Etsitään tekijää hevoslistaukselle!

• ♞ Puoliveriharrastajat

Elikkäs tilanne on nyt se, että tallini hevosmäärä kasvaa jatkuvasti eikä tähän tuskin tule muutosta, joten hevoslistaus pitäisi laittaa uusiksi. Nykyinen listaus näyttää tältä, jonka olen itse räpeltänyt jonkun Tab-koodiesimerkin mukaan. Omat vähäisetkin koodaustaitoni ovat jo niin ruosteessa, että parempi yrittää löytää joku osaavampi uuden hevoslistauksen tekijäksi 😃

Ajatuksena on ennen kaikkea kestävä (mahdollisesti useita vuosia sama) ja yksinkertainen listaus. Hyvänä esimerkkinä haluamastani listauksen rakenteesta on Le Cháteau de Raconteurin hevoslistaus ja Whitehallin hevoslistaus. Eli tärkeimpinä seikkoina ovat nuo tabit, joilla eritellään eri suvun pituudet omiin tabeihinsa. Listaus kuvallisena, mahdollisesti kolme kuvaa vierekkäin. Orit ja tammat tulevat erikseen omille sivuillensa, mutta samalla listauksella joten kahta erilaista ei tarvitse tehdä 😃

Palkkana minulla on tarjota tekstejä ja kisausta/muotoonlaittoa, näyttönä teksteistä vaikka Bob (luonne), Kira (luonne) ja täällä joitakin kirjoittamiani valmennuksia. Jos sinulta löytyy taitoa/aikaa/jaksamista hevoslistauksen väkertämiseen, niin ilmoita itsestäsi tässä alla tai vaikka yksityisviestillä :slight_smile: Voidaan keskustella lisää chatissa listauksen yksityiskohdista! Mikään kiire tai hoppu tällä ei ole, pärjäilen kyllä vanhallakin listauksella siihen asti, että uutta saadaan tilalle :slight_smile:

Edit // Tosiaan listauksen koodipohja HTML ja tyylit CSS, jotta voin upottaa sen sellaisenaan haluamalleni sivulle Weeblyn sivueditorissa 😄

• ♞ Puoliveriharrastajat

Nonni ja siinä meni kategoria 😅 @Hilde jos jaksaa siirrellä oikeaan paikkaan

• ♞ Puoliveriharrastajat

Nostellaan

4

977
Users

12.9k
Topics

240.9k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.