Rupattelutopic, kaikille tylsistyneille
-
@miivi mulla ei oo suokkiluokkiin osallistujia XD mun suokit kisaa porrastetuissa. kiroon aina ku kalenteri täynnä 80-100cm ja helppo B’tä ja mun kisaa yks he A ja muut va A ja GP + 140-160cm !!
ja @Oona kyllä mulla on jo 22 osallistujaa mun va A’ssa
-
Metsästän näitä esittelykuvia, mutta nyt on kohta jo niin monta kivaa tallin sisäpuolelta otettuu kuvaa et tallialueella on kymmenen talliin pian
-
@Oona mul on yleensä vaikeuksia löytää kuvia tallin sisältä, tai sit jos löytyy kiva niin ei sovi just sille tallille mille etin! XD esim kun joskus etin pienelle tallille kuvaa niin löyty vaan pitkiä tallikäytäviä, jotka oli kyllä ihastuttavampia kuin ne mitä pikkutalleista löysin
-
heeei jos löydätte jotain ylimääräsiä hienoja luksustallikuvia niin halutessanne linkatkaa mulle vaan, voi olla mahdollisesti käyttöä
-
Onks sulla @leahiiii bennyltä kuvaluvat? Niiden tallithan on aika näppäriä ;D Ja kiva et täällä on muitakin pikkuponikokosia :DD
-
@leahiiii Mie otan ainakin tän päätalliks
-
@Jannica onhan mulla
en oo vielä ees kattellu tolle projektille kunnolla mitään esittelykuvia, mutta täytyy BDRS katsella kans läpi !
-
-
@Oona heeeei toi on Camden Townista !!
toi on vanha talli mis on nykyään myyntikojuja. jos huomaat tuolla karsinoiden sisällä noita tavaroita. kävin siellä just toukokuussa XD
-
Joo just meinasin kans sanoo ettei oo tallikäytös enää
-
@leahiiii No mie jo aattelin et ei kai kellään oo tallissa jotain laminaattilattiaa xD
Tässä vielä muutama talli
Erittäi luksus
Nätti perustalli
Tee se itse ravitalli
Nätti perustalli 2edit. voihan pevkele sentään en sit ettiny oikeella lisensillä ees xD Korjattu oikeiksi
-
Jos teillä on koskaan huono päivä niin kuunnelkaa tää niin ei enää oo. Nauran tälle aina xD
-
@Oona wtf XDDDDD
EDIT // MITÄ MÄ JUST KUUNTELIN :rofl:
-
@leahiiii Mun opiskelijakaveri näytti ton mulle niin toi soi aina päässää kun joku sanoo kirahvi tai jotain muuta vastaavaa
-
Vanhat viestit 6/5 xD Etenkin tykkään Fimman kommentista
-
@Oona On kyllä aika 10/10 kommentti
& Feelaan, joku pyys joskus mun yksäritallil Nikkiä hoitsuks… Sit sen jälkee tuli viesti, että “anteeksi kone sekoaa jotain”, eikä kuulunu toiste.
-
Toi sun (?) kommentti “Cicccaaaaa!!! Mää tiedän, et nää on sun sivut.” on kans aika hyvä xD
-
@Nikki aikamoinen kone kun pyytää itelleen hoitsujakin
-
Mie menin muuten tonne chatzyy
-
@Jannica Jep
Teki mieli vastaa jotain, että “Ratsasta sitä hyvin
” mut en sit kehannu pelotella kaikkii kävijöitä pois