Rupattelutopic, kaikille tylsistyneille

• Tietääkö täällä joku jotakin verotuksesta. 😂

Kun teen tässä verokorttiin muutosta ja tässä kysytään saatua palkkaa vuoden alusta, niin täytyykö mun merkitä joulukuun palkka tuohon (joka on siis maksettu tammikuun puolella)?

• Villien kisojen harrastajat

@serena Luullakseni kaikki tän vuoden puolella maksetut tulee siihen merkitä 🙂 En nyt oo 100% varma, mutta näin ymmärtäisin.

• Verot menee maksupäivän mukaan eli kyllä

• Thänks. Jospa tuo ois suurinpiirtein oikein. 😄 … jaa ja sitä ei saanukkaan samantien. Voihan viineri.

• Senhän saa pdf:nä pyydettyä (“tulosta heti”) ja tallennettua siitä, ja ainakin meillä palkanlaskenta mielellään ottaa liitteenä sähköpostitse sen 🙂 Veroprosentin nostohan ei sinänsä verokorttia ees tarvi, se onnistuu ilmoittamalla palkanlaskentaan.

• @pdm No kun siihen ei nyt tullu sitä mahdollisuutta, vaan ilmoitus, että hakemus on käsittelyssä tjsp. 👀

• Esteratsastajat

Oho, sieltähän pompsahti meidän tallin eka ykkös laatispalkinto 😮 Ja vielä toinen KRJL 😮

• oon nyt jokusen päivän pohtinut jos muuttaisin mun laukkatallin ruotsiin ja samalla nostaisin sen taas kerran aktiiviseksi, mutta jotenkin epäröin edelleen että jaksanko tehdä sitä “hurjaa” työtä mitä se vaatisi…

• Absolom Rochella on mega-ale ja mun kuolaama yli tonnin tuoli maksaa just nyt vaan 175€… 😭

• Siis sos. Mitä mä oon nyt tehny väärin kun tää ei anna mulle tätä verokorttia!?! 😨 Mä tarviin tän TÄNÄÄN.

“Aiemmin tekemäsi hakemus on käsittelyssä, eikä sitä ole vielä otettu huomioon verokortissa tai ennakkoveron määrässä. Kun hakemus on käsitelty Verohallinnossa, muuttuneet tiedot näkyvät tällä sivulla. Siihen asti aiemmat verokortit ja ennakkovero ovat voimassa.”

Kyllä sen on aijemmin saanu heti. Mitähän mä oon menny sekoilee…

/ No voi vee… sen saa vasta 4-5vrk kuluttua.

• Piirrosharrastajat

Nyt kaikki joilla on jotain hyviä kotikonsteja flunssan kanssa lahnailuun, saa heitellä

Koko pää sulaa ja nenä on täys räkää ja ääni maassa ja raajoista veto pois, mitä ihmettä mä teen???

• @j I feel you. Nyt on itse asiassa semmone olotila, että saattaa ihan kuumeeksikin äityä. Työkaveri onkin kipeänä ja isännän töissäkin kuulemma liikkeellä lenssua. Mikäs sen parempaa kun vapaaviikonlopun edellä alkaa räkimään tällälailla.

• Piirrosharrastajat

@serena no näinhän se just aina parahultaisimpaan aikaan puskee päälle.

Munkin olis tänään pitänyt olla kuoron stemmiksissä hiomassa vielä muiden alttojen kanssa sunnuntaita varten, mutta näköjään vaan kylmiltään sit kirkkoon vetämään biisejä jotka on vielä ihan retuperällä lmao

• @j Ja kun tää mun köhä ja räkiminen ei oo silleen varsinaisesti missään vaiheessa loppunu sen jälkeen kun olin uudenvuoden jälkeen kuumeessa (silloinkin vapaaviikonloppuna lol).

Toki tää vielä sattuu tälleen mahdollisimman rankalle työviikolle. 😄 Tänään ja huomenna pitäis yrittää jaksaa sietää pikkuvassuja ja se kun vaatii terveenäkin ihan jonnin verran hermokapasiteettia.

• Oreihin hurahtaneet

@J. Hunaja-inkivääri shotteja 😄 inkiväärimehua ja siihen hunajaa tai sitten teetä inkiväärillä ja hunajalla 😄

• Onneks mä en oo ikinä kipee 😈 Joku kevyt flunssa ehkä joskus (aka nenä vuotaa/saattaa olla kurkku 1-2 päivää kipee/kevyt yskä) mutta en oo kuumeessa ollu öö todella moneen vuoteen

• Herranen aika, kello on jo nuin paljo, meinasin unohtaa lähtee töihin. 😂

• Esteratsastajat

Oho, onpas mulla iso fanijoukko, kiitoksia vaan kaikille seuraajille ❤

• siis miten voi olla näin vetämätön olo koko ajan… pitäis nakata ruoka uuniin ja pakata pari vaatekappaletta, mutta ne tuntuu enemmänkin maratoonin juoksemiselta, kuin asioilta jotka vie yhteensä varmaan 20min…

• Esteratsastajat

Syötkö @Minni D-vitamiinia? Joulukuun jälkeen alkaa yleensä varastot väheneen ja ite ainakin huomaa selkeesti jos jää parinakin päivänä ottamatta 🙂

4

936
Users

12.4k
Topics

230.7k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.