Russponi-keskustelu

• Russponitopa ❤

Haluaisin kartoittaa virtuaalista russponikantaa, joten täällä voisi yleisen ponipöhinän lisäksi esitellä omia, yksittäisiäkin russponeja. Toivottavaa olisi myös mainita mikäli poni olisi tarjolla jalostukseen.

Mun russit asuvat Iltamäen tallilla ja seuraava kasvattimyynti on tekeillä parhaillaan. Millaisesta russitoiminnasta te tykkäätte tai toivoisitte olevan tarjolla? Ponitoiminta kiinnostaa, joten olisiko kisoille tai russitapahtumille kysyntää?

Ps. Salliksen omistaman Acanthan ponit pitäisi tallentaa webarchiveen. Haluaako joku jakaa homman mun kanssa puoliksi, että russit pysyy tallessa vaikka sivut katoaa netistä? : )

• Esteratsastajat

Heips, kiva saada russeillekin keskustelua alkuun! Meillä tosiaan muutama hassu russi asustaa Adinassa, ovat myös käytössä siitokseen mm. raviponiorit Tornseglare HIP (KTK-I), Helkan Hessu KS (KTK-II), Quizle (KTK-III) sekä villejä kisaava Golden Hidalgo (KTK-II). Näiden lisäksi löytyy pari paremmin pärjännyttä raviponiruunaa, joilla myös pakasteita saatavana kotiinkuljetettuna: Benji & Nalle.

Lisäksi löytyy liisaukseen / tilausvarsoille emäksi evm sukuinen Milla Monaden (KTK-II), joka kisannut raviuran lisäksi koulua (20sij) & esteitä. 1-polvinen Lille Magi joka kisannut estesijat täyteen ja tulee kisaamaan lisäksi KRJ & VVJ kisat täydet sijat. Myös muut Adinan ponit toki käytössä, vaikkei kisatuloksia niin paljoa löydykään.

Russien osalta kiinnostaa niin jaoksen kuin villienkin kilpailut. Tällä hetkellä meillä järjestetään jo welsheille ja shettiksille oma viikko joka toinen kuukausi, joten ei olisi mahdottomuus ajatella myös russiviikkoa, jos osallistujia saadaan kasaan tarpeeksi.

• Uijui, russeja ❤
    Meillä ei vielä Ricotassa ole kuin yksi russponi, mutta haaveissa olisi saada lisää! Neiti Fiona esittäytyy ja mahdollisesti kohta siirtyy siitoskäyttöön, kunhan saadaan vähän tuloksia alle.

Miulle saapi tarjoilla russponeja ja mielelläni asutan heidät meille!

• Justiinsa herättelin vanhaa russponityttöäni henkiin juttelemalla Salliksen kanssa. Sattuipa sopivaan kohtaan tämä topa.

Mulla on Vinhakulmassa kolme russia, kaksi acanthalaista tammaa ja yksi oma orikasvatti. Toinen orikasvatti samasta emästä asusteleekin Jannicalla Adinassa. Russit on kyllä jäänyt harmillisesti welshponien varjoon, pitää nyt tsempata niiden kanssa. Russitoiminta kiinnostaa kyllä. 🙂

Laitan sulle Uppe viikonloppuna viestiä, jos ehtisin auttaa Acanthan sivujen kanssa!

• Piirrosharrastajat

Olen juuri alkanut varovaisesti kokoamaan pystyyn pientä piirrettyä jalostusprojektia Järndäldenissä. Tällä hetkellä oreja on kaksi, Viggolla alkaa olla VVJ-sijoituksiakin jo aika kivasti ja se tarvitsee pääkuvan lisäksi vielä rakennekuvan.
    Tammoilta sivut vielä puuttuvat, mutta ainakin yhden EVM-sukuisen tiikerinkirjavan tamman olen tuonut, koska ne ovat älyttömän söpöjä. 😉 Tahtoisin ryhtyä raveihin sen kanssa, mutten ihan vielä ole uskaltanut lähteä kokeilemaan.

• Esteratsastajat

@J rohkeasti vaan mukaan 😉 helppoa tuo raveihin ilmoittautuminen, ekalla kerralla vaan ei enn. mukaan 😄

• Ionicissa on muutama russi, kanta tai kasvatus ei ole mitenkään suurta, kunhan nyt muutaman olen haalinut talliin.
    Kantatamma ja oikeastaan kaiken pahan alku ja juuri oli ostotamma Niamh Case. Sille käytettiin pari kertaa vanhaa, Marineassa joskus aikojen alussa asustellutta oria, Coctails Ädelmetallia huolimatta siitä, että varsoille tuli Nut Island’s Pepper sukuun 2+3. Sitten meillä oli ori Aaron B.
    Joillain poneilla on kokeiltu vähän raveja, mutta muuten ne ovat kyllä meillä ihan oloneuvoksina.

