Rupattelutopic, kaikille tylsistyneille
-
Mulla oli superhyvä tuuri tänään vaikka vettä tuleekin kaatamalla
luulin eilen rikkoneeni puhelimen takakannen, mutta löysinkin puuttuvan osan tänään kärryistä xD
-
Vihaan sukuselvityksien kirjottamista ja mulle ihan liian monta sukuselvitystä odottelee kirjottamista. Tää tunne, kun sain edes yhen kirjotettua vihdoin
Jouduin kyllä käyttämään loppua kohden varmaan joka toisen sanan kohdalla synonyymisanakirjaa kun rupes sanat ja ideat loppumaan päästä… : D
-
@theo mä vihaan kans ja siks ulkoistan ne yleensä muille
oon kirjottanu ehkä kaks ite…
-
@maura Ite jätän sukuselvitykset aina vaan omaks hommaks, kun tuntuu että niillä ei loppuen lopuks sit oo ihan niin hirveesti väliä vaikkei oliskaan mikään tähtikirjoittaja, kunhan pysyy realistisena ja löytyy vähän vaihtelevia tarinoita.
-
Ääh täytyis tänään taas jatkaa sivujen tekemistä, ja nyt vuorossa olis henkilökunta esittelyt&toiminta esittely;-; Löytyykö keneltäkään vertaistukea mun hartioille jotka on aivan järkyttävän jumissa tästä sivujen teko maratoonista? Täytyis opetella venyttelemään aina pitkien istumisjaksojen jälkeen :,)
-
@sulkajalka Täältä vertaistukea ikuisesti jumissa olevalle niska-hartiaseudulle! Kirjottaessa ja varsinkin piirtäessä istun aina niin huonolla ryhdillä, ettei mikään ihme kun aina on ihan jumissa. Vaikka kuinka yritän aina kohentaa mun asentoa niin löydän itteni istumassa taas ihan lysyssä muutaaman minuutin päästä…
-
@theo Joo siis voi itku sanon minä, tää tuska ei helpota ikinäXD itekkin koitan aina parantaa ryhtiä, vaihtaa asentoa- mut sit hetken kuluttua oon taas ihan lysyssä. Toinen paha on se, kun istun mun pohkeiden päällä ja ne puutuu ihan täydellisesti
Joku lääkäri saattais olla ihan kauhuissaan kun kattois piirtelijöiden työasentoja- huhhuhh
-
Olispa lännenratsastustalleja vähän useammassa paikassa ja tunnit vähän halvempia
Huomaa että on ollut pidempi tauko länkästä ja sillä välillä menty enkkutyylillä kun olin ihan solmussa siellä länkkäsatulassa ja kädet ei tienneet yhtään missä ois pitänyt olla
Vähintään koomista se että viimeksi osasin tauonkin jälkeen ratsastaa siististi ja nyt kädet huiteli jossain ties missä
-
Käytkö missä @Tanttu ratsastamassa lännentyylillä
?
-
@Jannica tällä hetkellä oon käynyt Sanna Liimataisen (os. Onkamo) tallilla Pihtiputaalla
Oon käynyt kyllä myös Oulun lähellä Rajakorpi Ranchilla ja lisäksi Pakolan Mervin valmennuksissa. Harmi vaan kun Seinäjoen lähellä ei oikein oo tallia, missä olis länkkätunteja niin rajoittuu lomille tää homma
-
Okei
onkohan täällä ketään ketä käy pohjanmaalla lännentunneilla
kiinnostaisi tietää minne Dixie tamma on myyty
(quarter)
-
Saanko esitellä mun yötuotoksen
-
Vielä kaksi viikkoa siihen, että mun vauva tulee kotiin
Kauan sitä koiraa saikin etsiä, mutta ehkä nyt vihdoin kaikki menee hyvin.
-
Ah, täällä sataa ja ukkostaa
-
Tulipa taas sankari fiilis ku onnistuin kaatamaan musteet uusimman heppa piirroksen päälle:)) eiku uusiksi taas
-
@sulkajalka luin eka et mausteet ja mietin et oliks tässä mausteena ketsuppi vai miks oli ongelma
sit luin uusiks ja oh that makes much more sense
-
@hazel said in Rupattelutopic, kaikille tylsistyneille:
Vielä kaksi viikkoa siihen, että mun vauva tulee kotiin
Kauan sitä koiraa saikin etsiä, mutta ehkä nyt vihdoin kaikki menee hyvin.
Ihana! Colliet on parhaita
Sanoo hän, jonka seuraava koira ei näillä näkymin ole collie…
-
Omg youtube, miksi ehdotat mulle jtn tälläista
-
Sain yöllä nukutuksi vaan n. 2 tuntia ja aamulla syke oli niin korkee, että mun älykello tulkitsi mun aamutoimet 30 minuutin treeniksi
Eikä muutenkaan ihan kaikkein hehkein 7-19 työpäivä ollut noilla unilla.
-
@terhi niin on!
Jos saa udella, niin minkä rotuinen koira sulle on mahdollisesti tulossa?