Rupattelutopic, kaikille tylsistyneille

• Voi perkele persikka!! Sain vihdoin itteeni niskasta kiinni ja kirjottelin hevosille parit sukuselvitykset ja just kun olin saanu valmiiks, mutten ihan kerennyt tallentaa, niin kone päätti sulkea netin ja kaikki poistui 😍 👌 👌
    edit: tästä lähtien tallennan minuutin välein

• @Viixi Kirjota Driveen tai johonkin ohjelmaan!

• Piirrosharrastajat

@viixi Joo, ei ikinä pidä kirjottaa mihinkään mikä ei tallenna. Ite kirjotan docsiin niin tallentuu kaikki ilman että tarvii eriksee manuaalisesti tallentaa

• @Nikki @Kioja , pitää jatkossa kirjoittaa jonnekin, joka tallentaa itekseen, niin ei käy näin!

• Tarinaheppailijat

Onneks otin pari kesäkurssia Campusonlinen kautta kun harkan aloitus siirtyikin toukokuun alusta kesäkuun alkuun tän koronan vuoksi. Tosin onneksi vain siirtyi kuukaudella eteenpäin eikä koko harkka peruuntunut…

Toukokuun voikin sit tehdä niitä kesäkursseja ja opparia ihan täysillä että ei ainakaan jää roikkumaan syksylle harkan takia 😂

• Raviharrastajat

Virtuaalihevoset on halpa harrastus.
    Kehtaan väittää ettei ole t. just neljänkympin edestä kuviin hassannut harrastaja 🙃 was worth every penny tho no ragrets

• @Humutin Puhuttii just samaa @Sonja n kaa

Also ostin kaiken muun ohella 12€ edest kuvii nyt mul on loppukuun käytettävis 30€

• Raviharrastajat

@nikki tämä, sit kun tulee kaikkia houkutuksia kuvamyyntien muodossa + suokkikuvina joka muuten tarkoittaa et mulle tulee uusia suokkeja onneks oma tilanne antaa myöten ja näin korona-aikana ei tuu hilluttua kylässä tai baarissa tai kahviloissa tai missään ja se syö pientä ihmistä, vaikka ymmärrän että tärkeää hidastaa viruksen etenemistä

• @Humutin Minä: ostan näytön, kuulokkeet, pari bändipaitaa, kuvia (oon täs kuus ostanu yhteenä sen 40€ kuvissa), ruokaa, maksan laskut

Minä ku tili on tyhjä: surprised pikachu face

• Piirrosharrastajat

Halvalla pääsee kun piirtää kuvat itte 🙃 t. selailen tässä 300+€ piirrustuspöytiä

• Raviharrastajat

@nikki juu voin samaistuu, tosin mun roposet katoaa kuvien ohella mässäilyyn, mässäilyyn, laskuihin + muihin pakollisiin ja hei vielä kerran mässäilyyn, miehet tulee kalliiksi ruokkia 🙃 ai niin, ja heitinhän mä viime kuussa 200€ ja risat verhoihin

• Raviharrastajat

@kioja neeej ei saa puhua piirtopöydistä, oon elätellyt ajatusta, että ostaisin moisen joka sopis mun koneelle kun halu piirtää poneja olis kova, mutta taidot ei riitä vanhalla kunnon paperi ja kynä-tekniikalla. Mun vanha piirtopöytä sopii vaan Windows 8:n kanssa yhteen, joten se on dumpattu aikaa sitten 😶😅

• @Humutin Kelpais, 200€ menny ei-välttämättömii ja nyt onki sit hyvä itkee ku on pa 😂

• Oiskohan jengil mitää kiinnostusta ostaa halval vähän huonompii ulkoasui tai värityksii? 😬

• Raviharrastajat

@nikki voin samaistuu, viime kuussa meinas kyllä huumori loppua kun tuli kaikkea ylimääräistä ja yllättävää kallista maksettavaa ja loppukuu piti jo laskea senttejä 😓
    en kyllä osaa sanoa noihin myytäviin mitään, varmaan kokeilemalla näkee? 🤔 ulkoasut nyt ainakin voi olla semmoiset, mitkä kiinnostaa yleisesti ja jos ne on perus toimivia, niin miksei.
    ite pähkäilen, pitäiskö myydä jonkin verran tekstejä ja yrittää käydä loput kuvat poneista jne läpi, jos sais sieltä euron tai kaksi takaisin. pitäis kans päivittää vapaasti kopioitavien kansioon jotain satunaisia shotteja.

• Vähän huvitti kun kävin apteekissa ja henkilökunnalla oli visiirit (siis tälläset). Jossain meidän työyhteisössä oli hirvee kinastelu et kauppojen työntekijöille pitäs kanssa saada sellaset. Varmaan hirveen hiostavat käyttää 😄

Mä muuten mietin tänään et mulla on jossain vaiheessa tulossa uusi projekti suomeen (ihan valokuvallinen talli) niin mietin olisiko kysyntää jos ottaisin sinne yksityisiä. Mitään tarinatoimintaa ei ole koska se ei ole mun juttu eikä vuokraa tarvitsisi kuitata mitenkään (tosin voin potkia hevosen pihalle jos omistaja on tyyliin vuosia epäaktiivisena).

• Metsästin just suokkikuvia yli tunnin ja selasin varmaan jokasen kuvan ransusta, AK:sta ja muista paikoista, kunnes lopulta löysin haluamastani hevosesta kuvan. Onnistunu fiilis. Harmi etten saa kaikkia löytyneitä kuvia sivulle! 😁

• @hm Eikä?! Meneeköhän vähän liioitteluksi. Maskit ajais saman asian tai jopa paremmin?

Raivostuttavaa kun mua aina toisinaan ajaa työmatkalla vastaan semmonen aivan poliisiauton näköinen paku. Ainoa ero, että siinä lukee kyljessä “rosvo”. 😂 Ei sillä että mulla mitenkään raskas kaasujalka olis, mutta vähän on.

• Raviharrastajat

@serena lmao pakko sanoo, että siinä on varmasti poliiseilla naurun aihetta kun kyseinen auto sattuu vastaan 😄

heittikö muilla snäppiä käyttävillä sovellus toimimasta? antaako “odottaa lähettämistä/epäonnistui”?

• @humutin Kerran herätti vähän kuvitusta kun tää rosvo ajoi mua vastaan ja sen perässä yhden auton takana ajoi poliisi. 😂

2

997
Users

13.2k
Topics

248.0k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.