Rupattelutopic, kaikille tylsistyneille

• @serena Mä oon 😎 Mut siis sama mua otti niin aivoon se?? Niiku??? ??? ??? ???

• Raviharrastajat

Tässä just Criminal Mindsia katsovana ja kaudessa 2 menossa olevana, pitääks mun laittaa keskusta bänniin kunnes koko ohjelma katsottu 😂

• @Humutin Lupaan etten spämmää enempää 😂 Vois olla aika pitkä bänni

• Antakaa mulle jostain voimia kirjoittaa tää 300 sanan raportti… Mulla ei oo yhtään motivaatiota, väsyttää ja kiukuttaa. Pitäis kuitenkin saada tää tänään valmiiksi 🙄

EDIT: MÄ TEIN SEN 😅

• Tarinaheppailijat

Välillä toivois että sairastuis vähän helpommin ihan kunnolla, tää tällanen melkein sairastelu pari viikkoa putkeen on aika ärsyttävää 😅 Nytkin tää on mennyt vielä niin että tossa välissä oli jo joku pari viikkoa kun ei ollut mitään, mutta nyt taas on ollut nuhaa ja pari viimestä päivää on taas palellut ihan sairaan paljon. Ja just nyt istun peiton ja vilttien alla villapaita päällä koska kokoajan tulee kylmiä väreitä ja on just sellanen olo kuin kuumeessa, mutta ei oo kuumetta. 😫 Paitsi oon toki ihan normaalin pirteä, kuumeessa en kykenis mihinkään järkevään 😄

Voisko joku lahjoittaa mulle ens viikolla tentin jälkeen kuumeen, että jos tää sairastelu helpottas? 🤣 Tosi ihanaa kun koulupäivät on 8-15 ja sen jälkeen pitäis melkein jokaisena päivänä jäädä tekemään tota isoa ryhmätyötä, mutta välillä en vaan pysty sen takia että palelee jne 😂 Vaikka ei sekään ollut kivaa keväällä kun jouduin olemaan viikon pois koulusta 39 asteen kuumeen takia kun tärisin horkassa ja mikään ei auttanut kunnolla 😅

• Esteratsastajat

@Tanttu ei parane lähettää, jos vahingossa tuleekin vasta jouluksi kun posti lakossa 😂

• Tarinaheppailijat

@Jannica hyvä pointti 😂

• Esteratsastajat

Ja sit matkahuollon kautta jos lähettää niin tarttuu niiden kuskeille eikä kulje mikään 😂

• Osaako joku neuloa? Haluatko suomentaa mulle täältä tuon “vapauta 5 pidennettyä s:aa vasemmalle puikolle jne.” 😅

• Suomenhevoskasvattajat

This post is deleted!

• @serena Poistat “ylimääräiset” kierteet noista silmukoista (tulee hurjan löysiä silmukoita) kun siirrät ne oikealta vasemmalle puikolle, ja sit neulot niiden kaikkien läpi silmukan, mutta et pudota sitä viiden silmukkaa, sit teet langankierron ja toisen silmukan jne. ja lopuksi se viisi hurjan pitkää silmukkaa pois puikolta

• Käyn suihkus, otan melatoniinin ja meen nukkuu yheksältä illalla et jaksan nousta aamulla ja mennä pajalle. Mitä saan siitä hyvästä? Rupee väsyttää vasta kaheltatoista ku oon yrittäny nukkuu 1,5 tuntii ja sit oon tekstaillu mun äidin kaa seuraavat 1,5 tuntii ku en saa nukuttuu. Yritä tässä sit nousta sängystä seittemän jälkee, ku oot tottunu nukkuu 12-16 tuntii/yö.

• Suomenhevoskasvattajat

Mulla onkin ihan mahtava fiilis vaikka väsyttää ja 12h työpäivästä on kulunut vasta pari tuntia. Mua väsyttää nimittäin sen takia, että en malttanut laskea kirjaa käsistäni illalla. Siitä on niiiiiiiiiin pitkä aika, kun edes pystyin keskittymään romaanin lukemiseen, kun on niin paljon kaikkea, ja nyt ihan vaan otin omaa aikaa ja päätin ettei mun just tänään tarvi tehdä muuta: ei oikeassa elämässä eikä virtuaalisessa. Ja sit mä luin. Yhen tunnin muka. Ja kello oli siirtynyt eteenpäin neljä tuntia. Ja nyt mulla on vaikka mitä ideoita omiinkin teksteihin. Ihan niinku olis ollut kauhea jano ja olis saanut oiiiikein kylmän vesilasillisen. Vitsi miten mahtavaa.

