paljon mukana yhä, laitanpa mukaan match show:hon kokeeksi kissoillekin oman luokan :blush: (meillä on kuukausittain heppojen mätsärit, niin voisi ruveta säännöllisesti järkkäämään kissaluokan mukaan, jos innostuneisuutta riittää osallistumaan)

• Virtuaalikoirat

Jee kiva nähdä, että kiinnostusta löytyy edes jonkin verran! :) Mulla on tuolla “säilössä” sfinxejä, itämaisia lyhytkarvasia ja siamilaisia. :D Voisin viikonloppuna vähän siivoilla ja koittaa väkertää paremmat sivut niille…

• Piirrosharrastajat

Mulla nyt on hautunut hetken mielessä semmonen viritelmä että entä jos laitettas nää kaikki kissat samaan kissalaan ja niille tietyt henkilöt omistajaksi tai omistajiksi, eli vaikka tuojan/kasvattajan/ostajan mukaan, ja sitten niitä toisten kissoja sais lainailla omaan kasvatukseen vapaasti? :smile: eli siis ikäänkuin yksityistalli (tai siis kissala) johon porukka tuo omat kissansa :thinking: koska itse en ainakaan jaksa pitää omaa kissalaa ja tuntuu että niin se homma kuivuis kasaan aika nopeesti että ne kissat olis siroteltuna sinne tänne. Eikä se mua ainakaan haittais et ois piirrettyä ja valokuvallista sekasin jne :joy:

• Esteratsastajat

Hei vitsit, @Kioja saisko sinne kissahoitolan kans omien reissujen ajaksi :D ?

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.