Rupattelutopic, kaikille tylsistyneille

• @j nukkuminen 😂 mulla ei auta muu, paitsi jos lääkkeen ottaa tosi tosi ajoissa (ja yleensä en hoksaa). Kylmä kääre otsalla saattaa myös auttaa.

• Piirrosharrastajat

@sylvi just nukuin jonku neljä tuntii enkä jaksa enää 😥 panadolitki liian hepposta tavaraa

ei t nettiin piipahtelu mitää auta mut kuolen tylsyyteen ilman

• Voi apua tuli kauhee inspiraatio muuttaa hevosten sivujen ulkoasut 😂 Pitäsköhän ryhtyy muuttaan 50 hevosen ulkoasuja vai antaa vanhojen olla… 😌

• @Viixi Kokemuksen syvällä rintaäänellä… Anna olla

• Raviharrastajat

Muutto saatu suoritettua, vielä jos saisin loputkin tavarat paikalleen ja pyykkikoneen kehräämään.
    En kyl muuta enää kuin pakon edessä 😂😂
    Asiaa ei auttanut korva- ja poskiontelotulehdukset, jotka sitten päätti tulla jäätävän flunssan kanssa kylään yhden yön varoituksella 👌🏻
    Onneksi kaikki isommat on saatu paikalleen ja viihdyn täs uudessa kämpässä jo ihan älyttömästi, koiratkin ovat asettuneet hyvin.

• @Humutin Musta muuttaminen taas on huippukivaa ku joutuu järjestelee tavarat ja heittää turhat pois ja miettii sisustuksii!! Asiaan liittynee vahvasti se etten ite kantanu oikee mitää huonekalui tai muuttotavaroita 😂

• Raviharrastajat

@nikki joo se osuus siitä kivaa onkin, just oon heivannut romua mäkeen tässä, ja vihdoin ajattelin päästä käymään läpi vaatekaapin, että oikeasti turhat tavarat voi kierrättää/laittaa roskiin.
    Ja mun suosikkihuoneeksi on muuttumassa tässä tää tupakeittiö, koska mulla on nyt sohva ja keittiössä on tilaa 😂😍
    Lisäksi makkarissa on just sopivan vähän lääniä ettei siellä tuu notkuttua koko päivää, ja vaatehuone, en edes aloita kuinka paljon tykkään siitä. Peskarikin on just sopivan tilava ja saunalla varustettu vaikka itse siitä en niin välitä.
    Mutta se edellisen asunnon laittaminen on aina yhtä tuskallista, inhoan pakata ja siivota, saan jäätävän ahdistuksen aina siitä sekasorrosta. Onneksi se ei kestänyt älyttömän kauaa.

• Vitsit mä haluaisin myös muuttaa. Toivottavasti saan opiskelupaikan syksyllä niin pääsen sitten vaihtamaan maisemaa. Sitä sisustamisosuutta tosin en niin oota, en oo yhtään sisustaja 😄

• Mä muutin 1,5 vuoden sisällä 5 kertaa, joten mä en oo enää kovin innokas muuttaja 😂 Hyvä puoli et tavaraa on tosi vähän ja esim. kaikki paperit ja vaatteet on kannellisissa muovilaatikoissa ni ei tarvi ku vaan kaapata kaapeista mukaan jos nyt pitäisi muuttaa jonnekin :DD Ei oo juuri yhtään mitään pakkaamista…

• Tarinaheppailijat

Mä muutin tossa viime syksynä kahdesti parin kuukauden sisällä ja nyt taas huhti-toukokuun vaihteessa pitäis muuttaa 😂 syksyllä eka muutto oli 200 km päästä, sit matka oli 3 km ja nyt taas 200 km ja sit seuraavana päivänä vielä joku 80 km. Ja syksyllä taas sieltä takas opiskelupaikkakunnalle ja täällä oonkin sit enää joulukuuhun asti ja taas saa muuttaa vaihdon tai työpaikan perässä 🤔

En tiiä miten tätä muuttamista jaksaa, oon muuttanut syksyllä ja keväällä vähintään kerran 2013 vuodesta saakka ja monesti niiden välissäkin kerran tai kaksi siinä talvella 😂 Enää nää 3 muuttoa niin ehkä sit vois olla jossain pidemmän aikaa? 😹

e/ oli pakko laskee, 2013-2020 välillä on ollu sellaset 11 muuttoa 🤣

• Tarinaheppailijat

Keskustaan on kyllä vaarallista tulla silloin kun pitäisi a) kirjoittaa ryhmätyötä jonka palautus sunnuntaina, b) tehdä toista isoa ryhmätyötä c) lukea tenttiin ja d) miettiä oppariaihetta 😄 Ja ne tietty ne miljoonat muut kouluhommat, nyt taas kiinnostaisi yrittää herätellä talleja mutta ei pysty 😕

