Guldholm Summer Festival - kansainvälistä kilparatsastusta Hangossa!
-
TERVETULOA juhlistamaan Kultasaaren Kartanon 3-vuotissyntymäpäivää sekä nauttimaan kesäisestä Hangosta kansainvälisen hevosurheilun parissa! Maanantaista torstaihin kilpaillaan kenttäratsastuksessa, jonka tähtihetket koetaan epäilemättä Kultasaaren Kartanon omalla maastoesteradalla, joka kuljettaa ratsukot tehtävältä toiselle niin mäntymetsässä, kukkaniityllä kuin meren rannalla. Perjantaina keskitytään suurella areenakentällä esteratsastukseen aina metrikympistä olympiakorkeuteen asti. Lauantaina samalle kentälle kootaan vierekkäin sekä pitkä että lyhyt koulurata, ja niin aloittelevat kuin maailmanhuiput kouluratsukot pääsevät ottamaan mittaa toisistaan. Tapahtuma huipentuu sunnuntaina piirroshevosille suunnattuun match show’hun.
Klikkaa itsesi tapahtuman kutsusivulle ja laita osallistuminen matkaan!
VIIMEINEN ILMOITTAUTUMISPÄIVÄ SU 4.8.2024
-
Osallistujalistat päivitetty!
-
-
-
Viikko osallistumisaikaa jäljellä!
-
Vielä muutama päivä osallistumisaikaa! Match Show'n puolelle mahtuisi vielä poneja, ruunia ja varsoja! Hevosluokat täynnä.
-
Vielä 30 min osallistumisaikaa : Osallistumislistat koitan ehtiä päivitellä parin päivän sisään, niin voi jokainen vielä tarkistaa, että omat osallistumiset ovat saapuneet oikein perille. Match Show'hun ehtii vielä mukaan perjantaihin asti!
-
Viikko yllätti kiireillään, mutta osallistujalistat on nyt päivitetty! Tuotokset mun täytyy vielä tarkastaa ja lisätä kaikki loput lisäarvat ratsukoille. Nakkaa viestiä, jos jokin vaikuttaa olevan oudosti tai puutteellisesti omien ilmoittautumistesi suhteen!
Kaikki tulokset tullaan julkaisemaan ensi viikon aikana! ️
-
Kaikkien ratsastuslajien tulokset on nyt julkaistu! Lämpimät onnittelut voittajille ja sijoittuneille, muistakaa ottaa palkinnot talteen!
Match Show'n tulokset tulevat maanantaina!
-
Tykkäsin tästä, kiitos järjestämisestä ja kivoista palkinnoista! Pääsi heti osaksi heposten kilpailukalentereja
Keanen perhe niitti kivasti myös mainetta ja kunniaa esteratsastuksessa Luokan 120cm voittajan Adelynin ja hänen tuoreen nuoren ratsunsa Quimaximan voittohetkeä voi tunnelmoida tämän tekstin parissa äiti Alinen näkökulmasta (huom. kirjoitettu englanniksi) -
Kiitos inspiroivista kisoista! Uusimmat tarinat Solgården Slottin blogissa käsittelevät näitä kilpailuita, ja jahka töiltäni ehdin, ruoditaan niitä vielä Hopiavuoren hevostallillakin. Laatishevosten, kuten Daulen päiväkirjoihin sain vielä materiaalia kevyempiin merkintöihin. Kyllä kannatti käydä kisaamassa!
-
Kiitos kaikille kehuista, aivan ihanaa kuulla tapahtuman inspiroineen ja innostaneen! Mulla oli pitkään vähän hakemista, että minkälaisen "vakiotapahtuman" haluaisin Kultasaaressa pitää. Kultasaari Cup ei itseäni napannut ja oli liian työläs jotenkin enkä jaksanut seurailla rankingia tai mitään muutakaan sellaista, vaan halusin kilpailut kerralla maaliin. Tää Guldholm Summer Festival tuntui nyt erittäin omalta ja ihan varmasti tulee myös ensi vuonna, jos ei nyt mitään omituista ennen sitä tapahdu. Ja tiedä vaikka tulisi syksyllä, talvella tahi keväällä vastaavaa festivaalia, aika näyttää
-
Match Show’n tulokset viivästyy nettiongelmien takia. Kaikki sivut latasi niin hitaasti, että luovutin (ollaan just muutettu ja pitäis vaihtaa koko netti) ja mun puhelimesta en saa jaettua koneelle nettiä mystisen eSim ongelman takia (kiitos Elisa ja silleen). Jos huomenna tulee mun uusi SIM-kortti niin toivottavasti saan jaettua netin koneelle ja homma rokkaa.
