Rupattelutopic, kaikille tylsistyneille

• Piirrosharrastajat

@jenna no nyt ne on sen viis sentti√§ vajaat ūüėĄ mutta vy√∂t√§isille ylt√§√§ letitettyn√§kin

Unelma on että joskus vielä nää ois yhtä pitkät kuin Tallinnassa yhdellä Olde Hansan tarjoilijalla, jolla oli palmikko kieputettuna vyhön ettei olis tiellä

• @j No viis sentti√§ ei kai t√§ss√§ kohtaa oo niin oleellista‚Ķ No tohon mittaan sullaki viel√§ matkaa. ūüėā

• Mulla on kanssa pitk√§lle alaselk√§√§n hiukset ja letitettyn√§ vy√∂t√§isille. Pit√§is taas kuivat p√§tki√§ pois, mut inhoan kampaajalla k√§ynti√§ enk√§ ite uskalla katkoa ūüėĀ Ja nyt t√§n saa hyvin pysym√§√§n letill√§ kun latva on jo jonkun verran ohentunu. Just p√§tkittyn√§ latvat sojottaa letist√§ joka suuntaan, eik√§ ne meinaa mill√§√§n pysy√§ ruodussa. Ja min√§h√§n en mit√§√§n muotoilutuotteita k√§yt√§ ūüėĄ Oon muutankin niin huono huoltamaan hiuksiani, en k√§yt√§ hoitoaineita, ku joskus harvoin suihkutettavaa ja hiuksiin j√§tett√§v√§√§ ja sit√§kin vaan tuoksun takia‚Ķ Mut toisaalta en my√∂sk√§√§n f√∂√∂naa tai kiharra tmv hiuksiani, joten ne ei oo niin j√§rin suurella rasituksellakaan.

• Siis pakko nostaa hattua teille kaikille jotka haluatte kasvattaa pidemm√§t hiukset tai omistatte jo pitk√§t. Ittell√§ on taas ehk√§ lapojen puoliv√§liin tai alle hiukset ja n√§√§ on ihan liian pitk√§t mun makuun, mutta en vaan ikin√§ saa aikaan varata parturia ett√§ p√§√§sisi eroon suurimmasta osasta t√§t√§ moppia‚Ķ

• @minni No meik√§l√§isen tukka on niin ohutta, ettei onneks oo kovin raskas.

• @jenna no mut siis sekin ett√§ noin pitkien hoitaminenki on kans kuitenki jo oma projektinsa‚Ķ

• @minni ei se oo ūüôä ihan normisti pesen joka toinen p√§iv√§ (pesisin mieluummin harvemmin, mut p√§√§nahka ei kest√§ sit√§) ja harjaan kerran kerran pari viikossa. Oon ihan valtavan laiska ja pitk√§t hiukset on helppo kietasta nutturalle, jos niille ei jaksa tehd√§ mit√§√§n. Mun hiukset on paksut ja raskaat, joten perusranskanlettej√§ hienompia kampauksia niist√§ ei saa ilman paria lakkapullollista. Puolen vuoden aikana ne on kyl tuntuvasti ohentunu, mut nyt karvanl√§ht√∂ on loppunu ja kasvaa semmosia typeri√§ lyhyit√§ hapsuhiuksia siell√§ sun t√§√§ll√§ ihan valtavasti. Ja ne kaikki toki r√§j√§ht√§√§ sojottamaan joka ilmansuuntaan, jos hiukset on pokkarilla taikka vaikka nutturalla. ūü§¶

• Piirrosharrastajat

Mä oon ostanu palashampoota joka käsittelee hiuksia ja hiuspohjaa vähän eri tavalla ku nestemäiset, joten en kans juuri käytä hoitoaineita tms.

Mulla on niin nirso päänahka että tää vaihtoehto ja jotku erityisherkät tervatyrnitahnat meinaa olla ainoot jotka ei vedä ihoa verille. En myöskään pese shampoolla useammin kuin kaks kertaa viikossa. Se mössökertojen asteittainen harventaminen vähentää sekä hoitoaineen että ihohaavojen määrää lol, mutta vedellä tietty huuhtelen normisti aina suihkussa.

Kunhan harjaa hiuksia ahkerasti (meikä vähintään päivittäin) niin että ne pysyy siisteinä ja suorina, ja pitää just ranskanleteillä ja nutturoilla, niin ne pysyy näissäkin mitoissa tosi hyvänä! Moni ohje sanoo, että palashampooseen siirtyessä kannattais kokeilla kans sellasia vanhanaikasia etikkahuuhteita hoitoaineen sijaan, koska ne tasapainottais hiuksia happamempaan suuntaan saippuan emäksisyydestä. Itte en oo kokeillut sellasia ku en jaksa läträtä.

