Rupattelutopic, kaikille tylsistyneille

• @Tanttu Tervetuloo Sierraan vaeltamaan 😏

• Kouluratsastajat

Haha must tuntuu vĂ€lillĂ€ siltĂ€ et stressaan pikseliponeista enemmĂ€n kun omista irl-hepoista 😂 hyvin priorisoitua

• Se tunne, ku collapsible ei toimi vaikka oot kopioinu sen suoraan w3schoolsista.

• @maura tÀÀhĂ€n se ois XD tosin oma koni on 23 niin sen kanssa ei tarvi paljo stressata mistÀÀn muusta ku terveydestĂ€ (on kyllĂ€ tosi hyvĂ€ssĂ€ kunnossa ikĂ€isekseen mut jos nyt sattuis tulemaan jotain)

• Kouluratsastajat

@kalmo haha mul on 24 mut kĂ€yttĂ€ytyy vĂ€lillĂ€ ku kurittomat 4-vuotiaat, kuumuu mm. vaihtosarjoissa vielĂ€ niin paljon ettĂ€ ei mitÀÀ jĂ€rkee ja vielĂ€ reilu vuos sitten testattiin monta piruettia jaksaa tehdĂ€ putkeen - pyöri 5 kierrosta
 nyt ollu taas muutaman kuukauden kevyellĂ€ erinĂ€isten ongelmien takia mut jospa neki alkais vihdoin olla takanapĂ€in ja pÀÀsis taas ottaa ilon irti treenaamisesta.

toinen on 9v ja vĂ€lillĂ€ mietin et kumpi on oikeesti se vanhempi 😅

• @maura joo no mulla on profiilikuvassa tÀÀ 23v, kĂ€ytiin sen kanssa pay&jumpeissa muutama viikko takaperin nii meinasin oikeesti tippua tĂ€ltĂ€ ekaa kertaa ku piti vetÀÀ sellaset rodeot ihan ihme kohdissa 😄 mut ku oli niin kivaaaa (hĂ€nellĂ€ siis mut oli mullakin)

• Tarinaheppailijat

Tulin vaan kysymÀÀn ettĂ€ voinko kĂ€ydĂ€ heittĂ€mĂ€ssĂ€ ton hp:n lĂ€ppĂ€rin jokeen? 😂 Nyt se sit pÀÀtti aamulla kĂ€ynnistĂ€essĂ€ ettĂ€ hĂ€hÀÀ enpĂ€ kĂ€ynnistykÀÀn koska en löydĂ€ kĂ€yttöjĂ€rjestelmÀÀ vaikka kovalevy ja kaikki kunnossa

Ja tottakai se nyt pÀÀtti tehdĂ€ ton kun saan sen uuden lĂ€ppĂ€rin vasta silloin joskus syyskuussa jos verkkokauppa sen saa toimitettua
 😅 Jos se ei tosta tokene ja saa tiedostoja ym talteen kovalevyltĂ€ niin en tiedĂ€ pitÀÀkö sit vaihtaa toiseen lĂ€ppĂ€riin, jonka sais hetikohta itselleen 😕

• @Tanttu Joo, mun motoks on muodostunu tĂ€n HP:n lĂ€ppĂ€rin kaa et “tuleeks tietokoneesta lentokone, jos se lentÀÀ ulos ikkunasta?” 😂

• Tarinaheppailijat

@Nikki hahah toi on kyllĂ€ aika hyvĂ€ 😂 Ihmettelen kyllĂ€ vĂ€hĂ€n tota konetta, tÀÀ vuoden nakki ja muusi laatikkofujitsu joka painaa kolme kiloa ja jonka yhdestĂ€ nurkasta koira on purru palasen irti, toimii edelleen vaikka ostettu joskus 2013 ja sit toi hp joka ei oo kokenut mitÀÀn kauheeta, kestÀÀ just ja just pari vuotta 😆

Fujitsussa ei oo mitÀÀn muuta vikaa kuin hitaus, painavuus ja ÀÀnekĂ€s tuuletin 😄 Ja akkukaan ei kestĂ€ enÀÀ kovin hyvin, mutta tĂ€n ikĂ€isessĂ€ lĂ€ppĂ€rissĂ€ sen jo ymmĂ€rtÀÀ 

• @Tanttu Mulla oli seittemĂ€n vuotta (2009-2016) mun ensilĂ€ppĂ€ri eMachinesilta, ainoa ongelma oli kuumuus ja hitaus. Akun kĂ€rĂ€ytin ihan ite pitĂ€mĂ€llĂ€ kokoajan latauksessa. NĂ€in pari vuotta sitte tismalleen samanlaisen koneen sillosella koululla kĂ€ytössĂ€ 😂 HP ollu nyt kolme vuotta ja siitĂ€ rupee pettÀÀ nĂ€ppis, se on hidas eikĂ€ se alussakaa kuunnellu asetuksia.

