Rupattelutopic, kaikille tylsistyneille

• Sekalaisen sakin omistaja

@nikki Huonosti kirjoitettu pakkoromantiikka epäsopivilla hahmoilla pilaa leffat. Ei niiden kahden päähenkilön ole pakko kuksia, vaikka ne eri sukupuolta edustavatkin…

• @Anarchy Joka. Ikinen. Sarja, jossa on päähenkilönä mies ja nainen.

• Villien kisojen harrastajat

@nikki No eiiii 😂 Tai no jos kyse on jostain Twilight:ista, niin se on kyllä aika karmeeta katottavaa, eh 😅

Tuleeks muuten televisiosta enää Castle -sarjaa ollenkaan/mistä mahtais löytyä? Oli mun lemppari joskus 3 - 4 vuotta sitten 🤔

• @Bella Viaplayssä oli, mut ei näköjää enää. Mulla on koko sarja hyllyssä. En suosittele viimestä kolmee kautta. Seki lähti alamäkee ku Castle ja Beckett rupes seurustelee.

@nikki Se oli/on ihana sarja 😍 Mä kyllä tykkäsin omalla tavallaan Castle & Beckett suhteesta, mutta se tosiaan oli hiukan nääh, kun niistä tehtiin ihan virallinen pari 🤔

• @Bella Mä tykkäsin kans niiden suhteest ennenku ne rupes seurustelee. Castle on hahmona kiva ja rakastan sen ja Alexisin suhdetta. Ryan ja Esposito on kans platonic relationship goals 😍😍😍

@Nikki Castle on hahmoista parhaimpia. Se on jotenkin niin erilainen monien elokuvien hahmoihin verrattuna 🤔 Ja oi kyllä, noi oli kanssa ihan parhaat 😍 Mä en oikeestaan ees tykkää sarjoista/elokuvista, mutta Castle oli se juttu! Ja tietty Fast and Furious -elokuvat ♥

• @Bella Bones on aika samantyylinen sarja, en aluks ees kattonu Castlee ku aattelin et se on knock-off Bonesist. Castlest sanon kyl sen verran et vika jakso oli iso pettymys.

@Nikki Bones 😍 Tykkäsin tästäkin, mutta sitten jotenkin alko aina olemaan sitä samaa 🤔 Juonipaljastuksia kiitos, haluun tietää miks iso pettymys? 😂

• @Bella No siis Castlehan katoo matkalla niiden häihin ja on kadoksissa monta kuukautta. Se on muun muassa Aasiassa ja oisko ollu sillee et se on sairastanu dengue-kuumeen ollessaan kadoksissa, eikä se muista mitää ite. Sit se rupee vähitellen muistaa asioita ja sen katoomista selitetää vähä vähält, ja tulee selväks et se on diilannu ison salaliiton kaa. Tää salaliitto on kytköksissä mm. Beckettin äidin kuolemaa ja tätä koko juttuu on selkeesti rakennettu alusta asti. Jännitys pysyy hyvänä, mä en pystyny lopettaa kattomista ja se oli tosi hyvin tehty, mut sit tulee mitäänsanomaton final battle, minkä jälkee Beckett ja Castle tulee kotii, niitä ammutaa ja sit hypätäänki monta vuotta eteenpäi ja niiden talos juoksee lapsia. Siin jäi paljon selittämättä ja koko loppu oli selkeesti hätiköity ja yritetty sovitella viimesii minuutteihin et ne saa päätöksen, mut jakso ei veny yli aikarajan. Ihan jäätävä pettymys 😂

Also Castlestaki tulee pelkkää toistoo, kaudet 6 ja 7 on oikeesti pelkästää sitä et se ja Beckett kaapataa vuorotellen. Mut Alexisista kasvaa ihana nuori nainen ja mä en kestä!!

