Rupattelutopic, kaikille tylsistyneille

• Päivän kuviot aivan uusiksi. Täällä on ollu yöllä myrsky = oven edessä pitkästi toista metriä lunta, auton edessä myös reipas metri, aamulla oli kaikki pienemmät tiet vielä auraamatta kun yöllä meni umpeen sitä mukaan ku auki saivat. No lähin aamulla töihin kävellen, koska oisin jääny auton kans jumiin viimestään työpaikalle vievälle tielle/sen pihaan. Nyt tajusin, että pääsen töistä kotiin 16 enkä 14. Pitää olla lähössä tallille kello 17 ja olin ajatellu et ehin kävellä kotiin (6km), syödä ja kaivaa autoni lumesta ennen sitä ihan rauhassa. No nyt mennään aika paljon tiukemmalla aikataululla. Ja näin 3h yöunilla tähän tuntuu kaatuvan koko maailma 🤣😂

• Tarinaheppailijat

@eedla-s voi apua… mun fiilaan 1500% maailmankaatumista. Voisin vaa hakee pari suklaalevyy ja mennä kotii halii kissaa.

• Siis vitun UPS nyt oikeasti. Keskiviikkona tuli viestiä, että haluanko mun paketin noutopisteeseen (vastaa 1) vai alkuperäiseen osoitteeseen (vastaa 2). Vastasin et 2 ja ovikoodin. Tänää tilausseuranta itkee, että niillä ei oo mun osotetta. Ilmeisesti sitä ei voi lukea siitä fyysisestä vitun paketista joka niillä on hallussaan, vaan ois vissiin pitäny ilmottaa keskiviikon tekstarissa? Tää on kaheksankympin paketti voitteko vaan tuoda sen perille kiitos.

• Tarinaheppailijat

Voihan postisekoilu… Toivottavasti paketti löytää lopulta perille @Nikki!

• Mulla on sellainen ongelma et en tiiä pitäskö mennä nukkuun ja herätä huomenna aikaisin vai korkkaisinko muutaman ja nukkuisin pidempään. Menoa ei onneksi ole, harvinaisesti jopa koko viikonloppu vapaata 😄

Toisaalta voisi saada rästihommia pois alta. Tai keskittyä RDR2 outlaw passiin joka tuli ostettua ja joka menee umpeen maaliskuussa. Oon vasta jossain tasolla 26 niin palkinnot menee hukkaan jos ei ehdi pelaamaan. Ostin nyt upean brindlen missourinfoxtrotterin joka on kaiken lisäksi luultavimmin sabino (oletettavasti) pään merkistä päätellen. Tää menee mun rautiaan isosukkaisen turkmeenin edelle ja täpärästi myös kladrubin 😄

RDR2 hevoset on ihan parhautta. Ne on niin realistisia enkä muista missään pelissä nähneeni yhtään realistisempia hevosia, edes SSO. Ja roduissa on myös eroja riippuen käyttöluokasta. Harmi vaan että ne heittää heti selästään heti jos tulee karhu, puuma tai susi vastaan ja siinä lähtee henki sitten itseltäkin kun ei pääse pakoon ilman hevosta.

• Piirrosharrastajat

@hm RDR2 on kyllä ihan huippu peli, niin paljon tutkittavaa ja etsittävää ja tekemistä riittää. Ja joo ne hevoset, en muista/tiedä mitään muuta peliä, jossa hevoset olisivat noin aidon näköisiä. Mun yksi hevonenkin, Layla, pohjautuu ulkonäöllisesti suoraan RDR2:ssä esiintyvään mustaan arabiin. 😄

• @jodochus Jes, muitakin RDR2 faneja 😄 Tuo arabi on kanssa upea.

Heitin alas vielä tuon mun brindlen kuvan. Tuntuu että mun kaikki rahat menee hevosiin kun ne on niin hienoja ja voi omistaa kerrallaan vaan kymmenen.

0_1611348145351_Image1.jpg

• ♞ Puoliveriharrastajat

@nikki Mä ymmärrän sun tuskan. Mulle piti UPS toimittaa kans paketti kotiin asti, mut sieltä tuli viestiä että ne tarvii pääsytiedot (lue: ovikoodin). Ne oli kuulemma yrittänyt x päivänä x aikaan meille tuoda sitä pakettia, mutta ei ollu päässy sisälle rappuun. Hauskintahan tässä oli se, ettei meillä ole rapussa ovikoodia ja meillä on avointen ovien päivä aina yötä lukuunottamatta. Muutaman sähköpostin ja puhelun jälkeen päätin itte hakea sen pakettini niiden noutopisteeltä, koska totesin pääseväni helpommalla…

• @Jesy Mulla kävi PostNordin kanssa tollee 🙄 Alaovi oli kuulemma ollut lukossa kun olivat yrittäneet toimittaa paketin kello 17. Se ovi menee lukkoon vasta kello 20…

• Sekalaisen sakin omistaja

musta tuntuu että olen taas mental breakdownin partaalla koska mikään ei onnistu, mihinkään ei riitä aika ja en osaa edes opiskelemani alan perusteita! perkele.