• Piirrosharrastajat

Tietokoneista kun on puhe, kaikista paras kannettava, jonka olen koskaan omistanut, on tuo 2007 vuonna ostettu Toshiba. ❀ Massiivinen tietsikka isolla ja silmiĂ€ hellivĂ€llĂ€ nĂ€ytöllĂ€, ja vaikka kĂ€ynnistyykin hitaasti, niin mitÀÀn muuta vikaa siinĂ€ ei ole (paitsi Vistan kĂ€yttis, joten esim. Wacom Intuos ei toimi sillĂ€).
    Toivon todella, ettÀ toi muutama viikko sitten ostettu Asus toimii lÀhes yhtÀ kauan kuin tuo Toshiba.

Tosin mun tuurilla Toshiba ei kĂ€ynnistykÀÀn kun seuraavan kerran kokeilen
 SiellĂ€ on kaikki mun valokuvat ja virtuaalitallijutut vuosien ajalta, pitĂ€isi siirtÀÀ ne varmuuden vuoksi jonnekin ulkoiselle kovalevylle.

• Esteratsastajat

@Tanttu jokeen heittoa suositellaan 👍

• Sekalaisen sakin omistaja

@jodochus MeillĂ€ Asukset pelanneet tosi hyvin, mitĂ€ niitĂ€ ainakin 2 tĂ€ssĂ€ vuosien varrella ollut kĂ€ytössĂ€ perheellĂ€ 😉

• Esteratsastajat

MeikĂ€lĂ€inen taas on vannoutunut hp ihminen, toinen kone menossa vasta, molemmat kestĂ€neet kymmenen vuotta 😼

• OMG OMG OMG SE HAME!!! SE HAME!!! Se mistĂ€ höpötin etten viittiny ostaa kun makso 50e NIIN SE OLI ALENNUKSESSA NYT ja maksaa 25e ja oli pakko tilaa!!! Olen (materialismi)onnellinen 😍

• Esteratsastajat

MikĂ€ se @Kirsiina oli 😂

• Piirrosharrastajat

TĂ€ssĂ€ nyt kun istuskelen itekseni ja juon karamellilattea, nii aloin miettimÀÀn pitĂ€iskö k u m m i n k i n tehĂ€ toinenkin vrt talliđŸ€” TĂ€s toisessa tallissa vois olla jotain eksoottisempia hevosrotuja ja hevosmaisia otuksia
h m m
    uhka vai mahdollisuusđŸ€”

@Kirsiina //also ihanaa et oot löytĂ€nyt just sen hameen minkĂ€ halusit nii hyvĂ€stĂ€ alennuksesta::D ite just itseasiassa mietin pitĂ€iskö ostaa yks 50€ hame- vĂ€hĂ€n vaan toi hinta mietityttÀÀ kans.

• Vapiskaa 50€ hameittenne kaa, tĂ€mĂ€ osu mun silmÀÀn ja rakastuin 😭

• Esteratsastajat

Ai niin se hamehan se mistĂ€ puhuttiin ^^ kiva kun löysit tarjouksesta 😍 @Kirsiina

Oho 😼 tuossa onkin jo mekolla kivasti hintaa 😼 mutta kiva on kyllĂ€ mekkokin @Nikki ❀

MikĂ€ oikeasti vaivaa noita heppavarusteiden ostajia nykyÀÀn 😼 vaaditaan et kymmenen viestiĂ€ pĂ€ivĂ€ssĂ€ vaihdetaan ja kuvataan sadasta kulmasta loimet (jotka siis ilmonkin perusteella jo uusia ja paketissa). Sitten hermostutaan kun en ookaan töistĂ€ vastaamassa heti 😼 Ihmeelliseksi mennyt kun kĂ€nnykkĂ€ kourassa totuttu vissiin töissĂ€kin sitten olemaan, kaikissa paikoissa kun se vaan ei oo mahdollista eikĂ€ kaikille (kuten mulle kun en Ă€lypuhelinta omista). Laitoinpahan viestin vaan et kiitos hei, myin jo kotoa hakevalle 😂

• Nyt muistin taas miks en tykkÀÀ tilata mitÀÀn netistĂ€. Kenkien piti tulla viimeistÀÀn viimeviikolla, no, laitoin viestiĂ€ asiasta, tĂ€nÀÀn tulee vastaus tyyliĂ€ "TeidĂ€n kengĂ€t myöhĂ€styy kun ei ole valmistajan keskusvarastolta tullut vielĂ€, sori đŸ€· "

14

1.1k
Users

14.3k
Topics

276.5k
KysyttÀvÀÀ, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttÀ suoraan yllÀpitÀjÀÀn (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.