Rupattelutopic, kaikille tylsistyneille
-
@Knipse Weebly on kyllä ihan kätevä
@meera joo, altervistassakin mulla on ollut sivuja ja Pinerockin uudet sivut on paluumuuttamassa sinne
En vaan piilovuortakin jaksaisi sinne siirtää
Wordpress voisi olla kyllä ihan varteenotettava vaihtoehto
-
@tanttu se on ihan näppärän olonen mesta! Täältä varmasti löytyy porukkaa, jotka osaa siihen opastaa jos tuntuu ettei oikeen lähe.
ainaki mä oon niin tumpelo, että tarviin aina apua kädestä pitäen
-
Ugh, inhoon tämmöst et noudot on just työaikaa…
No eipä täs auta ku selittää vaa pomolle miks pihas kävi kuljetusfirman auto…
-
Wokkikeskiviikko-update: Ihan sairaan hyvää
Kiitti vinkeistä @Ingrid !
-
@MiiaS Krapulakeskiviikko-update: Ei kauheen hyvää
No siis en mä oo darrassa, väsyttää ainoostaan ihan saatanasti. Ei mun olemattoman viinapään kanssa koskaan tuu darraa ku juon kolme breezerii ja sit haluun nukkumaa.
-
Haha sama juttu @Nikki näin vanhoilla päivillä voi ees siideriä juoda jos on seuraavana aamuna menoo, kun ei jaksa nousta xDDDDDDDDDD Oottekos muuten täysi-ikäiset kokeilleet Lidlin gin lonkeroita, on aivan ihania
-
@Nikki myöhästyneet synttäri onnittelut!
-
@Nana Voi kiitos!
-
Onnee
!!
-
@Jannica Kiitoksia!!
-
Onnea @Nikki
-
@Hazel Kiitos!
-
Voi pojat ku tommonen tunnin mettä maasto nollaa pään kunnolla vaikka ratsu on sitä mieltä että rauhallinen maasto ei kuulu kenenkää sanavarastoon
-
Voiskohan joku täyttää näistä kisoista (2 luokkaa 160cm x20) vielä viimeiset 2 paikkaa, niin ehdin ehkä jo tänään arpomaan nämä
-
pää lyö tyhjää
lempinimi tammalle nimeltä Off Tropic?
-
@meera Tipi
-
-
Hän on Tipi!
-
miks tää on aina just niin tätä
tänään olis kuoroporukan kanssa illanistujaiset > flunssa ja päänsärky aamusta asti
aika olla taas epäsosiaalinen vau, bläh
-
@J. Ainaki sulla on ohjelmaa joho et pääse, se on paremmin ku voin itestäni sanoo