Rupattelutopic, kaikille tylsistyneille

• Ai siis japanilaista mytologiaa p√• svenska? :thinking:

• @Uunilintu Nimenomaan ūüėĄ

• @Nikki √ėl p√• afterski :dancer_tone1:

• @Nikki 10/10, mut en ny tarvinnu norjaa ūüėĀ

• @Nikki Ei nyt tullu muuta mieleen ūüėĄ Paitsi ehk√§ Finntrollin tuotanto, mut sek√§√§n ei varsinaisesti liity Japaniin.

• V√§h√§n off topic, mutta se tunne kun faija rupee kuuntelee yht√§ sun suosikkib√§ndeist√§s ja sitten se huudattaa iltasin just niit√§ biisej√§, joita vihaat :slight_smile:

• Suomenhevoskasvattajat

Kurssihommat ei oikein nappaa. Tekis mieli koodailla jotain ihan omaa, tallia varten tai sitten muidenkin hy√∂dyksi. Harmi ettei osaaminen ja koodin tajuaminen ole viel√§ oikein mill√§√§n tasolla. Pikkutalli tarvitsisi nimen, jotta p√§√§sisin rakentamaan sen raamit kuntoon. Saisi piirretyt ja muut randomit hevoset vihdoin sen katon p√§√§ns√§ p√§√§lle mit√§ olen viimeisest kaksi vuotta haaveillut. Aktiivista toimintaa tuskin tulee muuta kuin itselle suunnattua, ehk√§ jotain tarinamaastoja tms, mut ei muuta. Yksityistoimintaa ajattelin hetken, mutta ei se ehk√§ ole miun juttu vaikka noita yksityistalleja tuli joskus aiemmin innolla py√∂ritetty√§. ūüėĄ

Kes√§ tuli jotenkin kertarys√§yksell√§ kun se rasittava lumisadekausi loppui. Saatiin kasvihuone onneksi viikonloppuna valmiiksi ja nyt on vuosikymmenen tyhj√§n√§ seisonut kasvihuone kukoistuksessaan. Tai tulee olemaan sitten kun kasvit l√§htee it√§m√§√§n. ūüėĄ Viel√§ pit√§√§ nikkaroida ty√∂kaluteline ja herneille tukisysteemi, mutta muuten se on anopin heini√§ sit laittaa sinne kasvit ja hoitaa ne. Anoppila on ollut aivan korvaamaton nyt kun on saanut tietokonety√∂skentelyn vastapainoksi lappaa multaa, kaivaa rikkaruohoja ja juurakoita. Laajennettiin takapihaa, kaivettiin yks iso kasvi yl√∂s etupihasta ja seuraava iso homma olis maalata navetan sein√§√§n auringonkukkia. ūüėĄ Sen kun keksis ett√§ miten se tehd√§√§n. Onneksi mies on kuvataitelija niin eik√∂h√§n sill√§ suti pysy hyppysiss√§.

• Esteratsastajat

@rukkanen saahan sinne jollain sapluunalla tehty√§ ūüėĄ

• Suomenhevoskasvattajat

@Jannica Sapluunaa mietittiin kyll√§, mut taitaa menn√§ k√§sin piirt√§miseksi ja sitten maalaa p√§√§lle. Onneks tosiaan mies osaa sen homman paremmin. Miun pit√§is vaan ensin kattoa vaikka photarissa et millanen siihen sopis ja sitten pistet√§√§n maalaten. ūüėĄ Saa anoppi sit katella keitti√∂n ikkunasta talvellakin auringonkukkia. Jotenkin spesiaalin ajatuksesta tekee se, ett√§ miehen is√§ kasvatti auringonkukkia pellolla siin√§ ihan navetan kulmalla, nyt ei en√§√§ ole kumpaakaan, ei appiukkoa eik√§ auringonkukkapeltoa, mutta olis sitten sellainen pysyv√§mpi√§ auringonkukkia pirist√§m√§ss√§.

• Esteratsastajat

Hauska ajatus, ja erottuu hyvin maastosta / rakennuksesta : )

• Nostetaas t√§√§ takas maailman (keskustan) kartalle!

