Rupattelutopic, kaikille tylsistyneille

• @Tuire Ei oikeestaa, Hiddlesin vesikidutuksen jälkee olin meijän mökillä ja sammutin palavan laivan pienoismallin josta olin ottanu kuvii ja sit heräsin sillee “haluun maalata sen palavan laivan!” 😄

• Mä näin unta ketuista 😭 ❤

• Toissayönä näin unta et mun mies möi mut miljoonalla eurolla yhdelle tennispelaajalle sen taloon koristeeksi. Viime yönä mulla oli kolme akvaarioo joista kaks aiheutti vesivahingon mun kartanoon. 🙄

• @reibili No ainaki on massii 😂💰

• Oispa oikeesti 😢
    Plus et menin aika halvalla…

• Sattuisko kukaan muistamaan, löytyykö Corleonesta mistään vapaasti kopioitavia koulukuvia 🤔 Tai jos jollakulla on, virtuaalipalkalla voisin ostaa.

• Sen ainoon kerran kun yritän tilata pitsaa niin en saa puhelinnumeroa varmennettua koska koodia ei muka löydy. Tää uusi pizza-online on ihan pyllystä.

Mulla on ihan jäätävä pitsanhimo mut vissii pizza onlinen mielestä en ansaitse pitsaa.

• Siis kuka on päättäny et ihmisten pitäs olla hereillä tämmösii aikoihin??? 😴

• @nikki hei heräsin vapaapäivänä ennen seittemää ilman herätystä tms…

Että ehkä tää nyt ei oo niin paha aika herätä + ompahan enemmä aikaa saada jotain tehtyä mitä tehtävänä on 🙂

• Kuinka aloittaa akryylimaalaus:

1. Osta 18 x 12ml paketti akryylimaaleja
    2. Tajua, että 12ml ei riitä maalaukseen joka on lähes kokonaan sininen
    3. Huomaa, ettei näitä 12ml tai isompia tuubeja myydä yksittäisinä
    4. Ens kuun rahoja odotellessa

• Ugh. Ihmettelin miksi vaan kahteen ERJ-ryppääseen osallistutaan. Ei tietty muuta, kun että kolmas rypäs on tullut kalenteriin väärillä osoitteilla. Eli jos täällä on vaan joku tuessa kisa-asioiden parissa työskentelevä paikalla, olisi kivaa, jos kävisi mun tukipyynnön korjailemassa 🙂 Ja pahoittelut, koska niitä virheellisiä kutsuja on 30.

• Piirrosharrastajat

Mä oon kai maailman tylsin ihminen ja mun jutut on iha rektumista, ku pahemmin ketään ei tunnu kiinnostavan mitä sanottavaa mulla on. Ei edes face-to-face. Kerron jotai, ni vastaukset on tyylii “jaa” tai hiljaisuus. Noh, ainaki tietää ettei tarvi jakaa ajatuksiaan hirveesti, ni ei tuu hukattua aikaa sellaseen.

Positiivista on se, et oon perhosprinssi, ne tykkää mun seurasta ja jutuista, kun niitä ilmestyy koko ajan mun välittömään läheisyyteen. Joku mussa kai vetää niitä puoleensa. Ehkä mä tuoksun mätäneviltä hedelmiltä tai raadoilta haha!

Anyways, halusin vaan valittaa asioista, ja samal kertoo et rakastan perhosia. Perhonen on mun uus voimaeläin 🦋 🦋 🦋

• Piirrosharrastajat

@jouni no hei niinpä, jos muita ei kiinnosta nii mitä sitä aikaansa niihin tuhlaamaan 😄 mä oon sitä mieltä että oikeenlaisessa seurassa muita kiinnostaa ne arkisimmatkin jutut ihan vaan koska niitä kiinnostaa , ja tollaset jaajatteliat on vaan ajanhukkaa! 😄

mä en taas pidä perhosista yhtään, ne on niin kummallisia! on tullu välillä tehtyy sellasii ninjaliikkeitä niitä väistellessä että ihan hävettää, en vaan yhtään tykkää kun ne lentelee niin epämääräsesti ja tekee sellasii yllätyshyökkäyksii suoraan päin näköö 😆 ihme kavereita. kaukaa voin kattella, mutta kosketusetäisyydelle ei tarvii tulla

