Rupattelutopic, kaikille tylsistyneille

• Piirrosharrastajat

@viixi Mä oon yhelle huonosti käyttäytyneelle sanonu että en enää ikinä kuskaa heitä. Enkä ole kuskannut. Kerran jopa otin kännisestä kaveriporukasta kaikki muut mukaan paitsi tän ärrinmurrinhenkilön 😆 Toisaalta oon myös jättäny siskon kerran tienposkeen auton kanssa kun se alko vittuilemaan mulle. Kävelin kotiin

• Raviharrastajat

Minä: Life is good
    Life: 😒
    Nyt pitäis tänään selvitä koiranäyttelystä kotiin ja sit toivottavasti pian landelle lomailemaan. Jalat on rakoilla, en oo käyny suihkussa sitten torstai-illan ja tää on ollu semmosta sähläystä et en malta odottaa kotiinpääsyä.

• @kioja Näin se varmaan kuuluskin aina hoitaa 😂

• Piirrosharrastajat

Haluisko joku antaa mulle motivaatiota käsityötarvikelaatikoiden järjestämiseen? Pelottaa ees koskea noihin 3 isoon kangas/tilpehööri/musta-aukko laatikoihin :I

• @sulkajalka Mun pitäis vaatekaappi järjestää ja käydä läpi mut ei oo minkäänlaista motivaatiota 🙄

• Piirrosharrastajat

@screwdriver Ai hemmetti, sekin ois viel edessä täs lähipäivinä. Täytyis kans saada toi vaatekomero täysin uudistettua- haluisko joku tehä sen mun puolesta XC

• Mun pitäs kattoo kengät. Oon kenkäholisti ja mulla on varmaan 30 paria kenkiä (ellei enemmänkin) joita on käytetty ehkä kerran tai ei koskaan. Nyt oon päättänyt et vien surutta ne kirpparille nyyh. Suurin osa korkokenkiä ja sitten muutamat nilkkurit ja saappaat.

Mutkun kengät on vaan niin nättejä… 😄 Mun pää kääntyy kaupoilla aina väkisinkin kun nään kivat kengät ja sit on pakko ostaa ne kun en saa mielenrauhaa.

(Sit on vielä erikseen tennarit, lenkkarit, ballerinat, sandaalit jne kaikki korottomat kengät)

• Oon aika ylpee itsestäni. Ajoin kaverin kanssa perjantaina 3h ajomatkan Poriin, nukuttiin 2 yötä teltassa, käytiin Pori Jazzeilla ja ajettiin takaisin kotiin. Ja ollaan molemmat hengissä 😂💪

Toivottavasti teillä muillakin on ollut kiva viikonloppu 💕

• Ehkä mun pitäs hommata Grand Prix tekkejä Zonjietiin puoliveristen lisäksi.

Tää samainen hevonen on muuten myynnissä 😱

• Mikäköhän olis sopiva kutsumanimi Honeydew-nimiselle tammalle? 🤔 En saa jotenkin mitenkään väännettyä tosta jotain helppoo ja järkevän kuulosta, esim. Hani ei jotenkin tunnu vaan tolle hevoselle sopivalta. 😄

• Tarinaheppailijat

Tää on kyllä niin tätä että just kun saat vakuutettua ittes että on järkevämpää valmistua 4 vuoden jouluna ja saada opintolainahyvitys, tuleekin taas se olo että mutta kun pakko päästä vaihtoon 😅 Vaikka se tarkoittaakin että valmistuminen venyy pakosti 4 keväälle ja opintolainahyvitys jää saamatta ja joudut maksamaan yksinäs sen koko noin 30 tonnin lainan pois 🤣 Miksi opiskelijoita rankaistaan siitä että menee ensin opiskelemaan väärää alaa…

