Rupattelutopic, kaikille tylsistyneille
-
@j Mulle ei sanottu sen tarkemmin paitsi että pitää ottaa puolta tuntia ennen itse operaatiota ja mut päästetään kotiin tunti operaation jälkeen. Pitää varmaan soittaa sinne ja kysyä nyt kun oon selvinnyt alkujärkytyksestä. Mulla on hammaslääkäripelko ja olin tänään ihan paniikissa, hyvä etten ruvennu itkeen siellä kun ne alko puhumaan viisureiden poistosta.
Hiton kallis tarkastuskäynti, 175€ mut ainakin palvelu oli paljon parempaa mitä kunnallisella. Mun viimeisin käynti kunnallisella päätty siihen kun hammashoitaja huusi ja haukku mut nuoreksi sekä tietämättömäksi kun sanoin epäilleeni et viisuri on puhjennut (ja olihan se). Päätin sit et mielummin yksityiselle vaikka tää hinnasto saa varmaan mun hiukset harmaantumaan ennenaikaisesti.
-
Mua niin huvittaa yksi ranskalainen hevoskasvattaja joka mainostaa kasvattavansa “silver sport horseja”.
Sen vanhin kasvatti on 2016 syntynyt ja kaikki nää “silver sport horset” on rmh x pv ensimmäisen polven risteytyksiä
Periyttääköhän kalliovuortenhevoset hopean lisäksi erikoisaskellajit, ponikoon ja varmajalkaisuuden. En kyllä keksi yhtään hyvää urheiluhevosen ominaisuutta jota kalliovuortenhevosella olisi. Tosin tää kasvattaja on muutenkin puhtaasti värijalostaja.
Tämän varsan suvussa on Balou du Rouet, emä on rmh
Tämän emä on taas kwpn, isä rmh
… Sitten täällä oli vielä pari poni x rmh miksausta. Harmi että kaikista oli vain varsakuvia.
(Tosin tää ei ole ensimmäinen risteytys, Yhdysvaltoihin on syntynyt yksi vastaavanlainen varsa)
-
Muhun ei rauhoittavat (diapam) vaikuta erityisen tokkuroittavasti, on vaan semmoinen hyvin rauhallinen ja maailmaa syleilevä olo, eikä mikään haittaa.
Muutaman kerran saanut ennen operaatiota, mut ei voi kyllä sanoa, että mitään kiksejä sais.
-
Olisko joku kiinnostanut auttamaan historian kesäkurssin tehtävän ymmärtämisessä? Tää yks tehtävä on ihan super oudosti selitetty, tai sit vaan en tajua sitä. Kyseessä siis HI02 Kansainväliset suhteet. Ei tää oo ees niin monimutkainen tapaus, mut en vaan ymmärrä mitä mun halutaan tässä tehtävän.
-
@HM no joo, erikoiselta kuulostaa
ei luulisi et muuta kun värin
-
@ScrewDriver Joko löysit apua?
-
@nikki En löytäny, ei kukaa meijän talossa oikein osannu
-
@ScrewDriver Heitä mua privalla jos osaisin auttaa
-
@screwdriver Mulleki voi vipata privaa
-
Tuli luettua hötölää ja sitä kautta muistin/löysin taas Nevele Priden.
Sillä juostiin jokin nopeusennätys (mile distance by a harness horse = Mailiaika?) kolmen englantilaisen täysiverisen avustamana. Niiden laukka kärryn edessä näyttää äärimmäisen leppoisalta Nevelen tykityksen vieressä
-
Jos joku kehtaisi käydä kisajonon vilkuilemassa?
T: Malttamaton
-
On kyllä niin syvältä että menkkakivut ei pysy kohdussa tai edes lonkissa, vaan valuu alas kaikkiin jalkojen niveliin
-
@J Mun ongelma menkkojen aikana taas on ekstraobsessoiminen julkkiksista. Tumblr on mun menkkojen kirous ja henkireikä. Onneks tääki kärsimys on kohta hetken ajaks ohi. Kohdunpoisto ois kova.
-
@nikki mulle iskee menkkojen aikana aina pakottava tarve kuunnella klassisia tenoreita niinku öö ivan kozlovsky mun uusin rakkaus ja paul byrom ja oon vaa niinku ääaaaaaanmgh. se on ehkä kryptisin oire joka mulla näihin kuuluu
-
@J Okei toi on kyl mielenkiintosta lmao. Mulla on vaan perusoireet ja sit et obsessoin yhestä ainoosta henkilöstä, yleensä jostakusta joka ei oo aikasemmi kiinnostanu ollenkaa. Sit se menee tai ei mee ohi. Tällä viikolla oli kyl poikkeuksellisesti kaks
-
Muulien coon jumping on aika jännää katsottavaa
Hyppäävät siis paikaltaan esteen yli.
-
Ensimmäinen kosketukseni podcasteihin ja hyi kiesus mikä laatu. Ison mediatalon podcast pitäisi olla, ja äänenlaatu on aivan kamala
-
Tuli taas oltua juoppokuskina ja ai että tuo on kamalaa jos kuskattavana on joku sellanen, joka ei osaa yhtään käyttäytyä ja panee vaan vastaan kaikessa.
Nimim. Sain just tapella yhen kaa 20min ennenkun suostu nouseen autosta ja meneen kotiinsa.
-
@viixi oi kamala, tunnen tuskan
!
Me ollaa oltu päiväreissulla ja nyt matkalla kotiiiiiin nukkumaan. En voi sanoin kuvailla tätä helpotuksen tunnetta
!
-
@viixi ton takia en kuskaa ku tuttuja
jos joku rupeis tappelee mun kanssa oisin varmaan sillee okei ei sit ja kävelisin ite kotiin XD