Rupattelutopic, kaikille tylsistyneille
-
- Kirjoita kommentti blogiin (tai oikeastaan minne tahansa).
- Ole muka oikolukevinasi se
- Lähetä
- Huomaa kirjoitusvirhe.
Miksi. Aina.
-
Siis tämmönen 10-18 + ratsastustunti päivä on perseestä…
Herään aamulla liian myöhään -> en saa mitään aikaan
Oon illalla myöhään kotona -> en saa mitää aikaan
To do lista -> pitenee pitenemistään…
No mulla on vielä kolme päivää aikaa kääntää tää kaaos voitoksi ja olla senmonen tosi ahkera ja reipas ihmislapsi.
-
mä taas oon ollut niin ahkera etten itsekkään käsitä, 8 tunnin koulupäivä + 2 tuntia lentopalloa + koko kämpän siivoaminen lattioiden moppauksesta lähtien, ja kerkesin vielä nähdä kavereitakin. Ne tosin söi grillimättöä mun lattialla samalla kun siivosin
jos sitä aikansa kuluksi vaikka kirjoittelis jotain nytte
-
This post is deleted!
-
@veea Hyvin toimii ainakin mun 17 tuumasella läppärillä
Todella kaunis ulkoasu!
-
Herran jumala tätä palvelua! Olympus lähettää jonkun hakeen mun kameran pienelle portugalin lomalle eikä mun tartte tehä muuta sen etee ku pakata koko apparaatti huollettavaksi…
Arvostan
-
@veea hirmu nätti ulkoasu
hyvin toimii mullakin!
-
mitä ihmettä, mä kirjottelen mun hevosille täällä estevalkkoja talteen myöhempää varten
yhdellä hevosella on sivuillaan jo 2 valkkaa + docsissa tallessa 3!! näköjään lähti kunnolla tää kirjotusinspis käyntiin, mutta mikäs siinä.
-
Mun pitäis kaivaa jostain motia siirtää sivuja ulkoasusta toiseen - tää on ollu mulla projektina jo yli kuukauden
Ja tekstejäkin pitäis vähän kirjotella, mutta onneks oon saanu jo helmikuun laatiksiin hepat ilmottua, niin seuraava deadline on sitten maaliskuun laatis tekstien suhteen.
-
@maura Elä huoli, mulla oölut projektina jo kaks vuotta
-
Oho, osasin olla sivistynyt ja mun uusin näyttösuunnitelma on ”vaan” yhden a4:sen pitunen
vielä pitäis tehä versio 2 samasta suunnitelmasta ja kattoa et kumpi menee lävi kerta eivät osaa opettajan prkleet vastata.
Sit viel pari suunnitelmaa ku raapustais niin pääsis hiljalleen toivottavasti toteuttamaankin näitä näyttöjä.
-
@veea on myös mobiiliystävällinen, toimii silläkin hyvin! Tosi kaunis ja ihanan tunnelmainen!
-
Mun virikkeellinen työpaikkani on kyllä maailman paras paikka suunnitella virtuaaliheppajuttuja. Mulla on kehitteillä Briteissä sijaitseva piirros(tarina)talli, ja tähän mennessä kaikki ideat tallin historiasta ja sen nykyisestä toiminnasta henkilöhahmojen kengänkokoihin asti on keksitty töissä istuessa.
On pakko kirjoittaa ajatukset heti ylös puhelimeen aina kun niitä pälkähtää jostain päähän, koska kotikoneelle pääsessäni mielikuvitus tuppaa katoamaan mystisesti.
Joku päivä pitää napata kynäkin käteen ja alkaa piirtämään, että saa tallin sivut joskus esille.
-
@jodochus mulla oli kans parissa edellisessä duunissa pikselisuunnitelmat pyörimässä! Kummasti sukuselvitystenkin kirjoittaminen tuntui mielenkiintoselta tylsinä päivinä, kun halus saada vaan aikaa kulutettua ja pakko oli tietokoneen ääressä istua.
-
@jodochus sama täällä! Nuo mun valkat sain kirjotettua juurikin täällä töissä. Sitten kun menee kotiin, niin päivittelee vaan Keskustan etusivua.
-
Mä oon kans pläänänny et jos alkais töissä hoitamaan ruokiksilla näitä pikseliponi tekstejä pois kun tuntuu että silloin saa asioita aikaan kun kotona kaikki se hyvä vapaa aika menee vaan progastinointiin ja asioiden aloittamisen pohtimiseen eikä itse siihen tekemiseen…
Add// miten vaikeeta on kertoa selvästi että onko suunitelma hyväksytty vai ei… teinpä sit uusiks koko pskan jos nyt vaikka sais selkeen vastauksen ja etenis tää homma johonkin suuntaan…
-
This post is deleted!
-
@Veea onpa nätti ulkoasu, ja toimii hyvin täälläkin!
Kannattaisikohan mun nyt tehdä ton yhden tallin sivut suntuubiin, weeblyyn vai jonnekin ihan muualle
En kyllä tiedä minne, kun en jaksa alkaa koodien kanssa leikkimään hirveästi ja suntuubiinkaan en oikein saa muokattua kivaa ulkoasua
Oisko jollain ehdotuksia?
Mietin kyllä myös, pitäisikö kuitenkin nuo issikat ja pohjoisnorjanponit laittaa Piilovuoren katon alle ja yrittää päästä siitä yli, että se ei oo enää pientalli… Kun en sitä kuitenkaan sellaisena osaa pitää
-
@Tanttu Weebly on kyllä ehdottomasti oma suosikki!
-
@tanttu mulla on altervistassa sivut ja tykkään kyllä
toki sehän ei oo valmis alusta, että koodeilla joutuu pelata. miten wordpress?
mulla ei kyllä oo tietoa yhtään miten se toimii!