Rupattelutopic, kaikille tylsistyneille

• @kalmo Jonkun muunki koira on perso kasviksille. Meillä kanssa nuorempi kerjää salaatin, kurkun, tomaatin, sipuli (ei saa) sekä viinirypäleet niin että kuola valuu… Edes virallisia koiran herkkuja ei kuolaa niin pahasti kun noita kasviksia…

• Piirrosharrastajat

@jenna kaverin kissa syö vesimelonia ja banaania niin että rouskuu ja maiskutus raikaa, oma nuolee kirsikkatomaatteja riemuissaan ja nyt jo edesmennyt järsi herneenpalot menemään, että ei ees ainoostaan koirien hommaa tää outojen vihannesten napostelu 😛

• Sekalaisen sakin omistaja

Keksikääpä mulle muutamia hevosleiriaktiviteettejä 😏 Leiri suunnattu kaiken ikäisille ja tasoisille, joten aktiviteetitkin sen mukaan 😉

• @j Eikä. 😆 Joo, kyllä meilläkin toi nuorempi koira imee itteesä kaiken mutta noi on niinku THE herkut… Ja syksyllä syö suppilovahverot mettästä…

• MÄ PÄÄSIN!!! MÄ PÄÄSIN OPISKELEE!!! 😭😭😂😂😍

• Miten heppojen siirtäminen sivutilalta toiseen voikin olla näin rankkaa, vaikka kyseessä on käytännössä kopioi+liitä hommaa 😂 Tirithin uusilla sivuilla on ihana ulkoasu ja haluisin päästä jo esittelemään sitä kaikille mut enhän mä nyt keskeneräistä siirtoprojektia kehtaa näyttää :D:D (voispa suntuubista ladata kaikkien sivujen lähdekoodit kerralla koneelle ja ladata ne sieltä sitten uuteen sivutilaan… ois niin näppärää)

@Knipse mun IRL-heppaleirikokemuksista joskus lapsena ehdottomasti lemppareita on ollut söpöysnäyttelyt, joihin valmistauduttiin letittämällä leirihoitsujen harjat ja hännät ja puunaamalla ne muutenkin edutuskuntoon 😎 Lisäks leirien kohokohta mun vakkarileiripaikass oli aina saunailta jolloin päästiin paljuun 😄 Ehkä tämmösiä aktiviteetteja vois soveltaa myös virtuaalileireille!
    @Kirsiina onnea 💕

• @knipse Mulla ei oo kovin monia hevoskeskeisiä muistoja, mutta pari “vapaa-ajan vietettä” löytyy. Näitä oli mm. tallin omistajan pystyttämä trampoliini, jossa oli semmonen kuomumainen katto päällä. Siellä nukuttiin yhtenä yönä muistaakseni ja päivällä leikittiin ihan muuten vaan. Lisäks muita leirien huippukohtia on ollu uittaminen, maasto (päästiin laukkaamaan semmonen laukkarata niin nopeeta kun ratsulla vaan lähti) ja kyllä mä muistan vielä sellasetkin kun pääsi ekaa kertaa pesemään hevosen ja sit ratsastamaan autotiellä 😆 Myös leikkimieliset leirikisat on ollu ihan superkivoja, ja näissä siis jaettiin ruusukkeet palkinnoiksi. Leikkitunninkin muistan ja siellä tehtiin vähän kaikenlaista aina “agilitysta” venyttelyyn hevosen selässä.

• Tarinaheppailijat

Siis voi herranjestas kun voi kismittää yks 6 viikon kesätyö niin paljon jo kolmantena päivänä sen aloittamisesta 😅 Oon siis siivoomassa ja nyt on kaks viikkoa perehdytystä jonka jälkeen jään yksin tuuraamaan yhtä työntekijää, jolla on monta eri paikkaa siivottavana ja nyt mulle yritetään yhtäkkiä laittaa myös toisen siivoojan työt, jos se sairastuu… Tästähän ei siis edes kysytty, toi mun perehdyttäjä vaan totes että pitää näyttää mulle varalta sen toisen ihmisen työt jos se sairastuu. Joo, ei siinä mitään jos varalta näyttää, muttakun oon selvästi sanonut jo monta kertaa että en pysty esim. viikonloppuisin tai iltaisin olemaan töissä koska pitää tehdä koulutehtäviä paljon ja kiireenvilkkaa heinäkuussa valmiiksi elokuulle ja nyt yritetään taas tuputtaa lisää töitä. Mulla ei nyt vaan yksinkertaisesti riitä aika tai muisti niihinkin kun tän yhdenkin tuuratttavan töissä on muistaminen kahden viikon perehdytyksellä. Voi jestas sanon vaan 😅

