Rupattelutopic, kaikille tylsistyneille

• Esteratsastajat

Muotoonlaitto on just kivaa 😄 teen sitĂ€ paljon iltasella kun on sopivan aivotonta touhua 😄 noita varsalaatisten luonteita kans kirjotellu putkeen, toivottavasti eivĂ€t ala muistuttaa samaa kaavaa 😄

• Kouluratsastajat

MĂ€ tykkÀÀn kans muotoonlaitosta! Jotenkin just nimenomaan aivotonta touhua, ei tarvi ajatella mitÀÀn ja varsinki jos ei oo mitÀÀ taulukkokoodeja tms vaan voi vaan lĂ€tkiĂ€ pĂ€ivĂ€mÀÀrÀÀ ja sijaa perĂ€kkĂ€in, niin se on kyl oikeesti kivaa. Paljon kivempaa ku tekstien kirjoittaminen
 😄

• https://snag.gy/m3LqUT.jpg mitĂ€ mĂ€ olen ajatellut, Helppo B? Noi kaikki tulokset on Vaativa B, voi luoja eikun vaihtamaan xD Olin lisÀÀ uusia sivulle niin hetkinen, mites tÀÀ on Helppoo menny xD

• Kouluratsastajat

@Oona Haha voi ei! Onneks toi on nopee ja helppo vaihtaa korvaavilla sanoilla! 😄

• MĂ€ yritĂ€n tehdĂ€ töitĂ€ mutta nÀÀ nyt vĂ€hĂ€ junnaa, ku top-ohjaaja on jossai

• @sonya Joo, pikkasen kyllĂ€ vĂ€sytti ku herĂ€sin, ku mut oltii yritetty tappaa kahesti ja sit viel juoksin jotai metallihĂ€rkÀÀ pakoo 😁 VĂ€syttÀÀ edellee vaik nukuin pari lisĂ€tuntii herÀÀmisen jĂ€lkee.

• Siis miten voikaan olla niin vaikeeta kertoa mitĂ€ ajattelee/tuntee? On vĂ€hĂ€n vaikee tilanne yhden kaverin(?) kanssa ja se lĂ€hetti mulle pitkĂ€n viestin. Nyt oon tĂ€ssĂ€ pari tuntia yrittĂ€ny jĂ€sennellĂ€ omia ajatuksia tekstimuotoon enkĂ€ oo saanu yhtÀÀn lausetta aikaseks, en vaan pysty kirjottaa. Voisinpa vaan telepaattisesti jotenkin viestiĂ€ sen kun en muuten saa suutani auki. 😄 KellÀÀn samankaltaisia fiiliksiĂ€?

• Kouluratsastajat

Mulla on enemmĂ€nkin aina sellanen, ettĂ€ mun on hirveen vaikee puhuu mun fiiliksistĂ€, mutta kirjoittaminen on sitĂ€kin helpompaa. En osaa harrastaa mitÀÀn maratonpuheluita mun kavereiden kanssa, vaan oon aina se joka lĂ€hettÀÀ jonkun jĂ€rkyttĂ€vĂ€n romaanin viestinÀ  VĂ€lillĂ€ tekis mieli kaikista lĂ€heisimmillekin ihmisille lĂ€hettÀÀ vaan viesti, vaikka niitĂ€ nĂ€kisikin esimerkiksi joka pĂ€ivĂ€.

Toisaalta oon jossain vaiheessa joutunu opettelemaan sellasen tietynlaisen “tunteiden piilottamisen”, niin veikkaan ettĂ€ se on jÀÀnne siitĂ€ se puhetaidottomuus. On oikeesti aika Ă€rsyttĂ€vÀÀ, kun on henkilö johon luottaa 120%, mutta silti ei vaan pysty kertoo mistÀÀn senhetkisestĂ€ fiiliksestĂ€ kun ei osaa puhua aiheesta 😄

• Joo, musta tuntuu et en osaa puhuu fiiliksistĂ€ missÀÀn muodossa. Ja kaikki avautuminen on tosi hankalaa, kun ajattelen ettĂ€ en haluu “kuormittaa” ketÀÀn mun ongelmilla, joten en ikinĂ€ puhu niistĂ€ kellekÀÀn. Sit vaan yksinĂ€ni pyörittelen niitĂ€ mielessĂ€ni ja vedĂ€n ilosen ja pirteen roolin pÀÀlle jos sattuu olee joku muu ihminen lĂ€snÀ  😄

// Ja etenkin just tutuille ihmisille puhuminen on hankalaa, tĂ€llee netissĂ€ kun ei sinĂ€nsĂ€ tunne ketÀÀn niin helpompaa. 😄

• Siis mĂ€ rupeen ihan kohta huutoitkemÀÀn tai hajottamaan paikkoja apinanraivolla. Naapurissa porataan viidettĂ€ tuntii tĂ€nÀÀ, mikĂ€ kuuluu ihan helvetin hyvin mun kĂ€mppÀÀn ja se ÀÀni on nii kova et pÀÀhĂ€n siinĂ€ hajoo. Ainoo, mikĂ€ peittÀÀ sen ÀÀnen, on meidĂ€n vinyylisoittimeen liitetyt kaiuttimet. Ai miksen sit kuuntele jotai vinyylilevyy? Koska ne kaiuttimet, jotka eilen toimi ihan tĂ€ydellisesti, EI TOIMI TÄNÄÄ TAAS OLLENKAA.

