Rupattelutopic, kaikille tylsistyneille
-
-
-
@Ireth Tunge sinä kuule Puuskas jonnekki
Ajat on ollu vähä erilaiset
-
@Nikki Olivathan ne, vaikka oli tuo silloinkin ylikäytetty
Mutta kun se on mammanmussukka ja silmäterä, ei siitä raaski luopuakaan. 12 IRL-vuotta se on mulla kohta ollut
Puuska on vanhempi kuin Viisikko (jokusen päivän), mutta ostin sen vasta loppuvuodesta 2006. Jestas. Oikeasti pitäis kuopata se…
-
Kannan parhaillaan mun huonekalui olkkarii :-------D Iski semmoi spontaani motivaatio sisustaa uudellee
-
Tämä viesti poistettiin!
-
Nyt joku pk-seutulaine oman elämänsä tyämiäs karauttaa tänne auttaa näiden saatanan painavien hyllyjen kanssa
-
Mikäs sen parempaa ku herätä turhaan kuudelta aamulla lauantaina…
Ilmeisesti pieni maastoreissu stressi niin oon heräilly muutaman tunnin välein kun kaverin kissa kolisee ja päätin nyt sit luovuttaa pyöriskelyn suhteen kun muutenkin olis seiskan pintaa soinut kello.
-
Onkohan tullut istuttua taas hieman liikaa koneella… Näin nimittäin unta, jossa Vapaasti by AK ilmoitti lopettavansa. Mun maailma kaatu sit siihen, koska oikeesti rakastan tota sivustoa ja pyrin kaikki kuvat sieltä ottamaan
-
Äh, toimiiko teillä muilla kuiskeen.net?
// Näyttää olevan suncometilla C2-palvelin alhaalla.
-
@miivi Nyt ei enää ollenkaan, äsken oli kisoihin osallistuessa jotain häikkää ulkoasun näkyvyyden kanssa. Toimi joillain sivuilla ja joillain ei.
-
@reibili näyttääkin olevan suncometin päässä palvelin alhaalla. Ärsyttää, pääsin just hyvään makuun muotoonlaittojen kanssa ja rupesin tarkastelemaan etten vain laita sijoja turhaan muotoon
-
Nonii, ranne rupee kivasti sinertää ku faija tiputti eilen täyspuisen, semipaksun kehyksen semmosest kahest metrist mun ranteelle… :-------------) Totes vaan että “oho”
-
Huh, oon täs nyt viimeset kuuspäivää painanu duunia ja sit viel tää viikonloppu tallilla ensin maastoilemassa ja sit varsan opetukses ja tänään pelkilteen opetuksessa ja huomenna vissiin olisi meikän vuoro ottaa ohjat käteen ja pistää perse kärryjenpenkkiin pitkästä aikaa. Vähä meinaa alkaa jännittää että miten homma sujuu.
-
Kuinka vitunsaatananhelvetinperkeleen vaikeaa on pitää ne helvetin koirat niissä vitun hihnoissa saatana. Argh.
Taloyhtiöön muutti uusi koirakko, eikä silläkään näköjään oo varaa siihen vitun hihnaan. Argh. Yhdelle koirakolle saatiin varoitus kun koirat juoksi valtoimenaan jatkuvasti, nyt täytynee tästä ilmoittaa. Sinänsä mua ei haittaisi, mutta oma koira on jo kerran melkein saanut hengiltä toisen koiran, enkä halua sellaista enää ikinä kontolleni. Ja joo, oma on aina hihnassa.
Anteeksi kielenkäyttö.
-
Nyt ois hyvä hetki huutaa hep jos on jotain Pollux-kirjoja vailla! Tyhjennän kirjahyllyä ja menossa on muutamat Hevoshoitolan Sisarukset (2, 7, 8, 10, 19, 20 & erikoisosa Horisontti), Täyttä laukkaa- ja Tallijengi-kirjoja. Landelta löytyy vielä lisää kirjoja, joten toivoa saa, oon Polluxissa ollu joskus varmaan öö 2008-2012? + vanhempii kirjoja oon ottanu mukaa kirppiksiltä joten niitäki voi löytyy
-
@nikki Paljonko pyydät noista hoitola pokkareista? Mun täytyy kattoo, et mitä mul on kotoon…
-
@Jenna En osaa ollenkaa sanoo, saa tarjota
-
@nikki Mä katon huomen ennen ko tuun töihin, et mitä mul on… Aika monta mulla nimittäin noista on.
-
@Nikki kanttii varmaan käydä vinkkaamassa Kirjataivas -topicissa, siellä voi olla kiinnostuneita