"Tyhmät" yksittäiset kysymykset.
-
@miuku Voi toki, luot vain uuden aiheen
Discordissa on olemassa ryhmä nimeltä Pikseliponit (joka on tosin aika hiljainen), mutta useampi aktiivinen ryhmä on aina vain parempi
-
@Miuku tällainen varmaan sopisi kategoriaan ‘esittelyssä’ ihan omanakin topanaan
Mua kiinnostaisi liittyä.
HM ehtikin jo mainostaa pikseliponit-servua.
-
Jees, no minä tekasen ihan oman topan!
Pikseliponeissa olenkin jo
Kiitoksia!
-
http://turjake.altervista.org/lux/luxia.php osaako joku kertoa miksei kuvat näy täällä (paitsi koriste)? Pitäisi näyttää tältä
-
@turjake Mulla näkyy molemmat samalla tavalla. Nyt puhelimella, selaimena chrome.
-
@turjake mulla kans näkyy molemmat sivut ihan samalla tavalla. Oothan päivittän sivun painamalla Ctrl pohjassa F5:sta? Joskus kun CSS:ää muokkaa, niin se ei aina päivity täysin tavallisella sivun päivittämisellä (pelkkä F5 tai selaimen päivitysnappi).
-
@tuire KIITOS nyt toimii!
-
Onko niille brittiläisille “näyttelyille”, joissa myös ratsastetaan ja arvioidaan koko ratsukon kokonaisuutta tjsp., jonkinlaista virallista nimeä vai ovatko ne siellä päin vain näyttelyitä?
-
@serena Näille on varmaan montakin nimeä. @J voisi tietää? Working hunter ja Show hunter tulee mieleen
(edes Show circuit ei auta
-
@serena Niitä on vähän eri tyyppisiä ja tosi tarkkana saa olla ettei eksy lukemaan jenkkien vastaavalla tavalla nimetyistä, koska ne on sisällöltään ihan eri
yleensä voi erotella jotenkin näin:
- working hunter, “workers” tai WH välillä netissä, tähän kuuluu tietyntyyppinen esterata jossa seurataan käytettävyyttä
- show hunter, “showing” yleensä, tässä ei välttämättä ole esterataa ja jaottelu eri hevostyyppeihin niiden arviointikriteerien (hack, show cob, ladies’ hunter, riding horse, riding pony…) tai rodun/ulkonäön (native cob, m&m, arab & part-bred arab, thoroughbred, maxi cob) mukaan on tyypillistä
- in-hand on yleensä osa molempia tyylejä, mutta pelkkiä maasta käsin esitettäviä luokkia on myös
Yleensä paremman tason show-luokkiin kuuluu sekä maasta esittäminen, yhteisratsastusosio, että tuomarin ratsastus, koska kilpailussa ei tavallaan arvioida ainoastaan ratsukkoa vaan myös hevosen itsensä sopivuutta luokkansa käyttötarkoitukseen - jos luokan nimi on vaikka family horse tai m&m WH, odotetaan hevoselta tietyntyyppistä lempeyttä ja helppoutta enemmän kuin vaikka isojen hevosten WH-luokassa tai partbred arab hack -luokassa.
“Showing” on ehkä laajin kattokäsite kaikelle tälle.
-
En pääse Cloudfieldin sivuille koska “Palomuuri on estänyt IP-osoitteenne. Palomuuri estää IP-osoitteen virheellisistä kirjautumista tai haitallisista yhteyksistä. Esto kestää normaalisti 60 minuuttia.”
Whaat is this??
Kaikki toimi normaalisti vielä 10 min sitten ja ykskaks lakkas toimimasta kesken sivujen päivityksen.
EDIT// Jaah alko vissiin sitten ittestään toimimaan taas, how weird.
TUPLAEDIT// Suncometin asiakaspalvelu pisti mailiin tälleen:
“IP-osoitteenne oli estetty väärien kirjautumisien takia. IP-osoitteenne on nyt poistettu estettyjen listalta. Tarkistakaa, että mikään laitteenne tai ohjelmanne ei yritä kirjautua palvelimelle väärillä tunnuksilla tai palomuuri estää pääsynne uudelleen.” Niin että haluisko joku suomentaa tän mulle? :'D
-
Help
Ääkkösongelma - kokeilin korjata jo samalla tavalla kun oon ennen korjannut mutta ei korjaantunut, vaikka päivitin. mitä mä teen…
Muokkaan notepadilla ja on korjaantunut aina kun muistaa vaihtaa tiedostomuodoksi UTF-8 ja koodi näyttää nyt normaalilta notepadissa - mut lähdekoodissa ja sivulla ei
-
@VeeraR Kokeile vaihtaa HTML-tiedoston alkuun tonne meta-tagiin charset=ISO-8859-1 tilalle charset=UTF-8
-
@nikki No nyt on kutsut taas kivempaa katseltavaa! Kiitos! Sata kertaa tän ääkkösongelman kans paininu, mut heti ku ei vanhat kikat toimi nii oon ihan kädetön
-
Tietääkö joku löytyykö hevosista t. Gigilou Gigiley rakennekuvaa/“möllökuvia” tai Billnäs Dexter ratsastus-/“möllökuvia” vapaasti kopioitavista?
-
Kuinka kauan yleensä saa odottaa VRL:n tuen vastausta?Oon puoltoista kuukautta sitten laittanu tukipyynnön koskien kasvattajanimeä mutta ei oo vielä vastattu
Apua saatu
-
@mari-h mulla on tullut vastaus aina viikon sisään, yleensä muutamassa päivässä
-
Saakohan mustavalkoiseksi muokattuun kuvaan mitenkään värejä takaisin tai edes jotenkin siihen suuntaan?
-
@emmy värittämällä päälle, eipä oikeen muuten, ja sillä tavalla vanhoja mustavalkokuvia myös muokataan joskus eläväisemmiks. Jos se on todella mustavalkoseks muunnettu, niin väritietoa ei vaan enää ole mitä “palauttaa”.
Joskus oli, päädyin kai ulkoasugrafiikkasivujen kautta, sellasia saitteja jonne ihmiset postas tälläsiä kuvanmuokkaus- ja värityshaasteita erilaisista antiikki- ja editoriaalikuvista… En oo löytänyt uudestaan
Se oli kiva nähdä miten eri tavalla ihmiset oli samaa kuvaa lähteny tulkitseen ja ehostamaan.
-
näiden kuvien hevonen - rotu, väri ja sukupuoli? Onko saddlebred (niinkuin haku antaa ymmärtää), tamma ja meneekö mustanvoikosta? :DD