Rupattelutopic, kaikille tylsistyneille
-
Oho, onpas ikävää
noh, sieltä sentään ilmoitettiin
-
@jannica Niin, viikko sen jälkeen kun luvattiin, sen jälkeen kun itse laitoin kyselyä perään…
-
@sulkajalka Mä itkin verta, kun en oikeesti halunnu maksaa 50e mistään hameesta, vaikka se onkin ihan täydellinen. Ei siis yhtään parempaan aikaan ois voinu alennus tulla
Se hame vaivas mua ihan joka päivä. Mä en yleensä niin välitä vaatteista, enkä oo ikinä kiintyny mihinkään vaatekappaleeseen. Siks oli ihan pakko saada toi
-
@nikki mä kuolasin kans tota kun valitsin mekkoa miehen siskon häitä varten
päädyin sit kuitenkin tähän
ja kato kui värikäs oon, se ei oo kokomusta!!
-
@enna Toiki on nätti mut en pysty pitää tommosii kokonaa olkaimettomii
-
@ScrewDriver no just
jotkut firmat sentään osaa ihan oma-aloitteisesti ilmoittaa et tuote viipyy
onneksi tajusit kysellä perään!
-
@nikki mä taas tykkään enemmän olkaimettomista
-
@kirsiina Tulee mieleen yks karvatakki minkä näin aikoinaan oisko ollu Zarassa:D jäi vaivaamaan kun en sillon ostanu, mut ajattelin et hemmetti, en mä 75€ voi keinokarvasta maksaa mis ei oo vuoria. Löyty sit alennuksesta joulun jälkeen ja ai että olin onnellinen:DD!! Ja makso vaan 30 oisko ollu? Se oli sitä kunnon materialistista onnea.
Täytyy kyl myöntää et vaatteisiin mulla menee ihan liikaa rahaan- täytyis varmaan myydä kaikki ylimääräset pois nurkista:P
-
Tein virheen ja kävin töistä suoraan tullessa kuumassa suihkussa. Nyt olo on ihan “plääh” ja haluis vaan mennä nukkuun/makoileen.
-
@Viixi tein eilen saman virheen, tänään kyllä huomasi selkeesti et pirteempi olo kun en käynyt suoraan tullessa suihkussa, jaksoin jopa polkee kauppaan erikseen äsken
ihanaa, huomenna ois vielä tallipäivä ja asioiden hoitoa, sitten odotettu loma ja Tallinna kutsuu
-
mulla kans tässä toka asus menossa, eka oli käytössä kuukautta vajaan 5 vuotta ja toimii siis edelleen, mut se on vähän jatkoajalla jo ja nyt meni tuuletin paskaksi niin ei pysy kovin pitkiä aikoja päällä jos haluaa pyörittää muutakin ku twitteriä
joten hommasin uuden asuksen ja vaikka tässä nyt onkin windows niin tyytyväinen olen
-
Meillä on töissä Lenovot 4 v leasing-sopimuksilla. Niitä ennen oli pitkään HP:n laitokset, mutta HP:n yrityskoneet painii ihan eri sarjassa kuin tavankuluttajan Papilloomat
Mulla on pysyneet kaikki läppärit hyvässä kunnossa merkistä ja iästä riippumatta, kun oon hysteerikko, ja puhdistan koneita aina fyysisesti ja asennan Winukkaa uusiksi + tarvittaessa lisään muistia tai vaihdan kovalevyn. Välillä on kiva purkaa läppärikin atomeiksi ja vaihtaa jäähdytystahnat.
-
@timberwolf jos mä tekisin tämän kaiken itse niin mulla olisi sen jälkeen varmaankin näyttö läppärin pohjassa kiinni ja sisuskalutkin vaihtaneet paikkaa puhumattakaan niistä kaikista minimaalisista ruuveista, jotka onnistuisin kadottamaan prosessin aikana.
-
Voisin kyllä kohta heittää ton vuoden vanhan Honor 8 sen läppärin perässä jokeen, nyt seki alko temppuilee ettei ota kosketusta ja kirjottaessa tekee mitä huvittaa :)) Ja jos yrität googlessa hakee jotain nii puhelin päättääki keske kirjottamisen hakee jotai iha muuta mikä ei liity asiaan tai sit yrittää hyvällä lykyllä soittaa jolleki.
En nyt ihan just jaksa tätä päivää ku kaikki päättää hajota tai temppuilla
Vaihdoin tohon puhelimee jo panssarilasinki jos ois siitä johtunu mut ei, edelleenki vaa temppuilee
-
@Tanttu Honor 7 Lite oli kyllä ihan kuraa kanssa
Mulla on nyt ollu puol vuotta Honor 10 ja se on kyllä unelma
Kävi järvessäki pulahtamassa ja selvis ehjin nahoin
-
Honor 7 lite oli mullaki ennen tätä ja tää 8 on toiminu ihan loistavasti tähän asti, nyt vaan tänään jotain helkattia temppuillu -.- Ei nyt ihan just riitä rahat ostaa samana vuonna uutta tietokonetta ja puhelinta nii jospa se nyt päättäs lopettaa ton
Vaikka siis mulla se 7 liteki toimi hyvin siihen nähden että kävi kolmesti uimassa vessanpöntössä :DD
-
@Tanttu Seiska lite oli mulla suojakuorissa ja kaikki mut temppuili ties mitä. Ton kympin oon pudottanu pari kertaa eikä siinä oo mitää suojia miinus halkeillu yksinkertane takakuori ja siihe vielä järvikeikka päälle, ja toimii :-----D
-
Mun Honor 8 on toiminu kyllä kiltisti
Mun puhelimet ei ehdi koskaan alkaa temppuilee koska mä kyllästyn niihin ensin… Tosin tää mulla on ollu jo 2,5 vuotta, varmaan ennätys
Siskolla oli 7 lite, ja toimi loistavasti mut vaihto puhelinta vaan huvin vuoks tossa pari kuukautta sitten.
-
Onko kellään kokemuksia rauhoittavista hammaslääkäristä tai vastaavasta? Mulla olisi edessä ja mietin että oonko miten toimintakykynen vai ihan pihalla kaikesta enkä selviä omin avuin edes ovesta sisään?
Mietin vaan mun saattajan kannalta, että voiko se vaan jättää mut parkkipaikalle.
-
@hm riippuu tosi paljon ihmisestä. yleensä rauhottavat on nimenomaan just sitä, ne pistää sut joksku aikaa tokkuraan ja siitä kun tokenee niin saa jatkaa matkaa kotio.
Yks kaveri pelkäs hammaslääkäriä pienenä niin paljon että se iskettiin aina ihan umpipöllyihin ja skippas kokonaisen koulupäivän pelkästä tarkistuksesta. Isäpuolensa oli aina mukana taluttamassa sinne ja takas.
Mun äitiin normaalit rauhottavat toimii ku nukutus ja hammaslääkärit on saaneet herätellä sitä parinkymmenen minuutin verran.
Kysy siellä et millasia aineita ne käyttää ja mitä vaikutuksia niistä on, sillä se varmimmin selviää.