Rupattelutopic, kaikille tylsistyneille
-
@Tanttu Tervetuloo Sierraan vaeltamaan
-
Haha must tuntuu vÀlillÀ siltÀ et stressaan pikseliponeista enemmÀn kun omista irl-hepoista
hyvin priorisoitua
-
Se tunne, ku collapsible ei toimi vaikka oot kopioinu sen suoraan w3schoolsista.
-
@maura tÀÀhÀn se ois XD tosin oma koni on 23 niin sen kanssa ei tarvi paljo stressata mistÀÀn muusta ku terveydestÀ (on kyllÀ tosi hyvÀssÀ kunnossa ikÀisekseen mut jos nyt sattuis tulemaan jotain)
-
@kalmo haha mul on 24 mut kÀyttÀytyy vÀlillÀ ku kurittomat 4-vuotiaat, kuumuu mm. vaihtosarjoissa vielÀ niin paljon ettÀ ei mitÀÀ jÀrkee ja vielÀ reilu vuos sitten testattiin monta piruettia jaksaa tehdÀ putkeen - pyöri 5 kierrosta⊠nyt ollu taas muutaman kuukauden kevyellÀ erinÀisten ongelmien takia mut jospa neki alkais vihdoin olla takanapÀin ja pÀÀsis taas ottaa ilon irti treenaamisesta.
toinen on 9v ja vÀlillÀ mietin et kumpi on oikeesti se vanhempi
-
@maura joo no mulla on profiilikuvassa tÀÀ 23v, kÀytiin sen kanssa pay&jumpeissa muutama viikko takaperin nii meinasin oikeesti tippua tÀltÀ ekaa kertaa ku piti vetÀÀ sellaset rodeot ihan ihme kohdissa
mut ku oli niin kivaaaa (hÀnellÀ siis mut oli mullakin)
-
Tulin vaan kysymÀÀn ettÀ voinko kÀydÀ heittÀmÀssÀ ton hp:n lÀppÀrin jokeen?
Nyt se sit pÀÀtti aamulla kĂ€ynnistĂ€essĂ€ ettĂ€ hĂ€hÀÀ enpĂ€ kĂ€ynnistykÀÀn koska en löydĂ€ kĂ€yttöjĂ€rjestelmÀÀ vaikka kovalevy ja kaikki kunnossaâŠ
Ja tottakai se nyt pÀÀtti tehdĂ€ ton kun saan sen uuden lĂ€ppĂ€rin vasta silloin joskus syyskuussa jos verkkokauppa sen saa toimitettuaâŠ
Jos se ei tosta tokene ja saa tiedostoja ym talteen kovalevyltÀ niin en tiedÀ pitÀÀkö sit vaihtaa toiseen lÀppÀriin, jonka sais hetikohta itselleen
-
@Tanttu Joo, mun motoks on muodostunu tĂ€n HP:n lĂ€ppĂ€rin kaa et âtuleeks tietokoneesta lentokone, jos se lentÀÀ ulos ikkunasta?â
-
@Nikki hahah toi on kyllÀ aika hyvÀ
Ihmettelen kyllÀ vÀhÀn tota konetta, tÀÀ vuoden nakki ja muusi laatikkofujitsu joka painaa kolme kiloa ja jonka yhdestÀ nurkasta koira on purru palasen irti, toimii edelleen vaikka ostettu joskus 2013 ja sit toi hp joka ei oo kokenut mitÀÀn kauheeta, kestÀÀ just ja just pari vuotta
Fujitsussa ei oo mitÀÀn muuta vikaa kuin hitaus, painavuus ja ÀÀnekÀs tuuletin
Ja akkukaan ei kestĂ€ enÀÀ kovin hyvin, mutta tĂ€n ikĂ€isessĂ€ lĂ€ppĂ€rissĂ€ sen jo ymmĂ€rtÀÀâŠ
-
@Tanttu Mulla oli seittemÀn vuotta (2009-2016) mun ensilÀppÀri eMachinesilta, ainoa ongelma oli kuumuus ja hitaus. Akun kÀrÀytin ihan ite pitÀmÀllÀ kokoajan latauksessa. NÀin pari vuotta sitte tismalleen samanlaisen koneen sillosella koululla kÀytössÀ
HP ollu nyt kolme vuotta ja siitÀ rupee pettÀÀ nÀppis, se on hidas eikÀ se alussakaa kuunnellu asetuksia.
