Tietokone/wifiongelma

• ♞ Puoliveriharrastajat

Heippa! Mua on pitkään vaivannu semmonen probleema että mun läppäri ei pidä internetyhteyttä kun maksimissaan viis minuuttia kerrallaan.

En usko että vika on koneessa, koska ei tee tätä muilla wifeillä. Toisaalta myöskään en usko että modeemissa on vikaa kun esim puhelin ja iPad pitää yhteyden wifiin ihan ongelmitta. Netti siis katkeaa niin, että yhtäkkiä huomaa kun nettisivu ei lataa. Ei ilmota mitään alapalkissa että netti ois katkennut, mutta se pitää aina katkasta ja yhdistää uudelleen.

Mietin että oisko täällä jollain samanlaista ongelmaa tai sitten osaa Googlettaa paremmin kuin minä. Tähän koneeseen ei saa edes nettipiuhaa niin tää on tosi turhauttavaa. Läppäristä senverran, että on noin puoli vuotta sitten ostettu Lenovo 100S.

• Juu mulla sama ongelma kotona. Inhottavaa, kun katoaa tehdyt hommat! Kotona meillä on huono wifi, varmaan kymmenen vuotta vanha. Johtunee siitä, että netti on vanhaa mallia, eikä halvempi ja parempi uusi valokuitu. Mullakin uusi Lenovo, Edubook E31 ja vähän päälle puoli vuotta vanha. Ei ole auttanut mikään muu kuin wifin uudellen käynnistäminen.
    // muoks. Mullakin pysyy yhteys puhelimessa (Honor 7) ja tabletissa (iPad Air) mutta siskon iPhone 5 reagoi noihin katkeiluihin. Näkyy kyllä puhelimelta ja tabletiltakin nuo katkeilut jos tonkii, mutta taitaa olla lenovon uusien koneiden ongelma vanhojen modeemien kanssa.

• Suomenhevoskasvattajat

En tuota konetta tunne, mutta pikaisella googlettamisella löytyä tämmöinen ohje. Kannattaa varmaan tarkistaa tuo asetus. :slight_smile: Jossain toisella sivulla oli iso liuta muita asetuksia, mutta tuo oli ilmeisesti just tuossa mallissa jollain muulla auttanut tuohon ongelmaan.

8

940
Users

12.5k
Topics

231.9k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.