• Pitkät työputket on kyllä sieltä itsestään, varsinkin kun siihen samaan soppaan isketään vielä ongelmia joihin ei oo mitään mahdollisuutta vaikuttaa… Onneksi on enää 1,5 päivää tätä kaaosta jäljellä…

• Mikäs tässä. Ihan jäätävä polvikipu ja burana ei oo kaheskymmenes minuutis auttanu.

• @nikki ooksä kokeillu/harkinnu semmosta Back on Track:in polvitukea? Mulla on semmonen käytössä ja ainaki mun kohdalla se auttaa. Toisaalta myös välillä sitten kinesioteippaan ton polven kasaan tai saatan käyttää teippien päällä bottia lisänä.

• Ompas jotenkin surullista käydä kotipaikalla kun kissat katosi viime kesänä ja viime viikolla katosi koira. 😶 Hirvittävän hiljaista.

• @Minni Oon miettiny mut ei oo viel ollu rahaa laittaa semmosee mikä ehkä auttaa 🤔

• @nikki suosittelen kokeilemaan joko teippiä tai bottia. Mä ostan omat teipit biltemasta (3€/rulla) koska niitä on kans kuitenkin super kalliita (rocktape tyylii 15€/rulla)

• Omasta rauhasta ja tilasta tarkka koira -> isäntä härnää (tökkii, potkii, härkkii) koiraa koko sen iän eikä usein lopeta vaikka koira varoittaa -> koira kypsässä viiden vuoden iässä näykkää isäntää naamasta kuulemma varoittamatta -> isäntä uhoo lopetuksella ym. -> tuon ilmi edellämainitun tapahtumaketjun ja että olin jo vähän odottanut millon noin käy -> mykkäkoulua

Ei vittu taas tätä 😂 😂

• @serena Mulla vähän samanlaiset fiilikset. Oma koira on suojelunhalunen ja melko rohkea, ja sillä on selkeesti vanhasta kodista huonoja kokemuksia alkoholiin liittyen, eli jo valmiiks varuillaan jos joku haisee viinalta. No, mun isoisä on ilkee ja yleensä humalassa, ja mun isoäiti tykkää istuu sohvalla mun koiran kanssa, eli ku mun isoisä tulee lähelle mun isoäitiä ku se istuu sohvalla, koira rupee murisemaan. Nää kaks ei tietenkään osaa pitää minkäänlaisia sääntöjä tolle koiralle, isoäiti vaa silittelee ja on sillee “älä jooko koira tee noin” semmosel pehmosel äänel. Ootan sitä päivää ku koira (ansaitusti) puree mun isoisää.

• @nikki !! Kuulostaa ihan mun isoäidin koiralta ton lässytyksen puolesta. Sille ei siis pidetä mitään kuria vaan torumiset on tyyliä “Soosoo, ei noin saa tehdä”, heristetään sormea ja sit lässytetään sekä hemmotellaan päälle. Tää koira ei tuu toimeen mun hoitokoiran kanssa ja nyt se on alkanut muriseen ja hyökkään sen päälle. Tällöin tälle lässytetään just tää soosoo ja kun se murisee niin se saa vaan huomiota, rapsutuksia, eli se on varmasti oppinut että kun hän murisee niin saa huomiota. Se on siis ihan sylikoira ja hemmoteltu, joka ei syö jos häntä ei syötetä 🙂 Mennyt kasvatus vähän vikaan kun sitä on kohdeltu kuin lasta eikä kuin koiraa. Ja se koira on tietty laumanjohtaja, eikä omistajat. Että mua ärsyttää aina kun käyn siellä, mut en viitti kuitenkaan sanoo mitään koska ne on jo vanhoja eikä se auttaisi mitään.

Onneksi ärripurri on mummoiässä oleva tiibetinspanieli terveysvaivoineen ja hoitokoira iso nuori koira, niin ei ole päässyt tapahtuun mitään vahinkoa. Hoitokoira on sentään fiksu eikä ärhentele takas, raukka haluaisi vaan leikkiä ja toinen ärhentelee.

13

1.0k
Users

13.4k
Topics

254.5k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.