Adinassa tallipaikkoja vapaana, e: hoitajia + työntekijöitä

• Esteratsastajat

Päätinpä minäkin tänne kirjoitella pienimuotoisen esittelyn Adinasta, josko saataisiin hoitajatoiminta kivasti alulle 😉 Adina on siis lyhyesti kerrottuna vuodesta 2004 pyörinyt poneihin erikoistunut talli, jossa tosin viime vuosina on kasvatettu myös hevosrotuja yhä enemmän. Adinassa on monenlaista karvakorvaa, joista löydät varmasti itsellesi sopivan (älä pelkää kysyä suosituksia)! Majoitamme myös mieluusti yksityishevosia sekä järjestämme kuukausittain toimintaa. Adinasta saa myös tilausvarsoja ja autan mielelläni vanhempien valinnassa, jotta saadaan juuri teille sopiva varsa! Adina myös maahantuo pääasiassa ponirotuja, mutta toisinaan myös isompia ratsuja, jotka löydät täältä Keskustan myynti-ilmoituksista.

Kevään 2018 myötä Adinaan on myös palannut hoitajatoiminta pidemmän tauon jälkeen, josta haluan hieman kertoa lisää muutoksineen. Hoitajat ja halutessaan yksityisten omistajat keräävät tarinoistaan virtuaalieuroja, joita saa käyttää tallikaupassa. Yksityiset maksavat tallivuokran vain ilmoituksella, joten kerätyt varat saa käyttää täysimääräisenä shopissa! Yksäriomistajille on mahdollisuus myös suorittaa merkkejä ja edetä halutessaan hoitotasojärjestelmässä, pakollista tämä ei kuitenkaan ole. Harrastaa saa juuri niin paljon tai vähän kuin haluaa. Hoitotarinoiden suhteen ei ole mitään tarkempia “pakotteita”, toivottavaa olisi kuitenkin hoitaa kerran kuukaudessa. Toisinaan on mahdollista myös saada nopeampia kuittausmahdollisuuksia. Kaikille hoitajille ja omistajille on myös kehitetty haasteita ja kuukausittainen haastekilpailu, jonka lisäksi valitaan kuukauden hoitaja, joka voi myös olla merkintöjä tekevä yksityisen omistaja. Hoitajat ja omistajat ovat meillä siis tasavertaisia! Huomaathan katsoa myös yksityistallin hoitohevoset!

Toivotamme tervetulleiksi uudet ja vanhat kävijät, foorumin etusivulta pääset tutustumaan kaikkiin edellä mainittuihin asioihin, mutta laitan tähän alle vielä pikalinkit:

Etusivulle
    Foorumin etusivu
    Hoitaminen Adinassa
    Yksityistoiminta
    Adina Pony Riders

Etsimme jatkuvasti joukkoomme myös uusia työntekijöitä, jos olet kiinnostunut vetäise Jannicaa hihasta. Täältä löydät vapaat työpaikat!

• Esteratsastajat

Eka nosto : )

• Mulla ei ainakaan toimi noi linkit noihin hoitotasoihin ja merkkeihin. Enkä kyllä nopealla vilkaisulla löytänyt niitä foorumiltakaan, mutta ehk olin vain sokea 😄 Ihana talli kuitenkin ❤ Pistän harkintaan, kun mulla valmistuu kohta yks yksäri 😉

• Esteratsastajat

Ai mikähän siinä sitten 😮 tuosta kun ite klikkaan nii ihan normaalisti tulee toi sivu jossa kansio hoitotasojärjestelmä esim 😮 Foorumin etusivun kautta jos tahtoo mennä niin tuossa tallikämppä-osion alla on nuo 😄

• Pitääkö foorumille eka rekisteröityä tms koska nyt se sanoo että “You do not have permission to access this board.” ? 😄

• Esteratsastajat

Hetkonen, mun pitääkin oikein katsoa mikä siinä on 😮 kirjauduin nimittäin äsken ulos tuolta foorumiltamme ja nuo osiot ei näy mulle ollenkaan vaikkei pitäis olla missään “erikseen” takana 😮

• Esteratsastajat

No nyt pitäisi toimia 😄 jostakin syystä päätti ettei näytä noita uusia alueita muille kuin kirjautuneille 😄

• Esteratsastajat

Nostellaas esittelyä, heinäkuun kutsut tulossa kun saan muuton tehtyä.