-
Tietokoneista kun on puhe, kaikista paras kannettava, jonka olen koskaan omistanut, on tuo 2007 vuonna ostettu Toshiba.
ïž Massiivinen tietsikka isolla ja silmiĂ€ hellivĂ€llĂ€ nĂ€ytöllĂ€, ja vaikka kĂ€ynnistyykin hitaasti, niin mitÀÀn muuta vikaa siinĂ€ ei ole (paitsi Vistan kĂ€yttis, joten esim. Wacom Intuos ei toimi sillĂ€).
Toivon todella, ettÀ toi muutama viikko sitten ostettu Asus toimii lÀhes yhtÀ kauan kuin tuo Toshiba.Tosin mun tuurilla Toshiba ei kÀynnistykÀÀn kun seuraavan kerran kokeilen⊠SiellÀ on kaikki mun valokuvat ja virtuaalitallijutut vuosien ajalta, pitÀisi siirtÀÀ ne varmuuden vuoksi jonnekin ulkoiselle kovalevylle.
-
@Tanttu jokeen heittoa suositellaan
-
@jodochus MeillÀ Asukset pelanneet tosi hyvin, mitÀ niitÀ ainakin 2 tÀssÀ vuosien varrella ollut kÀytössÀ perheellÀ
-
MeikÀlÀinen taas on vannoutunut hp ihminen, toinen kone menossa vasta, molemmat kestÀneet kymmenen vuotta
-
OMG OMG OMG SE HAME!!! SE HAME!!! Se mistÀ höpötin etten viittiny ostaa kun makso 50e NIIN SE OLI ALENNUKSESSA NYT ja maksaa 25e ja oli pakko tilaa!!! Olen (materialismi)onnellinen
-
MikÀ se @Kirsiina oli
-
TÀssÀ nyt kun istuskelen itekseni ja juon karamellilattea, nii aloin miettimÀÀn pitÀiskö k u m m i n k i n tehÀ toinenkin vrt talli
TĂ€s toisessa tallissa vois olla jotain eksoottisempia hevosrotuja ja hevosmaisia otuksiaâŠh m m
uhka vai mahdollisuus@Kirsiina //also ihanaa et oot löytÀnyt just sen hameen minkÀ halusit nii hyvÀstÀ alennuksesta::D ite just itseasiassa mietin pitÀiskö ostaa yks 50⏠hame- vÀhÀn vaan toi hinta mietityttÀÀ kans.
-
Vapiskaa 50⏠hameittenne kaa, tÀmÀ osu mun silmÀÀn ja rakastuin
-
Ai niin se hamehan se mistÀ puhuttiin ^^ kiva kun löysit tarjouksesta
@Kirsiina
Oho
tuossa onkin jo mekolla kivasti hintaa
mutta kiva on kyllÀ mekkokin @Nikki
MikÀ oikeasti vaivaa noita heppavarusteiden ostajia nykyÀÀn
vaaditaan et kymmenen viestiÀ pÀivÀssÀ vaihdetaan ja kuvataan sadasta kulmasta loimet (jotka siis ilmonkin perusteella jo uusia ja paketissa). Sitten hermostutaan kun en ookaan töistÀ vastaamassa heti
Ihmeelliseksi mennyt kun kÀnnykkÀ kourassa totuttu vissiin töissÀkin sitten olemaan, kaikissa paikoissa kun se vaan ei oo mahdollista eikÀ kaikille (kuten mulle kun en Àlypuhelinta omista). Laitoinpahan viestin vaan et kiitos hei, myin jo kotoa hakevalle
-
Nyt muistin taas miks en tykkÀÀ tilata mitÀÀn netistÀ. Kenkien piti tulla viimeistÀÀn viimeviikolla, no, laitoin viestiÀ asiasta, tÀnÀÀn tulee vastaus tyyliÀ "TeidÀn kengÀt myöhÀstyy kun ei ole valmistajan keskusvarastolta tullut vielÀ, sori
"