Rupattelutopic, kaikille tylsistyneille
-
En ymmärrä mitä valitatte… Mä oon ihan taivaassa ku on lämmintä
Ötöt vaan kiusaa ulkona, muttei anneta sen nyt häiritä…
Oon aina ollu sitä mieltä, että oon syntyny väärään maahan… Talvet on kamalia ku on lunta, kylmää, pimeetä…
-
Tykkään ite kanssa kesästä, mutta ulkoilmaihmisenä tämä +30 (tänäänkin täällä varjossa +35) alkaa olla jo liikaa kun on ulkona 10h
-
Mä oon täällä 3 jätkän ja ison nallen kaa autos, matkal Oulusta Turkuun
on hieman lämmin ja tota nallea ei saa ees mahtuu takakonttiin, kun siellä on avokin veljen lapsen matkasänky ja syöttötuoli kaiken muun tavaran lisäks.
-
@felissa Joo jos ois ilmastointi
-
Välillä sitä kyllä tulee harvinaisen pöljä olo. Yritin saada yhtä tammaa rekisteriin ja se tuli bumerangina takaisin ku ei isä täsmää hakemuksessa ja sivuilla. Ja mä kattelin, että kyllä menee linkki oikeen orin VRL profiiliin. Yritin uudestaan rekisteriin jos olinki vaan copypastettanu vahingossa väärän numeron tms… Ja nyt vasta hokasin… Mulla meni siis kaks päivää tajuta, että rekisterinumero isän sivuilla siinä linkissä on väärä… -.-
-
Miten tylsää voi olla?
Niin tylsää, että harkitsen kaikkien sopivien hevosteni rekisteröintiä SPCn puolelle ihan vain huvikseni. En edes tiedä montako noita olisi.
-
Vihaan sitä kun joku vaihtaa profiilikuvansa, koska katon sit seuraavan kolmen viikon ajan että “kuka hitto toi on, nyt on kyl menny kokonaan ohi”, mut nyt oli pakko.
Löysin ton kuvan, tuijotin sitä ja tajusin että mun koko olemukseni tiivistyy häneen.
-
@Saippua Joo älä
Meinasin vaihtaa irl-kuvan profiilikuvaks ku kerranki sain otettuu kuvan josta melkee tykkään, mut toi harakka on mun domainin maskotti
-
Siis kattokaa miten söpö mun joniponi on
(Piirroskeskustelu on vähä dead jote spämmin tänne sori)
-
Onkohan taas uneton yö… hikoiluttaa sen verta ettäh ":l
-
@serena Mua ei huvita mennä ees sänkyy ku tiiän et kuolen kuumuutee
-
Mulla on taas hiukan päinvastoin, kuuma on kyllä mutten jaksaisi sen takia tehdä mitään ja tekis mieli mennä sänkyyn jo vaikka tietää et sielläkin on kuuma xD Noh, puoli tuntia vielä kyllä tuskailen ainakin tässä, ettei tuu herättyä taas viiden maissa.
// Onhan porukka muistanut nesteytyksestä huolehtia kun on näin kamalat helteet (omasta + lemmikkien :D) ?
-
Mua ei huvita ees istua pystyasennossa ku huono olo…
-
Ootko muistanut juoda tarpeeksi @serena :S tällä kelillä menee helposti se 4-5l…
-
@jannica Tietäisit vaan kuin paljo mie juon
Vaan joo, se puoli hoidossa, oon vaan aika paskana jo 20 asteen lämmössä puhumattakaan tämmösistä.
/ Ja joo, vesi menee säännöllisesti suolan kanssa tai vissyä.
-
Okei hyvä, kaikille ei tosiaan yli 20 lämpötilat vaan sovi
-
Mä pärjäsin oikein hyvin viime yönä lämpimässä peiton alla.
-
Täällä laskee kanssa onneksi lämpötila aamuyöstä jo sen verran et peittoa tarvii
(huomiseks luvattu taas +35, kuulostaapa hauskalta
)
-
Joo mie en tarvii, jos nukun niin herään säännöllisesti siihen kun oon vetänyt peiton niskaan ja oon läpimärkä.
Pitäis varmaan nakata koko hoito lattialle, mutta kun en jotenkin osaa nukkua ilmankaan… näillä keleillä se on vaan jalkojen välissä ja etsii siitä itse tiensä päälle. Ja siis pelkkä pussilakana…
-
Siis katon Lakkoo ja naurattaa nii perkeleesti mut faija nukkuu viereises huonees
Maha kramppaa kohta