-
Pitkää ja polveilevaa kisaraporttia ja kisapohdintaa ylipäätään Samuel Vainion puolelta löytyy nyt täältä
-
Match Show’n tulokset menee valitettavasti viikonlopulle, koska nettiongelmat ei ihan tänään vielä ratkenneet ja seuraavat kaksi päivää oon 12h töissä. Mutta ihan megaviimeistään sunnuntaina työstän nämä loppuun ja julki, kiitos kärsivällisyydestä! 🫶
-
Match Show'n tulokset on vihdoin julkaistu! Valtaiset kiitokset kaikille osallistujille! Niin upeita hevosia, että meni aivan mahdottoman vaikeaksi. Rotujen sisäisen vertailun alarajana pidin, että täytyi olla vähintään 3 saman rodun edustajaa mukana, niin jaettiin parhaan oman rotunsa edustajan erityismaininta. Amerikkalaiset rodut (tällä kertaa mukana quartereita ja tennessee walker) arvioitiin keskenään.
Olipa kerta kaikkisen hauskaa järjestää tällainen, uusia leikkimielisiä näyttelyitä varmasti tulee, jos osallistujia löytyy!
-
Kiitos ihanan inspiroivasta kilpailusta!
Vakaa aikomukseni on runoilla jokaiselle hevoselleni jonkinnäköinen Hankotunnelmointi, eri asia sitten millä aikataululla. Chicken Dinnerin päiväkirjasta löytyy ensimmäinen ajatuksenvirtatunnelmointi, Nóirín Sadhbhin ja Saunovan Saparoystävän päiväkirjoista taas lisäarparunoilut jotka kaipaavat erityisen kipeästi tuloshehkutusta peräänsä.
-
Vihdoin ja viimein pääsin kirjoittamaan myös Jannan mietteitä kisoista (teksti on pitkä kuin nälkävuosi, tiedän ) (myöskin pling @Lissu-T kun Tuoninen löytyy tekstistä pikamainintana)
Edit 2/?
Myös Karlan ja Koolin tarina on edennyt ja vaikka koko tekstin julkaisemista odotetaankin niin että saadaan vielä ainakin yhdet tulokset matkaan, jaan tässä valideimman pätkän:
Koska meidän seuraavat kisamme suomessa ja Kultasaaren kartanolla olivat vain viikkoa myöhemmin, mä päädyin kokeilemaan, jos saisin puhuttua itselleni pienen loman tähän kohtaan. Totta puhuen mä yllätyin suuresti, jotta tällainen yllättävä loma onnistui ja tiesin jotta tämä viikko tulisi enemmän kuin tarpeeseen.
Guldholm Summer Festivalilla ei ollut kovinkaan montaa meille sopivaa luokkaa, sillä me ei oltu testattu ikinä kenttäratsastusta ja esteratsastuksessa me ei todellakaan oltu sillä tasolla, jotta me oltaisiin voitu käydä kokeilemassa onneamme 110 cm esteillä. Onneksi kouluratsastuspäivältä kuitenkin löytyi meille sopiva luokka, vaikka Helppo B olikin vielä omanlaisensa haaste meille. Toki Anskusta oli meille oma apunsa, ja onneksi mä olin oppinut jo ravijuttujen kanssa sen, että kisoissa pärjääminen oli omanlaistansa henkimaailman hommaa.
Kultasaaren kartanolla olivat jokaiset luokat Todella Isoja ja meidänkin kanssa tässä luokassa oli 72 muuta ratsukkoa. Yritin parhaani mukaan olla huomiomatta tätä aspektia ja keskittyä vain siihen mitä me oltiin pienen punaisen kanssa tekemässä. Eihän Kooli välttämättä ollut rakenteeltaan se perinteisin ratsu, mutta pieni punainen suomiori oli Juuri Täydellinen ratsu minulle. Ja miten hieno pieni punainen Kooli olikaan, orin tullessa luokassaan sijalle 15/72. Mun suureksi yllätyksekseni tämäkin sijoitus toi meille vielä violetin ruusukkeen sekä 100 v€ palkintorahaa. Mä en ollut jotenkin ymmärtänyt, että ratsastuskisoistakin voisi saada palkintorahaa, joten se oli suuri plussa.