Rupattelutopic, kaikille tylsistyneille
-
@lumikatti voi että mitä pötkylöitä!
-
@lumikatti voi ihanat! koiranpennut best
-
Ihania, katoin hetken et missä päässä on emän pää xD
-
Pääsinpä viime metreillä työpaikalla huomaamaan miten vaativaa voi olla saada eläinlääkäri kiinni ilta-aikaan, mutta onneksi saatiin hommalle ainakin tähän pisteeseen saakka onnellinen loppu ja heppa klinikalle.
Oiskohan huomenna helppo työpäivä…
-
No joo… pk seudulla varsinkin on aika tiukkaa kiinnisaanti ja syrjäkylillä sitten taas et eläinlääkäri voi huonolla tuurilla olla 100 kilsan päässä
-
Ihan järjetön hevoskuume. En kykene.
-
Joskus mietin, että onneksi minun ei tarvitse nimetä oikeita hevosia. Sitten löydän tällaisia aarteita ja totean, että minun Admiral Pointless ja Ananasfarmari ovat ihan kelpo nimiä.
Hotpantz Firfod
Hotwingz Firfod
ja muita HOT aiheisia nimiäBlikra Admiral Doffen
Allyouhope4 FirfodJa jos nimet alkaa muistuttaa liikaa toisiaan…
Katsoin pitkään, että ne ovat samoja hevosia.
-
@jannica joo, onneks viimepeleissä saatiin Viikki kiinni ja löydettiin onneksi oikeanlaisella kortilla varustettu kuski ja koppi niin saatiin tosiaa heppa klinikalle ja saas nähä et onks aamulla poni kotona vai joutuuko jäämään sinne.
-
Jep, onneksi Viikki ottaa aina vastaan
yhtenä joulukuisenakin yönä vietiin eläinlääkärin oma ori sinne
-
Voittaispa lotossa joskus nii loppus rahahuolet. Viikko palkkapäivään, jota kyllä sitäkään ei tuu paljon mitään, ja jääkaappia koristaa vaan valo. Hiton auto, ku pysys läjässä eikä söis kaikkia rahoja aina…
-
Arvatkaapa kenen bussi ei tullu ja puhelin hajos :))) Kävin kotoa hakemassa vanhan puhelimen ennen seuraavaa bussia, tää kiertää kaiken mailman Porvoot sun muut ja on Hki kai 11:15 kun edellinen ois ollu 9:20… En mä tässä tietenkään ois halunnu päästä kuvaamaan koko kisoja parin luokan sijaan.
-
@miivi tänään taitaa kaikilla olla joku huonon onnen päivä, itekkin oltiin menossa kisoihin mutta poni ontui, niin eipä päästy verryttelystä pidemmälle kun könkkäs niin pahasti
-
Siis tiiättekö sen tunteen kun teillä on mielessä mekko jonka haluatte ommella ja ajattelette, että siihen ei varmaan löydy valmiita kaavoja vaan tarttee ite alkaa kehittää kaavat. Sit ensimmäisestä käsityölehdestä tulee vastaan jackpot kun siellä on sellaset kaavat joihin tarvii vaan pienet muokkaukset et siitä tulee just sellanen kun haluat.
-
@Ginevra11040 en tiedä koska oon maailman huonoin ompelee
Mut varmaan hyvä tunne!
-
@maura Ihan mahtava tunne kun ei tarvikaan nähdä tuhottomasti vaivaa kaavojen piirtämisen eteen.
-
@reibili Voittaispa lotossa! Tosin en ees lottoa, ehkä sit olis paremmat mahikset voittaa…
-
@elva pelasin eurojackpottia vähän, ei tullu mitään
-
Kun avaatte tämän ulkoasun, niin leviikö koko roska totaalisesti pitkin teidän näyttöä?
Toki saattais olla parempaakin tekemistä kun harjotella ja väsätä ulkoasuja jotka ei ehkä koskaan edes pääse käyttöön…
-
-
@meow Yllättäen leviää, kiitokset
Hitsi ku ei oo isompaa ja pienempää näyttöä itellä mistä kytätä.