Rupattelutopic, kaikille tylsistyneille

• Esteratsastajat

No joo, tuossa on @Nikki kyllä haasteensa 😄 Meillä ei myöskään ole maneesia, talvikelillä mennään paljon maastossa ja pari kertaa kuussa käydään maneesilla hyppäämässä 🙂

• @Jannica Toisaaltahan siinä saa raitista ilmaa sitten 😄

• Esteratsastajat

No joo saa kyllä, eikä tarvii ponien viirottaa kun ei keväällä yhtäkkiä lyödä maneesikaudelta pihalle xD Vaikka viiroja noi on kyllä muutenkin, etten tiedä eroaisko mitenkään 😄

• Mä saan taas nauttia taas viikonpäästä 2 maneesista kun pääsee takaisin opistolle. Kotonakin on maneesi mutta 16x36m ei houkuttele mua lainkaan, kenttä kun olis hyväkuntonen niin siinä menisi mielummin kun on isompi kokoisempi.

Oon sinänsä onnellisessa tilanteessa että saan omistaa ihanan (ja hirveen) ponin sekä vielä kisata, valmentautua ja kehittyä sen kanssa. Tosin muutaman vain muutaman harmaan hiuksen se on aiheuttanut. Viimeksi tänään kun yritettiin jättää koppiin yksin, ponin mielipide oli eri ja etujalat oli sitten puomin päällä puol minuuttia sen jälkeen kun olin oven sulkenut. Sanoin vielä äitille “toi puomi on niin korkee ja lukot niin tiukal et ei se sen päälle pääse hyppää jos jotai riehuu” NO EIPÄ! Lukot sitten auki et pääsee hyppää takasi. Tästä voin kiittää taas itteeni kun oon opettanu häntä nousemaan pystyyn käskystä, siitä oli taas hyötyä. Käskyä vaan antamaan et saan ponin varaamaan painon takaosalle ja nostamaan etuset takas oikeelle puolelle. Kerran hyppäs niin sain sormen siihen jalan alle ja poni ei oikeelle puolelle päässyt vaan jalat laskeutu takasin puomin päälle = musta kynsi. Lopulta siinä sitten saatiin etuset takas oikeelle puolelle ja otettiin poni pihalle kun ei uskallettu yksin sit jättää 😄 Kahdeksan vuotta on sitten viimeeksi pompannut puomin päälle, nyt uusinta kierros otettu.

• Esteratsastajat

No jopas 😛 meillä myös pikkuponi harrasti tota pienempänä, loppui kun kuskattiin pari kertaa väärinpäin kopissa, ei vissiin ollukaan niin kivaa xD

• En viitsi tehdä uutta topaa 😄 Olen tylsistynyt, en jaksa nyt just keskittyä oikeen mihinkään, haluan juttuseuraa. Olisiko muita samassa veneessä?

• ♞ Puoliveriharrastajat

Samaistun keskittymiskyvyn puutteeseen! Koko päivän oon yrittänyt tehdä ruotsin tehtäviä ja muita juttuja, mutta ei niin ei :thinking: ihan kaikki muu taivaan ja maan välillä kyllä kiinnostaa, ruotsi ei.

• Täälläkin keskittymiskyvynpuute 10/10 😄 Mulla meni just seittemän tuntia muokata koneella semiyksinkertanen kansi ussantyölle…

• Kaikki kiinnostaa niin kauan ku ei ole pakko.

Tarkastelin just saikkulappua, jonka kävin tänään hakemassa. Lääkäri sanoi kirjoittavansa tämän ja huomisen päivän. Nyt huomasin että työkyvyttömyysajaksi on laitettu 20.5. - 21.5. Työkyvyttömyyden toteamispäivä on silti tänään. Pitänee soittaa perään huomenna. Great.

• ♞ Puoliveriharrastajat

@Nikki tässä oon nyt n. 6 tuntia yrittänyt enemmän ja vähemmän, oon saanut 70% yhdestä sanastosta valmiiksi siinä ajassa :'D

@Uunilintu tuo on kyllä niin totta!

• @Amy Mulla pitäs viimeistään 26. päivä olla kirjoitettuna fysiikkaa, matikkaa ja 2-10 sivua japanilaisesta mytologiasta ja vaikka kiinnostaiskin, niin en silti saa aikaan mitään 😄

• @Nikki Japanilainen mytologia kuulostaa hyvältä! Mitä siitä pitäis saada aikaseks?

• ♞ Puoliveriharrastajat

@Nikki oho 😃 mulla on keskiviikkona ruotsin koe eli siihen mennessä pitäis saada nää jutut tehdyksi (ja opetella ruotsia…) huomenna on biologian tutkimussuunnitelman deadline + perjantaina koe, seuraavasta viikosta ei edes puhuta. tarviin lomaa.

• @Uunilintu Aika vapaa tehtävä, eli mun pitäisi vaan saada aikaan järkevä esitelmä aiheesta, mutta kirjoittamisen aloittaminen tuntuu vaan ihan ylitsepääsemättömältä

@Amy 😁 Onko sulla kauanki vielä koulua?

• @Nikki No kiva. Melkein tarjouduin jo auttamaan/tekemään sen, mutta aloinkin tarkastaa tietoja OmaKannasta 😄 lääkäri on kirjoittanu mulle väärän taudin!

• @Uunilintu Onko sulla miten toi ruotsi hallussa? 😉 No ei vaan, teen tän ihan mielelläni ite, kun aihe kerrankin kiinnostaa.

• ♞ Puoliveriharrastajat

@Nikki kaks viikkoa vielä, 3.6 loppuu :thinking:

@Uunilintu väärän taudin?? miten se on mahollista 😄

• @Amy Hommaa kalenteri naaman eteen, josta voit ruksia päivän kerrallaan pois, niin se loma tulee kohta! 😄

• Ruotsi on ihanaa ❤

On kirjoittanu että mulla on ollu Scheuermannin tauti (piti itekin googlettaa mikä se on), mutta oikea dg ois Perthesin tauti. Virhe johtunee siitä että sitä Scheuermannin tautia kutsutaan myös Calvén taudiksi, ja Perthesin taudin oikee nimi on Legg-Calvé-Perthesin tauti. Ilmeisesti sama äijä aikoinaan tutkinu molempia.

• @Uunilintu No hitsi, ois ollu mieluisa kielikin kirjoittaa 😄 Sori vaa, et kyllä kuitenkaa kuppaa mun mytologiaa.

25

783
Käyttäjät

10.2k
Aiheet

179.1k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.