@nikki Kuulostaapa sekavalta ja hankalalta juonikuviolta 😂 Mutta öh, selviiks ne ampumisesta vai mitähän vattua 😅 Oon kyllä huomannut, että lähes kaikissa sarjoissa/elokuvissa tulee jossain kohtaa se toistovaihe. Se on kyllä vähän ärsyttävää. Esim. Fast and Furious on mun mielestä siitä ihana leffasarja, että jokaisessa jaksossa on ns. uusi juoni, vaikka vähän toisiaan muistuttaakin… Tosin seiskan jälkeen en oo kattonut, koska Paul Walker 💔

• @Bella Joo selvii, ei sillä et näytettäis/kerrottais mite ne löydettii tms, ensin ne on kuolemassa yhessä ja literally seuraavas kohtaukses niiden talossa juoksee kolme lasta 🙄

@nikki Hyi miten creepy 😂 Vihaan hahmojen tappamista lopussa (siis ne hyvät päähenkilöt), mutta joku tommonen, yyyyh…
    Ootko muuten nähny Krampus -elokuvan? Yks maailman oudoimmista “kauhuelokuvista”…

EDIT // Tuhosin mun sielun ja menin kattoo sen pätkän… EN OO IKINÄ NÄHNY YHTÄÄ KARMEETA LOPETUSTA YYYH 🙄

• @Bella En oo, oon käyny läpi Netflixin ja Viaplayn tarjontaa kauhuleffoista 😄

Ja joo, oon nähny paljo huonoi lopetuksii mut Castlen on ehdottomasti huonoin.

@nikki Omg, nyt saat storytimen. En siis ikinä kato kauhua, vihaan sitä. Kaveri suostutteli joulun alla, että jooko, jooko. Sopivasti telkkarista tuli Krampus. Siinä sitten katseltiin sitä. Mun reaktio oli lähinnä epäuskoinen nauru ja en tiennyt oisko pitänyt itkeä vai nauraa. En saanut siitä yhtään “kauhua”, mutta ystäväni, joka katsoo ties mitä kauhuelokuvia, lähti pahoinvoivana pois huoneesta 😂 Tää kertoo kaiken 😂 Plus muut samankaltaiset, oudot pätkät…

EDIT// TÄÄÄ, kohdasta 0,30 eteenpäin 😂

• @Bella Joo tää näyttää just semmoselt leffalt et ei tarviikkaa kattoo :-----D Kauhuleffoja on kiva kattoo nii kaua ku ne on hyvii. Esim. House At The End Of The Street oli nii huono et en vissii kattonu ees loppuu. Exorcism of Emily Rose taas oli semmone etten pystyny kattoo kerral loppuu, ku rupes olee nii myöhäs et en ois pystyny nukkuu 😂

• Piirrosharrastajat

löysin vihdoin kaivelemalla oikeesti amerikansuomalaista folkkia spotifyn syövereistä ja tää on jotenki niin hellyyttävää ku ei osaa toisessa tai kolmannessa polvessa oikeesti enää pojat 80-luvullakaa suomee mut yrittää kuitenki oh my god

niinku säkkijärven polkkaa ja kaikkee iha kybällä mut tollasel kömpelöl aksentil

edit: JA KULTAINEN NUORUUS??? EKA ENGLANNIKS JA SIT SUOMEKS VOI EI OMG ALAN ITKEE syytän mun menkkoi mut oh my GOD tää on niin liikkis herrajumala

• Raviharrastajat

• v*ttu mun ulkonen kovalevy just melkei kirjaimellisest öbaut räjähti l. sieltä tuli jäähytysnesteistä tms osa pihalle

just se missä on uusimmat kuvat mitä en oo ehtiny backupata toiselle levylle koska ei ollu muistia tarpeeks, nyt on sit hätäbackupit menos ja koko ajan kuuntelu et eihä toi levy räjähä tai kuumene, tarvin noi kuvat oikeesti, muut voi venata mut noi tarvin heti enkä koht

10

923
Users

12.2k
Topics

225.4k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.