WRJ: Lännenhevoskeskustelu
-
Varsoille, ennestään westerniä kisaamattomille hevosille sekä lapsiratsastajille on huhtikuussa tulossa helpot lännenkisat! (Kisat toimivat vain tarinallisesti rajattuna, virtuaalisesti niihin voivat normaaliin tapaan osallistua kaikki!) Mukana myös vapaaehtoinen tuotosmahdollisuus arvonta- ja palkintoetuineen! VIP: 21.04.
Western Week lähestyy, mutta vielä ehtii mukaan niin tiimikisoihin, kuin sen yksittäisiinkin kilpailuihin! Kannattaa lähteä, sillä ylläripalkinto jollekin onnekkaalle osallistujalle tulee olemaan mahtava! Texasissa tavataan!
-
Maaliskuun cupin tulokset tulleet ja huhtikuun kutsu julkaistu!
-
Muistutus westernkilpailuista, jotka toimivat aivan tavallisten WRJ-kisojen tapaan huolimatta tarinallisesta kehyksestä!
-
Täällä oli muistaakseni aiemmin keskustelua WV laatiksesta. Tuli taas ajankohtaiseksi, kun pohdin missä kinkereissä länkkävarsan pystyisi käyttämään
Onko tämä idea muhinut eteenpäin jossain kulisseissa, vai kenties jäänyt?
-
@marjahilla Tällä hetkellä mitään aktiivista ei varsalaatuarvostelujen suhteen ole kulissien takana käynnissä. Jos herää kiinnostusta ottaa koppia asiassa, saa ehdottomasti laittaa yv:tä/sähköpostia tulemaan! Itse en pysty tähän perehtymään tai mukaan lähtemään kuin yleisenä verkostohenkilönä, mutta oikein mielellään otetaan WRJ:n siipien alle innokkaita varsalaatisvastaavia
Yksin ei tarvitse jäädä, vaan pääsee kyllä pyörittelemään alustaviakin ideoita porukkaan mukaan!
-
Joo mä varsalaatiksesta olin ainakin innoissani keskustelemassa aiemmin ja tarjoomassa itteeni johonkin rooliin sen pyörittämisessä, mutta se keskustelu jossain kohtaa vähän unohtui ja nyt on itellä sellainen jakso tässä harrastuksessa että tähän voi käyttää vähemmän aikaa muiden kiireiden takia. Edelleen asia kiinnostaa muakin ja voin jossain roolissa, esim. varsatuomarina, sääntöjen hiomisessa, ym. olla apuna jos joku/jotkut on innokkaita pykäämään toimintaa pystyyn!
-
Elokuun cupin kutsu julkaistu! VIP 31.08
Poikkeuksellisesti lyhyellä varoitusajalla ja kilpailupäivä syyskuun ensimmäisenä päivänä allekirjoittaneen sekoilun takia
-
-
Moni onkin jo löytänyt kutsun, mutta lokakuun CUP kalenterissa!
-
Vuoden viimeiset Champions-kilpailut käydään marraskuun lopulla, muistakaa uudistettu pisteenlasku!