• @Jouni Hohoo oot siis päivä ja mä yö, koska mä taas viehätän yökkösii 😂

• Piirrosharrastajat

@jesse Pitää viel asennoitua nii, et se on niide ihmisten oma häviö, jos ei jutut kiinnosta 😂 Ja häviö todellakin, ku mulla olis niin paljon erikosia juttuja kerrottavana, et monesti ollaan epäilty valehtelijaks niistä puhuessa. Joudun vakuuttelee ihmisille joka kerta et oon tosissani. Esimerkkinä vaikka ekana mieleen just nyt tuleva: sain joskus yllätyslahjaksi oman poron, enkä oo ees saamelainen 🦌 Ja joo, se oli ihan ihka-aito, elävä, hengittävä poro. Olin kyl pienesti pettyny, koska poni olis ollu mieluisampi 😂

@Nikki Mulla pitäs olla ne yöperhoset ku oon sua parempi valvomaan 😁 Mut mielummin pidän päiväperhoseni!🦋

• @Jouni No siis anteeks nyt mut oon yön ruumiillistuma ✨

• Suomenhevoskasvattajat

Seuraa ahdistuksen purku.
    Ai että miten mua hermostuttaa meidän naapurin piski, tai oikeastaan naapuri. Siinä on nuori saksanpaimenkoira, joka pääsee pari kertaa päivässä pihalle. Sillon kun se pääsee, emäntä kiskoo sitä muutaman sata metriä kävelytiellä, ja sitten kun se tekee asiansa, emäntä kiskoo sen takaisin. Koko ajan se huutaa VIERELLE, VIERELLE, mä sanoin VIERELLE ja riepottaa sitä koiraa. No ei se koira tiedä, mitä se huuto tarkottaa, kun sille ei ole opetettu yhtään mitään. Ikinä se ei saa kulkea haistellen mitää, vaan aina VIERELLE, VIERELLE, ja kauhea kiskonta vaan sen sijaan että se vaikka oikeesti opetettaisiin siihen vierelle. Äsken ne meni tosta talon taakse kotimatkallaan ja kauhea vinkasu vaan kuului. En mä usko että se sitä siis löi, vaan varmaan astui tassulle tai jotain kun oli niin kiire riepottaa se takas kotiin ettei vaan joudu olemaan sen kanssa. Ja vinkasun jälkeen sitten emäntä nimitteli sitä koiraa niin rumasti etten ikinä ite kehtaisi sanoa semmosia sanoja.

Ton kävelytyksen lisäksi mua hermostuttaa se, miten se eilen sille koiralle laittoi. Mä tulin mun koirien kanssa ohi kun se tuli just ulos piskeineen, ja tottakai se sen koira sitten haukkui mun koirille. Voi kuulkaa minkä räyhäämisen ja kirosanalitannian ja nimittelyn se siltä omistajalta sai. Ei se koira niin lujaa edes huutanut kun omistaja! Haukahti pari kertaa! Ja sitte emännän haukunta kuului siihen asti että pääsin meille kotiin ja vedin oven kii. Mä en ole kuullu varmaan ikinä kenenkään haukkuvan toista, en ihmistä enkä elukkaa, niin tosi hirveillä sanoilla. Miksi se pitää sitä koiraa, jos se on joka päivä koko ajan sen mielestä niin kamala?