Kyllähän ulkomaille pääsee muutenkin, mutta kun just se yliopistossa ulkomailla opiskelu on se mikä kiinnostaa tossa kun joskus meinasin lähteä tekemään koko tutkinnon Skotlantiin… 😅 Tietysti kyllä brexit voi vielä lisänä tulla vaikeuttamaan sitä että pääsisin Skotlantiin vaihtoon, mut aina voi mennä muualle jos on pakko 😄 Niinkun vaikka Sveitsi tai Islanti tai Hollanti 😄

• Voi apua 😂 Oon voivotellu varmaan kaks viikkoo, kun mistään kisoista ei tuu jo tuloksia, kun ois hinku muotoonlaittaa. Nyt kun ei olis mitään motivaatioo koko puuhaan, niin tulokset on tullu 15 kilpailusta, joissa ei todellakaan mitään 1 kutsun kutsuja 😆 😌 Ei muuta kun hommiin…

• Ei ois taas niinku pitäny tehä yhtään mitään… 🙄
    Aattelin ite tehdä sokerointimassan. Jees, ohjeet tsekattu. Kaikki kattilaan ja menoks. Onkohan tää kuinka kuumaa? No mitäs jos kokeilen sormella 😓 Sormi palo. Kraanan alle kylmää vettä, sattuu niin perkeleesti. AI SAATANA sokerointimassa unohtu hellalle! Äkkiä se sivuun siitä. No niinpä tietenki, se meni liian tummaks. Jos hetken annan jäähtyä niin en saa palovammoja kun kaavin sen massan pois. AI SAATANA unohdin taas sen massan. Nyt se on vähän turhan jähmettynyttä siellä kattilassa. Eipä mitään, kai sen saa kahdella lusikalla kaavittua pois. Tässä tarvitaan ihan lihasvoimaa, mut ei liikaa, lusikat meinaa vääntyä. No voi nyt perjantai, nyt se on jo ihan kivikovaa. Jos vaan heitän noi tiskialtaaseen ja liotan siellä. Mut jos vähän silti yritän rapsuttaa sormella sitä massaa lusikasta pois, ei oo enää niin lämmintä että palais sormet. Hmm, ihan kun kiviä raapis. Hei miks tääl tiskialtaassa on näin paljon verta?! Kappas, se kivisokerimassa raapi mun sormet auki…

En enää ikinä tee sokerointimassaa ite vaan ostan jatkossakin valmiina. Tää kirjottaminen tuntuu vähän ikävälle 😄

• @Kirsiina Sokerointimassan pitäs kyllä liueta ihan vedellä 🤔 Mä yritin kans tehä ite joskus, mut ensin se oli liian kuumaa ja sit ku se viileni vähän ni sit se kovettu kokonaa.

• @nikki Ei se ainakaan vielä liuennu 😂 Ehkä asiaan vaikuttaa se, että se ei jäänytkään sellaseks kauniin hunajan väriseks… No mä meen kohta taas kattomaan kattilan tilanteen 😅

• @Kirsiina Nojoo, se voi olla :-----D Onnee sen kanssa. Ite rupeen kallistuu poispäin sokeroinnista ku se on yks saatanan työmaa koko prosessi.

• @nikki Mun mielestä ihan helppo ja näppärä homma sokeroida. Kunhan vaan antaa muiden hoitaa sen massan väsäämisen 😅

• @Kirsiina Nope, toukokuun lopulla aattelin et sokeroin ni voin kiertää keikoilla ilman et tarvii siitä huolehtii. Ei se ollu ku verta ja tuskaa ja hikee :------D Jos ois varaa ni kävisin kuukausittai sokeroitavana.

• Se tunne, kun saat täydelliselle ponitilalle kuvaluvat ❤ Ylämaanponit, täältä tullaan!

• Friisiläiset

Se tunne, kun piiiiiitkän tauon jälkeen menee kahden tunnin reippaalle ratsastusretkelle ja selästä laskeutuessa kirjaimellisesti lähtee jalat alta… Oli vähän rankkaa 😂

4

932
Users

12.3k
Topics

228.2k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.