Mun hius on laadultaan niin suoraa, sileetä ja painavaa, ettei siitä lämpökäsittelemällä saa aikaan minkäänlaista kampausta. Sormi-/rättikiharat sitä vastoin jos käärii yöks kosteaan hiukseen, niin ne pysyy kyllä päivän tai pari tosi kivasti!

• @j m√§ sain kanssa joululahjaks palashampoon ja se on ollu kyll√§ ihan paras! Toinen hyv√§ on vaahtoamattomat shampoot, mun p√§√§nahka ei kest√§ etenk√§√§n talvella yht√§√§n vaahtoavia. Nyt on kyll√§ pakkasenkin tai sen puutteen puolesta suotuisa talvi mun p√§√§nahkavammailuun. Parina viime talvena en oo voinut pist√§√§ p√§√§t√§ni ilman pipoa ulos kun hiusraja on samoin tein r√§j√§ht√§nyt ihan t√§ysin. Ja se just ei jostain syyst√§ kest√§ harvempaa pesuv√§li√§, vaikka vois kuvitella pesujen nimenomaan kuivattavan lis√§√§. Mut nyt se ei ole sen palashampoon j√§lkeen ollut yht√§√§n edes kuiva ūüôŹ

Mä en oo koskaan käyttänyt hoitoaineita ja hiuslaatu on luonnostaan liukas niin se ei oikeastaan edes vaadi hoitoaineitta. Joskus lapsena sain pipoista kamalat takkulaatat niskaan mut enää sekään ei ole ongelma tai ne takut saa nopeasti harjattua suoriksi.

• @minni M√§kin v√§it√§n ettei t√§mm√∂sen lapamittasen hiuksen hoitaminen nyt vaikeaa.ja ty√∂l√§st√§ ole‚Ķ Pesen 2-3 p√§iv√§n v√§lein ja samalla sit hoitoaine. Koska nukun tukka auki ja p√§ivisin pid√§n p√§√§asiassa ponnaria niin t√§ytyy v√§hint√§√§m aamuisin harjata. Useesti kyl harjaan illallaki - harjaus vie ehk√§ minuutin. Tosin, mullakin laatuna ohut, sile√§ ja suora.

• This post is deleted!

• Miten hiusten harjaamiseen saa menem√§√§n minuutin? ūüė∂

• @serena Koska √§rsytt√§v√§t pienen pienet takut, joita joutuu selvitt√§m√§√§n sormin.

• @jenna Aijjaa ūüėĄ

Mulla ei kai hiukset juuri takkuunnu. En harjaa edes joka p√§iv√§‚Ķ en itse asiassa varmaan edes joka viikko. ūüėā

• Siis mulla on nyt ilmeisesti joku semmonen vaihe ett√§ haaveilen aktiivsesta talliporukasta oikein kunnolla kun pohdin hankkisinko toisenkin tarinayks√§rin jonka majoittaisin jollekkin tallille‚Ķ

Tiedän että mitään järkeä siinä ei oo, mutta kai noista saa aina haaveilla?

• Mulla‚Ķ Mulla on en√§√§ kaks kautta Supernaturalii j√§ljel‚Ķ ūüėĪ (Plus 15. kausi sit joskus ku se tulee Primee)

• M√§ oon kattonu nyt reilun viikon semmosta ku The Missing ūüôą Kamalan koukuttava ja otteessaan pit√§v√§.

• Kouluratsastajat

Kuolletin eilen mun yhden kortin joka on about kaikissa palveluissa mist√§ l√§htee maksu. Innolla odotan kun kaikki alkaa tippumaan mutta pystynp√§h√§n nyt ainakin mietti√§ mit√§ tarviin ja mit√§ en‚Ķ ūüôÖ

• Sekalaisen sakin omistaja

Whii! Sain juuri siirretty√§ kaikkien hevosteni sivut Altervistaan. Seuraavaksi alkaakin niiden j√§rjestely, VRL√§√§n ja laukkaprofiileihin muutteleminen sek√§ sukutaulujen p√§ivitys‚Ķ Argh. ūü§£ No, onneksi t√§ll√§ pprojektilla ei ole aikarajaa.

• Piirrosharrastajat

Parhaat ja nopeimmat migreenivinkkinne pliiiiiis

15

1.0k
Users

13.4k
Topics

254.5k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.