"Tyhmät" yksittäiset kysymykset.
-
Tuen kautta vaihtavat kyllä nimeä nykyään, mutta vanha tunnus jää voimaan
-
@riika itse vaihdoin joskus 2015(?) tallin nimeä ja tuen kautta muuttivat, mutta tunnus on yhä alkuperäisen nimen mukainen
-
Kysytääs täällä kun mulla selkeesti on joku ymmärrysvika näiden porrastettujen laatispisteiden kanssa lol.
Miksi KERJL viimeisimmässä tilaisuudessa hevoseni Hoarfrost Hood on saanut 40 pistettä kilpailuista, vaikka omien laskujeni mukaan sen olis pitänyt saada 38 (-2p. liian matalasta koulutustasosta)?
2 pistettä suuntaan tai toiseen ei mitään tässä kohtaa vaikuta, mutta kiinnitti vain huomioni.
-
@serena Olisiko tuomarille vain sattunut inhimillinen virhe tuossa kohtaa?
Puokkihan se on, joten - 2p olisi pitänyt pudota pisteistä.
-
@serena Mitä rotua mahtaa heppasi edustaa?
-
@jenna Se on puoliverinen.
-
Mä tässä miettisin, että miksei hevosen VH-profiilissa näkyvät tavalliset sijoitukset kelpaa sijoitusten näyttämisessä esim. lajilaatuarvostelussa?
-
@alina Koska ne ei välttämättä pidä paikkaansa, niistä ei pystytä tarkistamaan luokkatasoa. Osallistujalla kun ei saa olla omaa tasoaa ylempää sijoituksia ja tietty määrä pitää olla omalta tai yhtä alemmalta tasolta.
-
@alina Se, mitä Jenna sanoi. Hyvänä esimerkkinä tämä kaveri. VRL profiilissa WRJ voittoja 0. Todellinen tilanne on 77, ja muita sijoituksia yli 200
Vaikkei WRJssä olekaan tasoja niin tuo ongelma on myös muissa lajeissa…
Lisäksi välillä joku kisaa väärällä VRL tunnuksella ja sijoitukset ohjautuu väärälle hevoselle.
-
@alina Kuten Jenna sanoikin, jos tuloksista ei käy ilmi tasoa (kuten VH kisoista ei) niin ei kelpaa laatiksissa. Eri asia jos saat kaivettua kutsut jostain ja hepan taso ja kilpailemat luokat on selvillä, niin saa pisteet mutta muuten ei.
-
-
@alina Sitä varten porrastetut.
Tosin yleispainotteisille ne ei sovi.
-
@hm said in "Tyhmät" yksittäiset kysymykset.:
@hm Laiskotti, kavoin kuitenkin yhden eli täällä on kai jotain kuvia jos tinypic tai muut ilmaiskuvahostit ei ole tuhonnut kaikkea. Lue kuvien käyttöohjeet, ne on usein saksaksi eli translate kehiin. Mee “Suche” joka vastaa hakua ja kirjota “saddlebred” ja sit vaan entteriä. Tässä tosin valmiina haku. Vaatii varmaan rekisteröitymisen.
Sitten on joku toinen vastaava, mut en taida pistää sitä tähän koska vaikka ne kuvat saisi anottua itselleen käyttöön (johon vaaditaan talli, pieni kuvaus, miljoona vuotta aikaa et ne hyväksyy sen) ja sen jälkeen kun kuvat on annettu käyttöön niin missään ei ole mitään linkkiä mistä ne voisi ladata isompana ja ilman häiritsevän suurta leimaa. Ja puolet käyttäjät tuntuu kuolleilta kun ikinä saanut vastausta kaikkiin kuviin ja odotusajat pitkät.
Tähän liittyen, tarkoittaako “3. keine Browsergames!” juurikin tälläisiä meidän virtuaalitalleja?
-
@mari-h Virtuaaliharrastajille tuo foorumi on alunperin luotu ja kuvat on tarkoitettu juurikin virtuaalitalleille
Kannattaa myös lukea kuvien yhteydessä olevat säännöt, kuvaajilla voi olla jotain erityissääntöjä. Ja kuvat on muuten ladattu ulkoiselta palvelimelta, joten siellä on jonkun verran rikkonaisia kuvia (lopettaneet palveluntarjoajat kuten tinypic)
-
@hm Tuo oli juurikin kuvaajan oma sääntö
Mutta kiitos, jatkan tutustumista!
-
@mari-h Ahaa! Selainpelillä tarkoitti että ei saa käyttää paikoissa esimerkiksi tallini, howrse jne
-
Mulla on nimen suhteen ongelma, joten saatte äänestää tuleeko mun sha-trak trakehnerorista Atlantus, Aletto vaiko Azur, ilman liitettä
Toki jos mieleen tulee ehdotuksia niin feel free.
Oon kelannut mielessä vaikka mitä nimiä ja kirjainyhdistelmiä, mutta A on yllättävän hankala kirjain orivarsalle etenkin näin nirson mielestä. Emälinja on Atlantika - Aletheia - Athena - Alecto ja tykkäisin samantyylisestä nimestä mut tuntuu et mikään ei okein sovi orille.
-
@HM Atlantus
-
@hm Atlantus minustakin
-
Eli Atlantus siis. Siihen minäkin vähän kallistuin, mutta en kuitenkaan ollut varma
Kiitos teille, nyt tälle on kirjoitettu luonne valmiiksi ja kuvatkin katsottu jotka sopii nimeen ja sukuun.