Rupattelutopic, kaikille tylsistyneille
-
Mä en näe ikinä unia (tai siis en muista niitä), mutta nyt näin monta! Kaikki painajaisia! Yhdessä mun 90v momma asuikin Espanjassa ja mä olin kylässä mun fifien kanssa siellä. Sinne tuli tornado ja momma sanoi, että piskit odottaa kyllä sen aikaa ulkona, koska hänen vuokraisäntä on kieltänyt lemmikit ja saattaa tulla vaikka tarkastamaan. Pikkasen hätäännytti, kun tajusin, että koska en jätä koiria, mulla ei ole suojaa! Oikeasti meidän momma siis tykkää mun pojista niin, että menee rollaattoriinsa nojaten kipeillä jaloillaan hakemaan niille kunnon kimpaleet lihaa tulopalaksi joka kerta kun vaan piipahdetaankin kylässä.
Sitten sen jälkeen olin unessa meidän omassa koirapuistoissa. Mun kaverin koira aloitti pienen riidan siellä, mutta ei tullut reikiä kehenkään. Silti se vietiin oikeuteen (oli kuulkaa oikeat ameriikkalaiset tuomarit) ja koira määrättiin lopetettavaksi. Jostain syystä mun piti viedä se. Matkalla kävi joku tapaturma, en muista mikä, se koira varmaan loukkasi jalkansa tjsp ja alkoi kärsiä ja itkeä. Se on tosi iso koira, niin että tuuminpa nohevana poikana unessani, että kun en jaksa tuolta niskoja katkaista, painanpa sen henkitorven lyttyyn ettei se kärsi. Se ei kuollut siihen sitten millään, ja lopuksi mun piti kantaa se eläinlääkäriin. Mä aloin oikeasti itkeä unissani ihan hillittömänä, kun se koira nuoli mun naamaa kun sitä nukutettiin, vaikka just olin rääkännyt sitä painelemalla sen henkitorvea. Ja sit jatkoin itkemällä sitä, että mähän olisin voinut piilottaa sen koiran hetkeksi aikaa meille ja sen emäntä olis voinu sanoa että se ammuttiin. Se on oikeasti tosi mahtava, lempeä koira.
Painajaiset jatkui vielä. Ah, mikä yö!
-
@oresama yyy, painajaiset on inhottavia
Mä näin kans jostain syystä pitkästä aikaa unta… vissiin alkaa huonot yöt tai lomautus tekee tehtävänsä…
-
Tiiättekö sen tunteen kun vastaan tulee joku tosi tumma/mustasilmäinen ihminen ja eka ajatus on vaan et “DEMONI
”…
-
@serena mun mielestä tummat silmät on ainoostaan kyllä nätti piirre ihmisessä! enkä ikinä supernaturalia ihan niin ahkerasti seurannu että olis tollanen mielleyhtymä syntynyt q:
-
@j Joo ei siis sillä, etteikö ne ois kivan näköiset (tai no imo, ei ehkä top-listan kärjessä, saan jotenkin kylmiä väreitä semmosesta tosi pistävästä katseesta :D), mutta tosiaan ehkä joku jakso liikaa tullut katsottua Supernaturalia
-
@serena Vittu kiitti, näin unta mustista silmistä
Olin vaa et “hitto keskusta oli oikees”
-
Täällä sataa lunta.
Ja ajattelin mennä kauppaan kävellen… Tuli yövuoroja niin tarvii erilaista evästä kuin kotoo löytyy. Ja ehkä batterya…
-
Täälläki tulee lunta ja oon niin innoissani
-
@nikki Tääl on lunta maas just sen verran et kehtaan sanoa maan olevan valkonen.
-
Täällä on tullu kans lunta ja tallille pitäis lähtee, mut lämpötila nolla, ei maneesia ja hevonen ilman tilsakumeja… Rakastan lunta ja oon odottanu sitä hyvin pitkään, mut tää ei oo nyt yhtään hyvä yhtälö
-
@jesy Noi kelit on kyl ikävät ku en mäkään huomannu viime kengitykses kengittäjälle sanoa et laittais jo tilsakumit. Onneks mul o nyt vasta yhden kerran ratsastus jääny pelkkää talutteluu tilsojen takia ja parin viikon sisään on onneks jo kengitys tässä
-
Kiva kun just viikonloppua vasten ja nyt ku ei oikeasti olis rahaa mihinkään alkaa ihan jäätävät hammassäryt joiden vuoksi en oo nyt kahtee yöhön nukkunut kunnolla… Tai no eilen sentään sain nukuttua edes vähän, mutta samaa ei voi sanoa tästä yöstä… Pakko vielä huominen selvitä ja sitten toivoa että maanantaina sais ajan nopeasti vaikka vähän epäilen että vois päästä kovinkaan nopeesti lääkärille.
-
Mä kaipaisin jotain pikaopasta siihen miten saan käännettyä aamurytmit yörytmiin
Nyt joulun alla olisi tulossa kolme iltavuoroa (josta en voinut kieltäytyä koska tuplapalkka) ja sitä ennen aamuvuoroa ja nyt hirvittää meenkö ihan hirveessä aivosumussa töihin.
Mut nykyiset rytmit on sitä et herään joskus aamukolmelta tai kahdelta jos en saa unta. Ja nyt pitäisi valmistautua siihen että pääsen vasta aamukuudelta lähteen töistä. Onneksi yövuoron jälkeen on runsaasti vapaata mutta miten hitossa pääsen yövuoroon näillä rytmeillä?!
-
@hm Mö teen yövuoroja muutaman kerran vuodessa. Ainoot vinkit on koittaa nukkua mahd. pitkään aamulla/päiväunet ja vikan yön jälkeen herätä viim. 12 (meillä yö loppuu 8-9 päivästä riippuen). Kaikkein perseitä jos on vaan yks yö. Sillon ei paljon käännellä rytmejä vaan selviydytään jotenkin.
-
Siis mä en ois ees muistanut koko itsenäisyyspäivää nyt kun ei oo niitä perus linnanjuhlahässäköitä ellei anoppi ois pyytänyt tänään perinteiselle itsenäisyyspäivän aterialle.
-
Kivaa pientä iltapuhdetta koota 2019 helmikuussa kuolleen koirani kuvia vihdoin ja viimein muistokirjaan. Tavoitteena saada valmiiksi joulupakettiin vanhemmille. En oo noita kuvia juurikaan kattellu sen kevään jälkeen, ja vähän on tässä tippa linssissä. Niin ihania muistoja
-
@sonja voin kuvitella että on haikea ja ehkä kivuliaskin projekti… Toivottavasti hyvät muistot silti voittaa
-
@Minni Todellakin
Just nauroin ihan hulluna, kun löyty kuvia, missä tää koira viipottaa Norjassa hiekkarannalla, joka on aivan täynnä rakkolevää eikä se tiedä mitä tekis levätaivaassaan
Sen lempihomma oli meinaan kalastaa rakkolevää kallion reunoilta. Uimaanhan se ei suostunut, mutta kurkotteli pikkurääpäle aina levää merestä että pääs rannalle repimään.
Kattokaa nyt ku se oli maailman upein
(En tiiä toimiiks ig-linkit mut let’s try.)
-
@Sonja VOI EI XDD Ihana miten se on noin kuvauksellinen
-