• Mä en muista oonko jo sanonut sulle, mutta mä niin tykkään tästä teidän linna-ulkoasusta!

• Esteratsastajat

Kiitos paljon @Nintsu! 🙂 mulla on haaveissa joskus ihan oikeasti päästä käymään Skotlannissa tuolla linnassa 😄

• Adina on kyllä kiva 💕 Tykkään aina käydä tonkimassa teidän poneja, tuntuu että joka kerta löytyy jotain uutta! Plussaa myös aktiivisesta ja mukavasta omistajasta. :slight_smile:

• Te jaksatte porskuttaa vuodesta toiseen, todella ihailtavaa. :slight_smile: Ja ponivalikoima on todella laaja, upeaa miten aktiivisena jaksat pysyä sen kanssa!

• Esteratsastajat

Kiitoksia paljon ihanista kommenteista, piristää kyllä ikävää arkea tällä hetkellä paljon : ) ! Ja ponivalikoimaan tulossa lisää poneja heti kun saadaan tuo uusi ponilistaus niin lisäilen nämä uudet ostokset tältä vuodelta samalla valikoimaan. Listaukseen tulossa myös helpotusta sopivien orien / tammojen metsästykseen, kun lisään tuohon listaan vielä painotukset sekä sukupolvet ja onko siitoskäytössä. Nuorten osalta myös tulossa päiväys jonka jälkeen on käytössä siitokseen, joten nuoriakin poneja uskaltaa sitten jo rohkeasti kysellä 😄 Vanhoja poneja meiltä on lähdössä kuoppaan melkoinen määrä ja heti kun kerkiän tulossa tuonne myyntiosioon tänne myös kisattuja varsoja, jotka ei inspiroi enää, jos niille uuden kodin löytäisi 😉 aika moni heti valmiit laatikseen, kun uusi omistaja jaksaa tekstit vaan kirjotella.

• Piirrosharrastajat

Aivan ihana paikka, olihan se pakko hakea hoitajaksi! 😄 ❤ pakko kyllä sanoa, että meinasi puhti loppua kesken, kun piti noita hevosia katsella, niitä teillä on kyllä ihan kiitettävästi!

• Esteratsastajat

@Ansa tervetuloa vain! Meille onkin aloittamassa kesän aikana ainakin toinen hoitaja vielä joten ei tarvitse sitten yksin puuhastella tallityttöjen kanssa 😉 Ja hoitsunvalintaan annan mielelläni kyllä apuakin (etenkin kun kaikki meidän hepat ei edes sivulta vielä löydy, vaan uudet ostokset odottavat uutta heppalistausta), kun tietää millaista etsii 😉 Käyn katsomassa pian tuon sinun hakemuksen, kun lisäilen näyttelyosallistujat ekaksi.

• Esteratsastajat

Tervetuloa Adinaan! Etsimme hoitajia, yksityisiä ja uusi heppalistaus saadaan sivulle asennettua pian, joka helpottaa sopivan parin löytymistä siitoshevosille.

• Esteratsastajat

Nostellaanpas, muistakaa myös käyttää hyväksi yksityisten palveluja, hoitajiakin haemme non-stoppina 😉 Adinan tapahtumat löydät omasta topastaan tapahtumat-kategorian alta.

• Piirrosharrastajat

Missäs olis linkki Adinaan? 😄 kaikki inkit vie joko foorumille tai websin sivuille joka sanoo “Sorry, this page was not found.” Sun allekirjotuksessa ainaki on väärä linkki kaiketi

• Esteratsastajat

Allekirjoituksen linkki on ihan oikea, ilmeisesti eivät toimi tällä hetkellä taas kävijämäärän vuoksi 😄 (mun on ollut tarkoitus se kalliimpi premium-paketti ostaa et riittäisi kävijämäärille, mutten ole vielä pystynyt) Aamusta ne kyllä toimi et eiköhän ne siitä 😄 Index - sivun kautta näyttääpi toimivan ^^ (kiitoksia ilmoituksestasi, laitoin tuon linkin hetkeksi nyt myös profiiliin)

• Piirrosharrastajat

@Jannica Ressusta on tullu upea tällee btw 😍

12

963
Users

12.7k
Topics

237.2k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.