Kuvia olisin sitten kovasti vailla, että jos löytyy kivoja russikuvia, niin olen kiinnostunut ostamaan rahalla. Erikoisväreistä voit pyytää melkein millaista hintaa tahansa.

• WESTERNRIDERS

Mullakin löytyy yksi ravirussiruuna, jonka sivuja ei ole valitettavasti vielä laittaa! Sivuja olen vasta tekemässä 🙂

• Etusivulle ❤️ Pitääpä käydä talleja ja poneja läpi alkuviikosta. Toiminta-ehdotuksia otetaan edelleen vastaan kuten muitakin esittelyjä toki!

• Raviharrastajat

Meiltä löytyy melki 50 ravirussia (+ Arcana ja Aletheia toiselta tallilta), jotka osa kisaa/on kisannut myös muita lajeja. Kaikki on tarjolla jalostukseen painotuksista ja muista välittämättä.

Harmittavasti nuoria poneja mulla on tosi vähän, eli jos jollakulla olis nuoria russeja myynnissä ja ravikoti kelpaa niin mulle saa laittaa viestiä 🙂 Yksi ratsusukuinen russi Berit mulla on ravikodissa, ja tamma on pärjänny paremmin mitä kuvittelin!

Mä olin joskus järkkäämässä russiviikkoa ja se oli kyllä kiva tapahtuma!

• Ponimania

57 päinen russilauma löytyy meiltä 😄

• @MeeriN mä laitan sulle pian viestiä, ravikoti kelpaa koska tarviin poneille vain YLA-jälkeläisnäyttöjä : )

• Russponit

Oho, kylläpäs keskustelusta on aikaa! 😄 Mä heräilen horroksesta Elfengårdin kanssa, ja kohta pian onkin saatavilla uusia Elfengårdilaisia myyntiin! Tallihan on netissä vielä päivittämättömänä, mutta tiedostoissani näyttää jo hyvältä!

Cresendon Suvihan on monena keväänä järjestänyt russiviikon, joka on ollut aika iso kohokohta ja tuonut uusia harrastajia rodun pariin. Viime keväänä ei taidettu tätä viikkoa järjestää, ja kun Suvi loistaa poissa olollaan tällä hetkellä, mietin, josko ottaisin vetovastuun ja järjestäisin tällaisen viikon toukokuun viimeinen viikonloppu. Miltä kuulostaa? Eli tosiaan ihan kuka vain voi ottaa siihen osaa järjestämällä erilaisia kilpailuja vain russponeille 🙂

• Russponit

Jee mun projekti isälinja omilla poneilla etenee, uusin tulokas Rimus ❤

Voisin lyödä tässä jossain vaiheessa NJ:t russponeille kalenteriin 😉

• Tarinaheppailijat

Minäpäs tulen tänne asiani kanssa! Olen tässä jonkin aikaa hiljaa etsiskellyt sopivaa russia, jolta voisi saada varsan omaan käyttöön ensin raviradalle ja myöhemmin tod.näk. tuntiponiksi. Jos täältä keneltäkään löytyy mielellään 3 tai 3pluspolvista piirrettyä russitammaa, vetäiskää hihasta!

• Ai täällä on tämmöinen russien oma topa ! 🙂
    Mulla on ravirusseja Da Capossa, sivuille juuri kilpailutuloksia päivitellyt muutaman päivän aikana ja ostellut uusia ponskeja ! ❤
    Meinasin myös alottaa muutamien kanssa koulu ja estekisaamisen…

Meillä ois muuten +3-polvinen varsa myynnissä… ostakaa ihmeessä 🙂

• Russponit

Toin uuden tamman Elfengårdiin, saanko esitellä Divan 🙂

Voisin kyllä ottaa asiakseni järjestää elokuun alkuun russiviikon, johon sitten kaikkea kivaa tapahtumaa russeille! Onko ehdotuksia? 🙂

• @catia oisko ainakin russponeille ravit ? 🙂

• Russponit

@siinau said in Russponi-keskustelu:

@catia oisko ainakin russponeille ravit ? 🙂

Tottakai! 🙂

• @Catia näyttelyt, tuontivarsamarkkinat, koulu- ja estevalmennus, tarinakisat… ❤ Ottaisin mielelläni valkat vastuulleni, mutku haluaisin kerrankin itse valmentautua. En oo russeille järjestäny toimintaa mutta vuoniksille yms oon järkänny valkkoja ja nyt vaan ois kiva päästä jonkun muun valvovan silmän alle ponilla : )

0

753
Käyttäjät

9.6k
Aiheet

167.3k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.