Kasvattieni omistajat! (mm. Llygedyn, Cedion, Nerywick)

• Hellurei kasvattieni omistajat!

Olen päässyt suuressa urakassani pikkuhiljaa alkuun ja kasvattilistani päivitys etenee hitaan varmasti. Haluaisinkin mielelläni tässä sen ohella kuulla hieman kasvattieni kuulumisia ja muistuttaa, että pidäthän kasvattisi osoitteen ajantasalla. Nyt listoilla on useampi viime vuosina syntynyt poni, jonka sivut kaipaisivat hieman huomiota ja panostusta. Näiden omistajille lähtee lähiaikoina kyselyä sähköpostitse. Päivittelen ponieni jälkeläislistoja tuhottoman huonosti, mutta jos ponisi löytyy kasvattilistauksesta niin kaikki on OK. Myöskään ikivanhojen kasvattien perään en enää pahemmin katsele muuta kuin ihaillen, niistä suurin osa on työnsä tehnyt kilpailujen ja siitospuuhien suhteen.

Kasvatteihini kuuluu kasa ilman kasvattajanimeä syntyneitä puoliverisiä ja poneja sekä mm. kasvattajanimillä Llygedyn, Cedion, Nerywick, Saskia, Primo olevia hevosia ja poneja. Criallt Welsh Cobsin kasvatit ovat asia erikseen.

Uusia osoitteita saa ilmoitella sähköpostilla, elencobs@gmail.com, täältä en niitä kaikkia muista kuitenkaan napata. Nerywickin kasvattien listaus on pahasti kesken, nämä kaikki pitäisi löytyä rekisteristä

Muistathan, että jokainen kasvattini tulee rekisteröidä! Tiedossani on useita poneja, jotka eivät siellä ole, joten hipihipi naputtelemaan rekisteröintihakemusta. Kasvattajaksi VRL-01863, ei syntymämaata ja kasvattajanimeksi ponin nimessä esiintyvä kasvattajatunnus.

Jos haluat palauttaa kasvattini niin siitä vain, en pane pahakseni. Ilmoitukset sähköpostilla ja siirräthän kasvatin rekisterissä tunnukselleni 01863!

• Nosto 01.

• Suomenhevoskasvattajat

Riordan on kisannut porrastetuissa, oikeastaan sen enempää en sen kanssa ole tehnyt. 😄 Suuria suunnitelmia tälle ei oikeastaan muistaakseni ollut, kirjoittelen varmasti kevään mittaan tekstejä Riolle ja tarjoan jalostukseenkin. Orihan on meillä lähinnä täytteenä ja vaihteluna suokkien joukossa. Edelleen Rio asustaa meillä ja yritän orin saada edes johonkin laatiksiin joskus tulevaisuudessa.

• @rukkanen Mukava kuulla orin kuulumisia! Toivotan teille jo nyt tsemppiä laatiksia varten.

• Moderaattorit

• Adameg pääsi vihdosta viimein vihreämmille niityille, vaikka ajatuksissa olin vielä käyttää tamma laatiksissa… Mutta olihan se jo kuitenkin aika paljon saavuttanut ilman niitäkin 😉

• Suomenhevoskasvattajat

Bore Mai on päässyt aloittelemaan kilpauraansa showkisojen parissa. Vielä ei ole menestystä tullut, mutta eiköhän tässä pikkuhiljaa! Nerywick Mayflower on niinikään päässyt aloittelemaan kilpauraansa showkisoissa, ihan hyvällä menestyksellä. Tamman kanssa on aloiteltu myös porrastetuissa kouluratsastuksen kilpaileminen. Molemmille olen vähän suunnitellut jälkikasvua myöhemmin tälle vuodelle.

(+ ot ootko huomannut mun viestin sitä exmoorinponivarsaa koskien? :slight_smile: )

• Holly viettää leppoisaa nuoren kisaponin elämää, ollaan käyty kantakirjassa ja showkisoissa on menestytty erityisesti In-hand-luokissa. Yhden ratsuponijälkeläisenkin tamma on ehtinyt pyöräyttää. Tarkoitus olisi jättää yksi dartmoorvarsa itselleni kun tamma saa hiukan lisää ikää :slight_smile:

Mayhem kilpailee VVJ:tä ja showkisoja, lisäksi orilla on yksi jälkeläinen Lovelace. Lisätään sijoitukset ja päivitetään sivut muutenkin kun 40 sijoitusta tulee täyteen.

• @Viiru Kiitos. Mä muisteli, että olin ihan satavarmana unohtanut jonkun ponin, mutta en muistanut minkä.

@Cannabia Mä salaa toivoin vielä, että Adameg olisi eksynyt VWY-laatikseen (haaveilen sen emälle jälkeläispalkintoa), mutta tosiaan, hieno tamma ansaitsi jo päästä vihreämmille.

@Tinúvel Ihana kuulla miten näillä uudemmilla kasvateilla sujuu : ) Öäää, saattanut mennä ohi, tuo chatti ei aina toimi ja lagii. Heittele mulle varsan sivuja @.

@Sakkura Hihkuin ilosta kun huomasin, että Holly on päässyt kantakirjaan. Superhienoa!

• Moderaattorit

aika perus 😄 ei mullakaan oo tiedossa kaikkii mun kasvatteja, et missä huitelevat

• Nosto 02.