• @oresama Mä oon huomannut tän saman, että kun lukeminen jää pitkäksi aikaa ja sitten lukee jonkun hyvän kirjan niin pää meinaa räjähtää kirjoitusinspiksestä! Ja samalla mun oman tekstin laatu jotenkin paranee eikä kierrä sitä ikuista samaa kehää 😂

En tajua minkä energiapiikin oon saanu ehkä noin viikon sisällä. Oon koko ajan ihan duracellina, oon saanu vaikka ja mitä aikaseksi. Siivoaminenkin sujuu tanssien, joka ei oo todellakaan ihan normaalia mua. 😂 Nyttekin pitäs nukkua yövuoroa varten pidempään ni eikö mitä, oon ekan kerran ollu hereillä ja pirteenä ku peipponen joskus 7.45. 🤷

• Esteratsastajat

@Oresama toi on kyllä niin totta. Ite tykkään just sen takia pitkillä bussimatkoilla lukea, että on tavallaan pakko keskittyä siihen ja se on kyllä ihanaa, menee aikakin nopeammin.

• @Jannica ite kans bussissa ja junassa tykkään lukee, neuloo ja kuunnella podcasteja yms koska ei tavallaan oo mitään muuta mitä tehdä, eikä oo pakko tehdä mitään muuta niin saa kokonaan antautua sille lukemiselle/muulle tekemiselle! 🙂

• Tarinaheppailijat

On muuten mukavaa ku kuume sit iskiki yöllä et heräsin kolmelta siihe ku palelen nii paljo et tärisen 😅 ei oo ollu ku 38 astetta mut voi tsissös ku vaikka ottaa panadolia/buranaa nii lämmöt pysyy vaa 37.7 ku mun normaalilämpö on joku 36.6 😫

Ja sopivasti just sillo ku ois ollu tenttiin kertaustunti ja huomenna ois pakollinen sijoitustapahtuma 12-18 ja perjantaina pakollinen navettavierailu 😓 en tiedä sit pystysinkö perjantaina menee vierailulle ja sieltä 2,5h porukoille jos oon huomisen viel kämpillä 🤔

• @anzkuli Siis… mitenkä vasemmalle puikolle 😂 Seuraavalle puikolleko?

• Mä en jaksais millään lukee kokeisiin! Ja musta vaan tuntuu, ettei mikään jää päähän ja etten tuu muistamaan näitä kuitenkaan kokeessa - voi elämä! Huomenna koe, että sinänsä 😅 Jäi taas vähän myöhäselle tää lukeminen… Onneks seuraavaan kokeeseen aikaa kerrata ja ainekin kiinnostavampi kuin biologia 😂

@Tanttu Tosi kurjaa! Itekin tuun aina kipeeks, kun on jtn tärkeetä (eli lomalla). Paranemista sulle ♥

• @serena Siis kun oot tehnyt edellisellä kerroksella langankiertoja, niin nyt olis tarkoitus purkaa ensin ne pidennetyiksi silmukoiksi. Mä neulon oikealta vasemmalle, joten tossa kohdassa mä varmaan itse purkaisin ne vasemmalta puikolta oikealle, jonka jälkeen siirtäisin takaisin sinne vasemmalle, jossa ne oli, että saan tehtyä niiden viiden läpi ne tarvittavat seuraavat viisi. Tän jälkeen sitten pitäis tiputtaa nuo viisi pitkää silmukkaa sieltä vasemmalta puikolta ja kas keppanaa, sulla pitäisi olla sama määrä taas silmukoita 🙂
    e // oletan siis, että oot oikeakätinen ja neulot oikealta vasemmalle 😅

Mies katsoi mua pitkään kun aloin hihittelemään lueskellessani mulle tulleen hevosen luonnekuvausta: “Hoitaessa Milla kutiaa kovasti, minkä takia hirnahtelee ja pomppii kuin jojo ympäriinsä.”

9

939
Users

12.5k
Topics

231.8k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.