• Kouluratsastajat

Siis joo just toi, ettĂ€ en halua kuormittaa ketÀÀn mun ongelmilla! 😄 Oon esimerkiks mun valmentajan kanssa tosi lĂ€heinen ja tulee kyllĂ€ vĂ€lillĂ€ sellai fiilis ettĂ€ pitĂ€is vĂ€hĂ€ avata omia tunteita jos joku asia vaikuttaa esim treenin tasoon, mutta sitten tulee se sellanen “no sillĂ€ on omat murheet ja työmurheet ja omien lastensa murheet ja muiden valmennettavien murheet jajaja
” vaik samaan aikaan tiedĂ€n et kyl se kuuntelis ja sille olis kuitenki tĂ€rkee varmasti tietÀÀ treenin tasoon vaikuttavista asioista 😅 Sit kun se kysyy et onks kaikki fine nii oon vaa sillee joojoo ei tĂ€s mitÀÀ

• Tilanne on todellĂ€ jĂ€nnittĂ€vĂ€.

1. Hymnin hevosten kaikki sivut on uudessa muodossa, pÀÀsen sen avaamaan
    2. Uusi objektiivi on pian miulla (Sigma 70-200mm f2.8 EX DG MACRO HSM II)
    3. Sunnuntaina meen neuvottelemaan miun hevosen kokonaiseksi ostosta, nyt ollut puoliksi miun, vaikka pitkÀlti koko ajan ollutkin vain miun kÀytössÀ, niin nyt olisi sitten saada lopullisesti vaan miun kÀyttöön

Hihii 😄

• Mua odottaa paperitöiden valmistelu kotona
 Raporttipohjat kolmeen asiaan (opetus, video ja nettisivut)
 Toi laite mikĂ€ on mulla töissĂ€ mukana, sillĂ€ ei pysty muokkaa asiakirjoja, joten pakko tehdĂ€ kotona
 ihmiset on ihania, oon ehkĂ€ onnellinen, ettei lasten kaa tarvii paljoo olla, vaan saan löhötĂ€ opehuonees 😅 ja vĂ€lillĂ€ lĂ€htee vaeltaa ja miettimÀÀn.

• Jakakaapa mulle joku vĂ€hĂ€n motivaatiota siirellĂ€ hevosten sivuja, siivota (hyh) ja tehĂ€ tuloksia raveista

• Himoshoppailijat

Motii tÀnnekki, kiitoos DD-:

• Uuden talon lĂ€hellĂ€ on parikin tallia, mutta mÀÀ en uskalla mennĂ€ kysymÀÀn saako mennĂ€ edes harjaileen niitĂ€ heppoja saati voisko jotain ratsastaa. Millon musta on tullu nĂ€in ujo o.O

• Mua on oikein pyydetty kĂ€ymÀÀn lĂ€heisellĂ€ tallilla mutta ku on kotona nii paljo tekemistĂ€ nii ei oo jaksanu vielĂ€ mennĂ€, tai sitten muuten vaan ku on tĂ€mmösiĂ€ “mikÀÀn ei kiinosta” pĂ€iviĂ€ 😄

Taitaa jÀÀdĂ€ sivujen siirtelyt ja tulosten teko tĂ€ltĂ€ pĂ€ivĂ€ltĂ€, ei pysty eikĂ€ kykene
 Muotoonlaittoja toisaalta vois inspatakin tehdĂ€, mutta toisaalta ei jaksa “turhaan” kun ratsutkin pitĂ€is siirtÀÀ samaan osotteeseen ravureiden ja peitsareiden kanssa

• Esteratsastajat

Saisko tuon naapurin lapsen teilata jollakin. ElĂ€köön vaan Suomen peruskoulu ja nokkahuilutunnit
 :S

• Himoshoppailijat

@Jannica MihinhÀn sitÀ nokkahuilunsoittotaitoa edes tarvitaan elÀmÀssÀ? xd

En viitti saastuttaa (taas :-DD) Koodikerhoa joten haluisko joku aikansa kuluks sanoo miten muutetaan tekstin vĂ€riĂ€ CSS-koodissa. Kaikkialla sanotaan ettĂ€ color: #696969; joo sen mĂ€ tiĂ€n, mutta minkĂ€ alle mĂ€ tungen sen kun teksti on “perusmuodossa” :thinking: Koska eihĂ€n sitĂ€ koodiin voi laittaa pelkĂ€lteen ilman “ylĂ€kategoriaa”? (ei jeesus mikĂ€ ylĂ€kategoria mut ku en mĂ€ oikeesti tiiĂ€ D:)

• Psst. nokkahuilua soitetaan ala-asteella kai siksi et lapset oppii keuhkojen hallintaa tai jotain tĂ€llĂ€astĂ€ :DD Tai nĂ€in kertoi viime viikolla entinen ala-asteen musiikinope.

14

952
Users

12.6k
Topics

235.0k
KysyttÀvÀÀ, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttÀ suoraan yllÀpitÀjÀÀn (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.