Rupattelutopic, kaikille tylsistyneille

• Piirrosharrastajat

@hm Muutama viikko sitten mun työsähköpostiin tuli ihan samanlainen maili mukamas multa itseltäni. 😄

• Piirrosharrastajat

Koiraihmiset ja ihmiskoirat, mikä mun otusta vaivaa, ku se syö kyllä lohta, tonnikalaa, kalapullia/pihvejä ja kalapuikkoja, mut jokirapu ja paistettu muikku ei kelpaa? Se vaa nuuhkasee ja kääntää päätään: “Hyi saakeli tollasta sontaa mulle tarjoot” :DD.

Ennen ku veikataan et ne ravut ja muikut olis saastuneempia, ja koira niin fiksu että osais niitä vältellä, pieni tietoisku: nimenomaan “rasvakalat” kuten tonnikala ja lohi imee itteensä vedestä epäpuhtauksia. Pikkukalat on siitä terveellisempiä ettei ne saastu yhtä pahasti. Voiko jäniksenpaskaa popsiva koira muka olla vaan näin nirso merenelävien suhteen? 🤣

• Piirrosharrastajat

@jouni Koira syö sitä mikä maistuu 🤷 Kyllä mäkin makkarasta tykkään mutta vaikka kunnon naudanlihapihvi menee harvemmin taistelematta alas 😄 Kai niillä koirillakin on jotain mieltymyksiä

• Piirrosharrastajat

@kioja Mut mistä se koira muka tietää tykkääkö, jos ei se edes suostu maistamaan hehe 😅 Mun entinen labbis oli semmone sika, et olis syöny kärpäsentoukkien peittämää raakaa haukeaki iha onnesta soikeana 🤢 Ainaki iha ylpeenä juoksenteli sellanen suussaan, eikä olis millää antanu ottaa pois.

• @jouni Tämä. Labbis syö ihan mitä vaan vaikkei olis millään mittapuulla syötäväksi kelpaavaa. T. 2 labbiksen omistaja

• Piirrosharrastajat

Ai se on niille ihan tyypillistä, no ilmankos kaikki meni 🤣 Muistelisin et se söi mun rairuohot ja osan mullastaki joskus. Varmaan hyvää oli. Ei voinu pöydillä pitää yhtään mitään. Tää nykynen koira sentää antaa sipsikippojenki olla iha rauhassa, vaikka kuolavanat valuen niitä joskus kyttäileeki 😄

• Piirrosharrastajat

Omituisia koiria teillä :----D meillä kelpaa lapinkoiralle ruoka vain jos se on tasoa hanhenmaksapallerot ja viiden tähden michelinravintolasta kannettu sisäfileepihvi 😆 Mut tää mun koira onki aika dille

• Meillä menee jackrussellille about kaikki kanssa :---------D Ruoho on ollu suurta herkkuu tänä kesänä 🙄 Se osaa kanssa poimii iha ite marjoja!

• @kioja Kaikki lapinkoirat jotka mä tunnen on ahneita sikoja 😆

• @jouni Kiitos päivän nauruista 🤣

• Suomenhevoskasvattajat

Halusin vain ilmoittaa, että haluan nukkua seuraavat viistoista päivää.

Ihan järkyttävää, miten väsyny ihminen voi olla työpäivän jälkeen. Oon ihan poikki joka päivä, kun pääsen kotiin ja pitäis jaksaa hoitaa irl-juttujen lisäksi myös pikseliponeihinkin liittyviä juttuja, mutta kun ei jaksa 😭 (nimimerkillä en todennäkösesti syö tänään ruokaa koska en jaksa tehdä sitä)

• Koirakeskusteluun liittyen meiän ~7kk labbikselle kelpaa kans ihan kaikki Pringleseistä matolääkkeiden kautta käsivoiteisiin ja sitruunaan. Raukalla taitaa olla myös joku varhaisiän dementia, kun unohtaa useita kertoja päivässä saaneensa jo ruokaa ja keittiössä juoksee aina sille kaapille, josta ruokakuppi yleensä ojennetaan. Näin käy myös silloin, kun on just 5min sitten saanut ruuan ja käynyt pihassa pissalla - juoksee heti sisälle päästyään ruokakaapille. 😂

• @viixi Ei se ole mitääb dementiaa vaan ihan labbikseen sisäänrakennettu ominaisuus 😂 Hyvällä tuurilla vähän helpottaa kun koira kasvaa ns. aikuiseksi. Ehkä.

• Siis ai helvetti että menee hermo, näppäimet t ja y ei toimi ku hakkaamalla ja ison t:n saa enää vaa caps lockilla

• Ei oo totta sain töitä!!!

Pakko hehkuttaa johonkin kun oon yksin himassa pari päivää 😄 Mutta siis, olin alistunut jo tienaamaan vaan kuvaamalla, niin toi tuli aika extempore. Kaveri kysy, että tiiänkö meidän kylältä ketään tai oonko ite kiinnostunut myymään lähikaupan pihalla mansikoita, ja parikymmentä minuuttia siitä mulla oli työpaikka. Onnea on mansikkakasvattajan tunteva kaveri 😄

Ainoa vaan, että en tiedä a) milloin alotan b) työvuoroja, joten elän vähän reunalla menojen sun muiden sopimisen kanssa. Mut mikä parasta, vapaiden niille päiville kun oon menossa kuvaamaan heinäkuussa, pitäis järjestyä, eli ei jää nekään rahat tienaamatta.

• Kauheeta, kun viime syksynä meillä vaelteli sisällä talossa lukkeja kauheet määrät. Nyt sisälle on ovien auki ollessa lennelly pari kärpästä ja sydän hyppää kurkkuun joka kerta, kun näkee pöydällä jonkun pienen mustan liikkuvan, kun ei tajua ettei ole lukki vaan pelkkä kärpänen. 😂

• @Viixi Mulla on nyt viimesen parin päivän aikana ruvennu vaeltelee lukkeja täällä, eilen imuroin kaks mun makkarista ja tänää imuroin yhen eteisen seinältä

• Tämmösten iltavuorojen jälkeen, ku mun pitää painella 40min lenkki suoraan töiden jälkeen, koska en pysty elää mun veetutuksen ja ahdistuksen kanssa ni tulee aina mieleen, että ehkä tän saman rahan (ja enemmänkin) vois saada jostain muustakin työstä, missä ei mene järki. Asiaa sen kummemmin tietenkään avaamatta, koska laki, mutta ai helevetti mua risoo ja en pysty ees keskittyyn pikseliponeihin! Ja sekös mua kismittää, että työt pilaa mun vapaa-aikaa.

• @sylvi said in Rupattelutopic, kaikille tylsistyneille:

Ja sekös mua kismittää, että työt pilaa mun vapaa-aikaa.

Tää on siis niin tuttu tunne. Odotan jo että olisi ensi toukokuu kun pitäisi mahdollisesti olla valmistuminen edessä että saisi vaihtaa työpaikkaa ja ehkä samalla myös helpottaa elämäänsä.

• koirakeskusteluun liittyen: meillä on ollut kaks käpsyä ja eka söi about mitä vaan. toka nirsoili nuorempana ja saattoi jättää nappulansa syömättä, nykyään vetää kenguruloikkia pöytää vasten kun ruokaa on tulossa ja syö tosiaan marjoja suoraan puskasta niin ku joku sanoi jo aiemmin 😄 eikä mikään saa tätä jääkaapille yhtä nopeesti kuin kurkku tai porkkana.

16

936
Users

12.4k
Topics

230.6k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.