• Kenttäratsastajat

nf-o. Nerywick Tristar - kilpaillut porrastetuissa ja showkisoissa
    wD-t. Llygedyn Myfi Mai - aloittanut showkisoissa kilpailemisen, ilmoitettu kantakirjattavaksi

x-t. Primo Galaxie
    x-o. Primo Coosh
    xx-o. Underground Hallucination xx
    FWB-o. Halifax
    FWB-o. Overexposed
    trak-o. Cassini Nore

… Näitä on varmaan lisää : D

• http://taikaponi.net/veera/ponipallero/kikka.html
    http://taikaponi.net/veera/ponipallero/flash.html
    http://taikaponi.net/veera/ponipallero/morri.html

Mulla on tälläiset kaverit, sivuille päivitetty juuri eilen värit ja rekisteritunnukset 😄 Kisanneethan nämä eivät juuri ole, mutta kyllä ne kisalistoilla on (ja sijoituksia varmasti löytyy muutama kunhan kutsuja saan aikaiseksi käydä läpi…)

• @tirppa Caireann ja Joliette unohtui vai onko ne jo montussa? : )

@VeeraR Kiitoksia, pitääkin jatkaa noiden nerywickiläisten listaamista varmaan tänään.

• Nosto 03.

• Esteratsastajat

No nyt hieman aikaa vihdoin kertoilla kuulumisia (laitan nuo Crialltin tähän samaan kun 2 ponia vaan) ^^

Llygedyn Bonedigges on KTK-II palkittu ja lisäksi EV-I palkittu, lisäksi se on anontaa vaille VSN Champion ja kisannut lisäksi Show kisoissa in hand-luokissa Quality arvonimen. Esteitä tamma on kisannut satunnaisesti. Vielä olisi tarkoitus varsottaa ja kilpailla jokusen sijoituksen. Ikäähän tammalla alkaa jo olla, joten varsomisella vähän kiire 😄

Nerywick Frosted Fudge on reipas 2-vuotias, jonka kanssa on tarkoitus suunnata kouluvarsojen laatikseen nyt kun vaadittava ikä täynnä ^^ Energinen ori on kotiutunut Adinaan hienosti ja tarkoitus olisi sen kanssa kiertää vielä näyttelyjä ennen kuin aloitamme kisauran hiljalleen. Ori myös kantakirjataan, koska dartmoororeilla melkoista kysyntää 😉

Criallt Genethig Lleucu eli Lulu on kasvateista vanhempi, tammalla onkin jo reippaasti ikää eläkkeen puolella ja kisannut kivan uran show kisoissa ratsastusluokissa (novice) sekä koulupuolella, josta tammalla 30 sijoitusta. Tarkoitus olisi vielä teräsmamman kanssa kisata nuo sijat loppuun ja käyttää laatiksessa. Yritän myös metsästää serttiä että saisi ktk ennen kuoppaamista. Varsakin voisi Lulusta olla vielä kiva vanhoilla päivillä, edellinen varsa A.D. Undercover on kuitenkin jo 12-vuotias hänkin (Undi on muuten kisannut kivasti esteillä, koulussa ja kentässäkin).

Criallt Einion eli Eiska on hieno eläkeiän saavuttanut ori sekin jo. Eiska on VSN Nat Champion ja lisäksi kantakirjattu I palkinnolle lokakuussa. VSN näyttelyissä ori on pärjännyt erinomaisesti saaden pelkkiä SW sijoja 😄 Ori kilpailee koulua, esteitä ja kenttää ja on kisannut koulusta täydet sijat, joten laatiskin kutsuu kevään mittaan. Myös kentässä ori on miltei saavuttanut täydet sijat ja kilpailee sekä esteillä että kentässä ne loppuun, niin pääsee lajilaatikseen ja YLA:n. Eiskalla on vasta yksi jälkeläinen, kun ollaan enempi tuohon kisaamiseen panostettu, mutta tulossa on kyllä vielä lisääkin, kyllä niin hieno ori on saatu ❤

• @Jannica Kiitoksia näistäkin kuulumisista.

• Nerywick Teddy - pallero on aika lailla vaan seisoskellut mun epäaktiivisuuden vuoksi, mutta on se porrastetuissa kilpaillut tasolle 3 asti 😄 Just tänään hain orille SPC-tunnusta niin päästään siellä kilpailemaan. Vauvoja sitten joskus!

Saskia Deirdre - tamma on kilpaillut porrastetuissa maksimitasolleen ja showkisoissakin on hyvin pärjätty: tittelit SCh-IH, Q-DR & Q-AR. Neidillä on yksi jälkeläinen, ori Thor, jonka halusin jättää itselleni.

Sitten anglot Radiyah, Ladonna, Delphi ja Jezabel kilpailevat kaikki porrastetuissa kenttää. Ovat siis rekattuja, vaikka sivuilta voisi muuta päätellä. Radiyah on myös kantakirjattu II-palkinnolla. Näillekin tulee vauvoja ajallaan.

• @Nora Kiitoksia, onpas kiva kuulla näistäkin 🙂 Deirdren varsan suku on aivan kuolattavan ihana, aikalailla täydellinen wpb-ponin suku.

• meiliä laittelin :slight_smile:

18

923
Users

12.2k
Topics

225.1k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.