Mulle on iskenyt ihan hirveeee inspis kirjottaa, mut multa loppuu hevoset kesken ja pit√§is kirjottaa varmaa s√§√§st√∂√∂n xD Kirjottelin tossa uudelle heposelle Mortille v√§h√§n omalaatuisemman p√§iv√§kirjamerkin√§√§n, k√§yk√§√§s lukemassa t√§m√§ ja kertokaa onko tuo ihan h√∂lm√∂. PS. lukukokemusta parantaa kun aattelen lukevas sen turun murteen puhetyylill√§/muun murteen puhetyylill√§ ūüėĄ

• Sekalaisen sakin omistaja

@Oona Kuka noista kaikista mahtaa olla Mortti? ūüėĄ
    Edit: Löysinpäs. Etsin väärästä paikasta.

• @Anarchy Eheh, en unohtanut linkki√§ en ainakaan ūüėĀ <-- T√§n hymi√∂n nimi on gringe eli my√∂t√§h√§pe√§ ehheh

• @Oona Jos sulla on kirjotus inspist√§ niin multa l√∂ytyy piiiitk√§ lista heppoja, joilta puuttuu vaikka mink√§ sortin teksti√§. ūüėĄ

Mä oon tänään ollut reipas. ^^ Parille uudelle kopukalle sain sivut tehtyä, rekisteröityä poneja, laitettua sijoituksia muotoon ja siivottua mailin (mikä homma!) sekä yleistä kyyläilyä täällä Keskustassa.

Ja kaikki tämä tehty vaikka mulla omien 5v ja 2v koirien lisäksi oli äiteen n. 16 viikkonen (kauhu)kakarakin täällä kyläilemässä kun äiteellä oli pitkä työpäivä tänään.

On n√§√§ vapaat sitten ihania. ‚̧ Loppu viikon olenkin sitten t√∂iss√§ ja kaikki iltavuoroissa. Mit√§h√§n olen ajatellut kun listaa olen suunnitellut??

• Sekalaisen sakin omistaja

@Oona :ok_hand_tone1: Mielestäni oikein hilpeä merkintä.

• Ei t√§√§ll√§ ois selv√§nn√§kij√§√§ paikalla et kertois ett√§ mihin ihmeeseen oon muistitikun tunkenu XD

• @miivi Sohvan alla? Mie mystisesti oon kadottanu kaikki mun muistikortit kameraan, mut sit t√§n√§√§n tossa katoin kameralaukun sivutaskua niin sanottaisko et nyt voin heitell√§ muistikortteja vaikka koko maailmalle, koska niit√§ on PALJON xD

• Mullakin on sen viis miljoonaa muistikorttia (l√∂ysin t√§n√§√§n yhden lompakon kolikkotaskusta - se l√∂ytyi mutta ei muistitikkua, jota sielt√§ taskusta etsin XD ), niiden kanssa pelailua on onneksi v√§hent√§nyt se, ett√§ nykyisin k√§yt√∂ss√§ 64gb. Mut ei ollu se muistitikku sohvankaan alla XD

• Oikeesti oonkohan kipee. Kirjotin luonnekuvauksen viidess√§ minuutissa (sos). Tosin en oo oikolukenut, mut ei kyll√§ omasta mielest√§ pahoja virheit√§ tullut. Nyt niikun n√§pp√§imist√∂ laulaa.

Okei tiedän et syypää tähän on kyllä coca cola koska kofeiini + meikäläisen yliherkkä hermosto = ylikierroksilla käyvä ihminen = kaiken hyvän ja pahan alku

• Himoshoppailijat

Ai että, tylsistyneisyys on vakavaa ja nyt on siihenkin lääke!

Tippumisista puheen ollen, tossa vähänaikaa sitten tipuin hevoselta kun laukattiin pitkä sivu ja siirtyessä raviin vissiin itseltä meni jotenkin tasapaino ja heilahdin eteenpäin ja poni kompuroi ja lensin sitten maneesin seinään, mutta onneks ei sattunut ollenkaan XD että kai se turvaliivi auttoi! (Remembör safety, children)

14

888
Users

11.7k
Topics

215.2k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.