Rupattelutopic, kaikille tylsistyneille

• @Mila Koko perhe vaa yhteisee sänkyy

Aiheeseen sivuten: Mä en oikeesti kestä ku Dean kuolee tyylii joka toises jaksos 😂

• Piirrosharrastajat

@nikki No ne kaikki kuolee jossain vaiheessa useampaan otteeseen! 😂 Tosin Dean taitaa johtaa tilastoja (kiitos yhden jakson, en tiedä missä sä oot menossa joten en spoilaa sulta tai keneltäkään muultakaan tämän enempää).

• @Mila Alotan just My Bloody Valentinen 😄 Ja joo tiiän mist jaksost puhut lmaoooo se oli hyvä. Samki oli siin vaihees sillee “et oikeesti veli jaksais kuolla taas” 😂

• Piirrosharrastajat

Sen sanon, että 12. kauden päätösjakso oli ihan ripulikakkaa! En ole vieläkään päässyt yli siitä 😭

• @Mila Nomut ei sentää oo sarjan päätösjakso 😬 Mulla on useempi suosikkisarja joiden koko sarjan päätösjakso on ihan syvältä 😭 jfc hello sam ily

• Piirrosharrastajat

Toukokuun 18. päivää odotellessa. Silloin sanotaan heippahei Supernaturalille! 😭
    Siis sarjan kulta-aika oli kausilla 1-6, sen jälkeen mennyt vain alaspäin koko touhu, mut silti… yhyy! En halua että se loppuu! Mutta kuitenkin haluan.
    Sellainen “V*ttu jes, vihdoin!”-fiilis oli kun tuli ilmoitus, että tää 15.kausi on viimeinen mutta sitten tuli semmonen epätoivoinen “EIII! Mitä tämän jälkeen?!” 😂

Onneksi mulla on melkein kaikki kaudet dvd:llä (11,12 ja 14 puuttuu), joten voin katsoa sarjaa yhä uudelleen ja uudelleen loppumisenkin jälkeen. 🤷

• @Mila Siis fiilaan. Alotin kaks viikkoo sit kattoo ja oon jo tosiaa vitoskauden +puolessa välissä. Loppuu kattomiset kohta kesken 😂 Pitää tääki sarja varmaa hommaa dvd:llä.

Ps. Tykkään Castielin äänestä 😭💕

• EIKÄ Cupid on ihana!!! Rakastan niiden kaikkien reaktioo Cupidin haleihin ja sitä mite Sam yrittää paeta 😂💕

• Piirrosharrastajat

I don’t like it.
    Nobody likes it.

😂
    Sä siis tahkoat sitä samaan tahtiin kuin minäkin silloin kun aloitin. Parin viikon joululomalla oli tylsää silloin, öööööööö, kymmenen vuotta sitten.
    “Tätä ne on kehuneet ja tässä on toi hiton kuuma Jensen Ackles, ehkä mä annan mahdollisuuden tälle sarjalle…”

Koukkuun jäin ja sillä tiellä olen edelleen! 😄
    Mutta Jensenin takia toisaalta olen myös jatkanut Supernaturalin katsomista tähän päivään saakka. Sarjana toki hyvä noin niin kuin muutenkin, mutta en mä ilman Jenseniä/Deania ihan näin fanaattisesti sitä olis seurannut enää viidennen kauden jälkeen.

• @Mila Mä katon kaikki sarjat tähä tahtii 😂 Mä katon lähinnä Samin ja Deanin kemian ja Castielin takii 😂 Oon nähny Jaredin jo vuosii sit Cry Wolfissa enkä niinkää välittäny mut heti ku näin Samin ni rakastuin 🙈 Enkä osaa jättää sarjoi kesken jos siin on ees yks hyvä ominaisuus!

OMG SAM ON TAAS KÄSIRAUDOISSA

• Piirrosharrastajat

Joo mulla vähän sama. En oikein jaksa seurata mitään sarjaa sillä jakso per viikko-tahdilla, koska olen vähän sellainen ns. hitaasti lämpeävä tapaus.

Walking Deadia aloin katsomaan alusta vain sen takia, että tiesin Jeffrey Dean Morganin hyppäävän mukaan. Olin toki muutaman jakson sieltä täältä katsonut aina ohimennen telkkarista, mutta ei oikein napannut… Kunnes annoin ihan oikeasti mahdollisuuden sille sarjalle ja nyt sitä ollaan siihenkin ihan koukussa. 😄

Game of Thronesille oon yrittänyt antaa montakin mahdollisuutta, mut se ei vain iske. Ei vaikka kuinka yrittäisin. 😄

• @Mila Siis muahan ei kiinnostanu Supernatural monee vuotee mut nyt piti vaa kattoo jotai muuta Mentalistin välis 😂

• Raviharrastajat

Mulla pitäis leipoa pari kakkua huomiselle yksille synttäreille, mutta vatkaimen sijasta päätin extemporena tarttua sieneen ja pestä saunan (johon en oo koskenut kahteen vuoteen, ollut ns. säilytystilana 😅). Kaks säkkiä laitoin vanhoja pyyhkeitä ja lakanoita roskiin, ja sain jaoteltua ns. hyvät ja useasti käytetyt lakanat nyt pesua odottamaan etunenässä.
    Kaikki koska ajattelin vaan, että poikaystävä (jolla ei saunaa asunnossa eikä tykkää käydä yhteissaunassa) pääsisi käymään mun luona sit löylyttelemässä. 😂
    Oon aika tyytyväinen itteeni kuitenkin. Harmittaa vaan, että tää siivousinto menee yhtä nopeaa kuin tuleekin, vaikka yleisesti tykkään siistiä paikkoja sitä tahtia mitä tulee käytettyä.

• @humutin Meidänkin saunan saa tulla siivoo. 😂 😂

• Raviharrastajat

@jenna samallahan se menee tässä siivouspuuskassa 😂

• Haukattiin kyllä liian iso pala nyt. Aattelin et pärjätää koiran kaa julkisilla Espoosta Vantaalle mut haukkuu selkeesti stressaa tosi paljon ja ollaa vast puolesvälis matkaa.

• Piirrosharrastajat

@nikki Ota syliin bussis/junas 🤔 tekemällä tottuu, et jos niitä julkisia välttelee ni ei se koira totu

• @Kioja On sylissä kaiken aikaa, mutta vähän turha pitkä matka ku ei oo ollu bussissa ku kahesti ennen 😓

• Tarinaheppailijat

Tää opinnäytetyön aiheen miettiminen sit on hirmukivaa, kun ois monta mielenkiintoista aihealuetta mut mistään et oikein keksi sen tarkemmin ideaa mistä vois saada opparin tehtyä. Ja tän vuoksi en saa lähetettyä yhdistyksille kyselyitä aiheista kun en tiedä mitä edes haen 😄

• Party like Gatsby = gay heaven

15

965
Users

12.8k
Topics

237.4k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.