Kun muutin tähän, mua varoteltiin että tossa naapurissa on sitte mielipuoli koira joka varmaan tekis jotain mun koirille jos pääsis irti. Ei se edes vaikuta mielipuolelta vielä, sehän on melkeen pentu! Mun käy sitä niiiiiin sääliksi, enkä mä usko että voin tehdä sille mitään. Elsuthan ei siitä kiinnostu, kun sillä on kuitenkin vettä ja ruokaa, eikä mitää varsinaista hätää. Jos menisin ite sanomaan että kuulepa rouva, niin ei sieltä mitää muuta sais kun samanlaiset haukut kun se piski eilen, vaikka kuinka nätisti sanoisi! Harkitsen jo että ens kerran kun näen sen, meen sanomaan että onpa sulla älykkään olonen koira, anna mun ottaa se lenkille mukaan joskus. Helppoko se olis saada palkalla opetettua vierelle, mutta vähä vaan uskon että siitä emäntä suuttuu vaan enemmän jos hänen kirosanoja ja törkeitä haukkumasanoja tähän piski tottelee jotain naapurin luuseriäijää mutta ei häntä: koirassahan on jotaki vikaa sitte.

Välillä mä oon sitä mieltä että elukoiden pitäminen pitää kieltää, kun ihmiset on oikeesti niin vajaita. Ja joo mä tiedän ettei tää tapaus oo mistään pahimmasta päästä, mutta saan mä sitä koiraa silti sääliä.

• Piirrosharrastajat

@oresama Voi ei 😧 Mene kysymään siltä naiselta josko voisit ottaa sen seefferin mukaan lenkeille sun koirien kanssa. Vois elämä helpottua kaikilla.

Mulla tuli kerran lenkillä vastaan iso sakemannimixin näköinen koira ja joku nainen. Jo kaukaa se nainen spottas mut ja mun koiran ja laitto omalle koiralleen hihnan leuan alta. Sitten se veti siitä kaulan alla olevasta hihnasta niin että se koira joutui ohittamaan meidät takajaloilla kävellen 😞 Olettaisin että tää nainen tekee tätä jatkuvasti, koska mun koira ei hauku, rynni eikä provosoi, vaikka yrittääkin mennä moikkaamaan. Ei siis ollut muuta syytä ottaa noin kiinni kuin että koira ei pysy hallussa

• @oresama Kuulostaapa taas järkevältä touhulta. Tulee kans ite mietittyä miks ihmiset pitää koiria, jos ei niitä osaa/viitsi kouluttaa asianmukaisesti ja niille pitää vain karjua koko ajan. Tiedä sitten, millaista ton kyseisen koiran elämä on sisällä kodissa, jos sielläkin vaan huudetaan. Saksanpaimen on vieläpä niin aktiivinen rotu ja vaatii koulutuksen, ettei sen kanssa käy hyvin jos noin pidetään. Aggressiivinenhan siitä vaan tulee ja pahimmassa tapauksessa joutuu sitten kuoppaan “ihmisiä purevana pipipää koirana” ihmisen tyhmyyden takia.

edit/ pakko vielä sanoa, että omalla perhetutulla on kans 5 (siis VIISI?!) koiraa pihassaan. Just Juhannuksena oltiin heillä syömässä ja iltaa viettämässä, mutta koko hommasta ei voinut yhtään nauttia, kun isäntä oli kokoajan komentamassa niitä koiria, jotka vinkui omissa aitauksissaan, koska eivät päässeet moikkaamaan vieraita. Käsittääkseni koirat eivät edes juurikaan niistä aitauksistaan pääse pois muuta kuin satunnaisesti sisälle tai metsästysreissuun. Ei ihmekään jos vinkuu ja haukkuu, kun on niin kauheen tylsistyneitä. Tulee itsellekin jotenkin syyllinen olo ihmisten puolesta näitä tarinoita ja tapauksia kuullessa/nähdessä, vaikka omilla koirilla onkin kaikki hyvin ja saavat asianmukaista hoitoa ja tekemistä.

• Sain just “kiristysmailia” iteltäni 😂 😂 Taidan vaan vaihtaa salasanan.

EDIT Vissiin on olemassa joku työkalu jolla voi lähettää mailia itselleen hakkeroimatta tiliä. Katotaan mitä tapahtuu kahden päivän päästä, toteutuuko nää uhkaukset 😄

0_1561451275109_maili1.jpg

14

902
Users

11.9k
Topics

219.7k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.