Rupattelutopic, kaikille tylsistyneille

• Siis vittu että on KUUMA 🔥 En ymmärrä miten tämmösestä selvii hengissä 💀 (Sanoo muija joka aatteli muuttaa Kaliforniaa…)

• @nikki Joo siis. TMI mutta oon nakuillu viimeset muutaman päivän ja ravannu ottamassa kylmiä suihkuja. Ja nukkunu huonosti ja syöny tuskin mitään kun oksettaa.
    En tiiä yhtään miten selviän loppuviikosta kun pitäis olla lomittamassa ja ens viikolla ois sitten ihan oikeitakin töitä taas.

• @serena Ai että ku iteki vois, kaikki vaatteet tuntuu iha tukahduttavilt. Onneks ei tarvii lähtee minnekää sillee et joutuis pukee iha kunnol päälle 🙌

• @nikki Joo joku onni siinä, että oon yksin kotona. Tosin sekin riemu loppunee tänään… en haluu ees ajatella parinsadan kilometrin automatkaa ku pitäis isäntä hakea.

• @serena Jätät vaa isännän oman onnensa nojaan, kyllä se löytää keinon päästä kotii jos tosissaa haluu…

• @nikki Joo kieltämättä tekis mieli, tai ilmottaa, että tää taksi ajaa vain yöllä. 😄 Harmi vaan kun sillä on kakara mukana niin se ei varmaan keskellä yötä halua matkustaa.

• Piirrosharrastajat

Onni on ilmalämpöpumppu. Sisällä 20astetta… Ulkona 30. 😄 Jos kylmä tulee niin piipahtaa pihalla ja sitten vauhdilla sisälle, kun ei tuolla ulkona voi olla. Mut ei pidä valittaa (okei, pikkusen jos valittais), sillä kohta on taas -30…

• Lauantaina pitäs tulla vettä 😍

• Piirrosharrastajat

Täälläki lämpötilä hipoo +30, myöhemmin pitäs olla vielä enemmän että jee kiva… Kuolen tähän kuumuuteen. Vielä ärsyttävämpää tästä tekee sen, etten edes ole mikään kesäihminen… 🙄 Ainoo hyvä puoli kesässä on vapaampi liikkuminen ja et pääsee vaeltamaan luontopoluilla et siinä se sitten onki 😄

Muita talvi-ihmisiä?

• @H. Minä. Kaikki ötökät jäätyy ja joutuu takas helvettii talvisin.

• @h said in Rupattelutopic, kaikille tylsistyneille:

Muita talvi-ihmisiä?

Hep o/

Tosin joo, itsekkin tykkään siitä ettei tarvii pakata kauheeta vaatekerrosta päälle jne. ja muutenkin kesä on ihan jees kun ei olis vaan näin kuuma. Semmone +15-20 astetta vois olla ihan fine.

Muuten varmaan tykkäisin kesästä enempikin, mutta tosiaan oon niin herkkä liialle lämmölle. Ei oo kiva kun huippaa ja oksettaa ja väsyttää ihan koko ajan.

• Himoshoppailijat

@h @nikki mä en voi ymmärtää miten te voitte tykätä talvesta, kylmää ja pimeetä ._. Mä rakastan näitä helteitä, vaikka eilinen varjossa +36 astetta oli jo vähä liikaa… 😅

• @Saippua Pimee 💕 Jos saisin valita ni ulkona ois aina pimeetä

• Mun mielestä yötön yö on ihan kiva. Kun vaan muu elämä joustais sen verran, että vois valvoo yöt ja nukkua (arvatenkin jossain kellarissa…) päivät. 😅

• @serena (Tai arkussa…)

• Piirrosharrastajat

@Nikki Mua ei niinkään ötökät häirihe, mutta punkit on ihan kamalia, kun niitä saa repiä koirista päivittäin jopa kymmenittäin… 🙄

@serena Mä taas tykkään siitä et saa pukeutuu kaikkeen lämpimään 😄 Itellä kans tulee helteillä ihan kamalan tukala olo; oksettaa, ruoka ei maistu, huippaa ja sydän lyö ylikierroksia…

@Saippua Kylmä ja pimeys, voiko olla edes parempaa? Tähtitaivas, lumen narskunta, revontulet yms… ❤ -30 astetta on jotain niin ihanaa!

• Suomenhevoskasvattajat

Odotan niiiin kovasti ens viikkoa. Pääsen täältä kaupungista pois heti kun polvi kestää portaiden kiipeämistä. Nyt pystyy jo kävelemään melkein kokonaan ilman keppejä, pidän vaan toista vähän tukena. Kaikista kipeintä koko hommassa on enää pohje, joka vetää jumiin varsinkin iltaisin. Huomenna olis syntymäpäivä… 😧 Mies sano lähtevänsä huomenna illalla maalle tätä hellettä karkuun ja ostaa taas jääkaapin täys ruokaa, se on joutunut nyt passaamaan niin paljon etten viitsi syntymäpäivänä erityisesti mitään toivoa. Kakkua tietysti haluaisin mut ehkä teen sellaisen vaikka viikonloppuna. Jotain mies juoni anopin kanssa vissiin sunnuntaille. En tykkää kun miun selän takana juonitaan eikä suostuta kertomaan mitään. 😕 Toisaalta kukaan ei oo koskaan onnistunut miuta millään yllättämään, joten kauhunsekaisissa fiiliksissä odottelen tätä ylläriä.

Huomiselle väsään miehelle valtakirjan postiin niin se saa hakea miun meikkipaketin, jotta pääsen kokeilemaan sitä odottelemaani sutia ja meikkivoidetta. Onneks torstaina tulee kaveri synttärikahveille ja lauantaina pikkusisko 13v yökylään. ❤

• Yhh nyt sitä sitten pitäis lähteä autoilemaan. 1,5 h … kyllä mä niin kiittelen isäntää tästäkin ideasta.

• Suomenhevoskasvattajat

@serena Eikö auto oo kaikkein paras paikka olla tällä kelillä 😅

• Esteratsastajat

Jos on @felissa ilmastointi 🤣

11

778
Käyttäjät

10.1k
Aiheet

177.6k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.