Sori kaikki tästä avautumisesta, tympii vaan niin vietävästi kun kolmas päivä töissä ja oon ihan poikki kaikesta uuden opettelusta ja sit vielä tollasta 😅 Katotaan miten tää nyt tästä jatkuu, mutta ei kyllä nyt kovin hyvältä vaikuta 😄

@Kirsiina Onnea! 💕

@Kirsiina Onnea! ❤

@Juulia & @ScrewDriver Kiitos paljon ideoista! 😄

Minun pitäisi täyttää joku taloyhtiön asukkaille tehtävä kysely paloturvallisuudesta.
    Tämä meni jännäksi siinä vaiheessa, kun lapussa alkoi lukea mainintoja “Sivu 2” “Sivu 4” ja sain mukana vain yhden hienon tiivistelmän yleisistä turvallisuusohjeista. Oh well. Osaan minä kai täältä ilman ohjeitakin kävellä ulos. Tai olla kävelemättä. 🤷

• @Anarchy TAI OLLA KÄVELEMÄTTÄ lmaoo i’m here musta huumori haha joo “huumori” on parasta

Must tuntuu et mun polvi sanoo kohta ittensä irti, kun leikin tällä tuolilla 🤔

• Ai että mulle heräsi mieleen idea jostain rescuehevosista 😄 Oon itelleni tuonut pari suvutonta rescuehevosta, talliin olisi tarkoitus ottaa mukaan tuontihevostoiminta niin mietin että jos talli voisi samalla tukea jotain rescueyhdistystä ja sitä kautta etsiä kotia rescuehevosille.

Olisikohan suvuttomille rescuehevosille kysyntää? Meinaan siis ihan puhdasrotuisia hevosia, ehkä enimmäkseen puoliverisiä 😄 Toisi ainakin vaihtelua.

• @hm Toispahan tosiaan vaihtelua, ja ois hevosilla jotain taustaa sillee kivasti. Mikspä ei 🙂

• @hm mä voisin ainakin kuvitella sopivan hevosen löytyessä hankkivani jonkun rescuen Storywoodsiin meidän jenkkivahvistuksen päivien iloksi niin saisi sen ehkä hetkeksi pois jäpittämästä omistajalle kaikesta pienestä : D

• @hm Mulle vois kyllä ainakin kelvata yksityisponiks joku kiva remontti-/kuntoutusheppa jolle sais erilaisia tarinoita kirjoteltua 😍

• Siis kuinka hyvä onni mulla oikein oli äsken?! Muotoonlaitan kisoja ja jo pitkään ilman YHTÄ sijoitusta oleva hevonen sai sen ainoan puuttuvan sijoituksensa yhden kutsun kilpailuista, eikä näin ollen kilpaile yhtään ylimääräistä. 😍 😍

• Siis miten voi olla että vaikka tämä viikko on periaatteessa menny ihan samalla kaavalla kuin viime viikko, ei tällä viikolla mikään tunnu onnistuvan sen jälkeen kun istun työpäivän jälkeen autoon ja ajelen kotia.

Viimme viikolla tuntui että energiaa riitti silti ja sai jotain aikaankin, mutta nyt taas tarvotaan jossain perhanan suossa… Kaipaisin vain energiaani takaisin jotta saisin jotain aikaankin iltaisin : /

• Yyh, ostin tänään pikaruokana valmislihapullia ja rakettispagettia ja hyi olkoon kun on raskas olo. En oo yli kuukauteen syönyt kuin vissiin kertaalleen riisiä, perunaa vain sipseinä (tosi terveellistä) enkä mitään pastaan viittaavaakaan ja yörh. Taitaa jäädä kokonaan pois.

Kasvis-ihmiset, miten hitos… ihmeessä kesäkurpitsasta saa edes jokseenkin maistuvaa? Miten sitä kannattaa maustaa ja kypsentää?

• Raviharrastajat

ei vtt unohdin sit mainita tossa shettisten koulukisojen tuloksia hyväksyntään laittaessa että luokat avoimet vaan avoimet rodulle. Pitääkse tosissaan mainita jokaisen luokan kohdalla jos kutsussa lukee erikseen että pelkästään kyseiselle rodulle avoimet ja luokkien kohdalla ei erikseen kutsussa mitään?

2

952
Users

12.6k
Topics

234.6k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.