• Selvisin eilisestä ja ehdin tunnillekin (hevosen varustukseen jäi hurjat 5min, mutta onneksi oli ripeitä apukäsiä kaverina). Ja kun on tän päivän heppahommat hoitanut heti aamusta niin nyt voi viettää kylmää talvipäivää sisätiloissa juoden glögiä, syöden hyvää ruokaa ja kirjotellen rästejä. Jos rästien lisäksi sais myös omiakin tekstitettyä taas eteenpäin.

• Sekalaisen sakin omistaja

😂 Naapuri alkoi remontoida voimiensa tunnossa. En tiedä mitä ihmettä siellä touhutaan, mutta jotain hakataan vasaralla ihan urakalla, ja pora lienee katuporan kokoluokkaa.

edit:// Jahas, ikuisuusremppahan se siellä jatkuu. Jos tällä kertaa saisi sen valmiiksi. 🤣

• Oon menossa ensimmäistä kertaa ikuisuuksiin ihan oikeille treffeille ihan oikean miehen kanssa. Jännittää niin paljon että järki lähtee. Saahan ottaa pohjalle rohkaisevan lonkeron tai kaks? 😭😂

• @sonja saa toki!

• Vaikka menee luvattoman paljon seteleitä kampaajalle ni on tää tunne silti niin ihana ku saa tosi kivan tukan. ❤ Mun kampaaja on myös saanut mut arvostamaan mun omaa hiusväriä ihan eri tavalla. Oon aina pitänyt sitä vähän valjuna ja latteena (ei maantienharmaa vaan enemmänkin lämmin keskiruskea joka taittaa hiukan punaseen) ja se aina sanoo, että mun hiusväri on kultainen. Nyt korostettiin omaa väriä laittamalla tummempi tyvi ja marmoroinnilla (ehkä on tää oikea termi, en tiiä noista mitään) sinne tänne eri sävyjä ruskeaa ja tässä tulos. 😍 Nyt mietin et vois jollain color maskilla vetää vähän ruusukultaakin tässä joku päivä tuohon 🤔

Mainittakoon, että oon oikeesti aivan toivoton hiusasioiden kanssa ni siksi oon ihan fiiliksissä, et se sai pelastettua sellasesta epätasaiseksi kuluneesta valjusta reuhkasta tollasen kivan tuugelin ❤ Oon aina ollut tosi laiska hiusten kanssa ja en oikein jaksaisi huolehtia niistä ja mun kampaajakäyntikerrat venyy tosi pitkälle aina edellisestä, kun en vaan jaksa/muista mennä. 😄

@Sonja Onnea reffeille! 😍

• @sylvi vau mitkä hiukset! Ihan sairaan nätti väri 😍

• Moi! Mää tulin vaa ilmottamaan että oon elossa ja virtuaalihevosillani tehdään kaikki mitä on luvattukin, nyt ollut koulu viemässä kaiken ajan, nyt kun se on vihdoin ohi niin on perheessä asiat sekaisin ja kaikennäköistä. Ja sit kun ois aikaa, niin ei oo ollu kovasti motia noita sivuja siirrellä, lähinnä kaikki aika mennyt nukkumiseen… No, kuitenkin, yritän pian ryhdistäytyä ja palata takaisin sivujen siirron pariin ja sitä myötä myös ponien pariin!

• Random kysymys, onko jollakulla ruotsalaista kisatallia / kisoja järjestävää ruotsalaistallia? Vielä parempi, jos on keskitasoinen talli GP-tallin sijaan 😄

• Iski totaalinen blackout. Mikä olikaan sen lajin nimi jossa härkää tökitään tikuilla ja lopulta se päästetään päiviltään? Espanjalaiset hevoset suosiossa lajissa 😄

Yritän metsästää yhtä paikkaa jonne sain luvat mut maili kadonnut. Sitä tilaa veti joku kuuluisa alansa ratsastaja mutta muistan vaan lajin raakuuden ja sen että ne härkäressukat kituutetaan hengiltä. Mut hevoset oli upeita ja osas korkeeta koulua.

• @hm Härkätaistelu? 😄

16

1.1k
Users

14.3k
Topics

276.2k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.