Adinan tapahtumatopa joulukuu

• Esteratsastajat

Shettisnäyttelyn (NJ) vip tänään, tilaa on vielä!

• Villien kisojen harrastajat

Villit halloween tarinakilpailut 30.10

Luokka 4 (helppo A), tehtävä A
    Bella - Sierran Harhamurha

Tuut, tuut, tuuut…
    " Vastaa nyt, perkule!"
    " Haloo, Elisa puhelimessa"
    " Tuu hakee meidät! JOOKO?"
    " Mikäs nyt on? Eikös teidän pitänyt kävellä Harhan kanssa se parin kilsan matka tänne?"
    " VATTU, täällä sataa kissoja taivaalta""
    " Älä nyt viitti! Ei varmana sada"
    " Vähintään niiden kokoisia vesipisaroita ja ihan kaatamalla!"
    syvä huokaus linjan toisessa päässä: “Okei, tuun hakemaan”

Vartin kuluttua:
    " VIHDOIN!"
    " Vai kissoja? Täällähän TIHUTTAA!"
    " Ihan sama, mä en aio kastua. Auta mua lastaamaan"
    " Voi luoja sun kanssas Bella!"

Luokka 9 ( 80cm), tehtävä C
    Bella - Sierran Harhamurha

" Koska oli mun vuoro?" kysyin ystävältäni kyllästyneesti, istuen samalla nuoren orini ratsailla.
    " Ootas, nyt on menossa kolmas ratsukko, eli vielä noin kaksi ennen sua", ystäväni vastasi pyöritellen minulle samalla silmiään.
    " Mut mä jäädyn jääpuikoksi!" valitin hyvin lapsellisesti, sillä eihän se ystäväni syy ollut.
    " Voi sun kanssas taas Bella, ite halusit Adinan kisoihin!" ystäväni huokaisi äänekkäästi ja sai minut mutristamaan suutani.
    " Saan jonkun tetanuksen ja kuolen ja sitten mun hepat jää kodittomiksi", aloitin valituksen, jonka ystäväni keskeytti:
    " Bella, tetanus on jäykkäkouristus. Et saa sitä kylmyydestä, voi herran jumala!"
    Olin hetken hiljaa mutristellen huuliani. Vihasin odottamista ja kylmää - varsinkin sitä. Kaiken lisäksi ratsunikin näytti yksisarviselta, koska ystäväni ei osannut tehdä sykeröitä. Harhamurha näytti siis Harha-yksisarviselta. Mahtavaa!

Viimein tuli oma vuoroni ratsastaa radalle Harha-yksisarvisellani. Aloitin radan ja alkuun se sujuikin loistavasti. Mutta sitten se tapahtui. Katsomossa joku ihme mörkö kolisteli ja säikäytti Harha-yksisarviseni! Sivuloikan vuoksi menetin osittain tasapainoni, mutta sain ohjattua hevosen kohti seuraavaa estettä. Se oli sitten menoa loppuradan ajan. Hyppäsimme viimeisenkin esteen niin, että roikuin ratsuni kaulalla ja yritin pysyä jalustimilla. Pääsimme vain vaivoin maalilinjan yli ja sitten hupsista keikkaa, ratsastaja tippui. Sentään suoritimme radan!

Talutin nolostuneena hevosestani ulos radalta ja ystäväni juoksi heti luokseni huudahtaen samalla:
    " Sä näytit ihan Matti Nykäseltä vimpalla esteellä!"
    Vihasin sillä hetkellä ystävääni.

• Esteratsastajat

Kiitos osallistumisesta @Bella tarinakisaosallistumiset kuitenkin mieluiten @ kuten tuolla kalenterin alla lukee 😉 laitan kuitenkin tämän tästä tuonne niin voit sitten vaikka poistaa ilmon jollet halua heti kaiken kansan nähtäville :DD

• Villien kisojen harrastajat

@jannica Joo, kiitos! 🙂

• Kouluratsastajat

Mukavaa että on tälläistä toimintaa, saa hepan päiväkirjaankin täytettä 😄 Osallistuin säpössä noihin villeihin näyttelyihin, laitan vielä halloween viikonloppuun osallistumisen perässä sinne @!😊

• Esteratsastajat

-> Harjoituskisojen vip huomenna!
    -> Halloweenleiristä tullut ensimmäisen päivän tarina 😊
    -> Karkki vai Kepponen - kierroksen aikataulu julkaistu!

• Esteratsastajat

VSN kutsu arabeille auennut tänään, harjoituskisoihin ehtii tänään vielä osallistua klo 24 saakka 😊

• Kouluratsastajat

Harjoituskisat
    Luokat 2 & 4
    Luna Laakso - Hurricane’s Tornado
    (tekis niin mieli tehä tuotos, mutten tiiä kerkiänkö! Ehk nyt jätän tuotoksen väliin)

• Sekalaisen sakin omistaja

KERJ lokakuu

2. Harrasteluokka
    Anna (VRL-14657) - Prince Caramel VH18-046-0111
    Anna (VRL-14657) - Different Mistake VH18-046-0109

7. CIC1
    Anna (VRL-14657) - Navajan Lohtulempi VH18-018-1950

VVJ lokakuu

5. Vaativa koulukoe yksilöille & 6. Vaativa tarkkuuskoe yksilöille
    Anna (VRL-14657) - Morning Waterloo IV VH18-024-0122

KRJ lokakuu

3. & 4. Helppo C
    Anna (VRL-14657) - Morning Waterloo IV VH18-024-0122

5. Helppo B
    Anna (VRL-14657) - Different Mistake VH18-046-0109
    Anna (VRL-14657) - Prince Caramel VH18-046-0109

8. Helppo A
    Anna (VRL-14657) - Navajan Lohtulempi VH18-018-1950

NJ welsh
    Anna (VRL-14657) - [url=http://virtuaaliarkku.suntuubi.com/?cat=25]Morning Waterloo IV[/url] VH18-024-0122

• Esteratsastajat

Osan villien kisojen & jaoksen kisojen vip tänään! (samoin welshien NJ)

• Esteratsastajat

Muutamat jaoksen kisat lisää 🙂 Arabinäyttelyn vip huomenna!

• Esteratsastajat

Villit tapahtumat & pikkujoululeirin kutsu 😉 ! jaoksen kutsuja!

• Esteratsastajat

ERJ kisoja kalenteriin (toiset welsheille).

• Kouluratsastajat

@jannica
    Pikkujoululeiri
    Leiriläinen: Luna Laakso
    Ratsastuskokemus vuosissa: 10 vuotta
    Oma hevonen + sivun osoite (jos on): Pähkinä
    Muuta huomioitavaa: Haluaisin kokeilla tuolla lauantain estetunnilla Viuhtia ja jos mahdollista, tulisin Torolla vaellukseen 😁

• Esteratsastajat

Welshien kenttäkisojen vip tänään!

• Esteratsastajat

🦎

• Esteratsastajat

Issikoiden ARJ luokkien vip tänään! Kirjoittelen nuorten valmennuksen kommentit reissusta palatessani, joulukuun viimeiseen valmennukseen muistaakseni paikka vapaana 🤔 Nuorten valkat eivät jatku ensi vuonna motivaatiopulan takia, tilalle varmaankin kuitenkin vakkarivalmennukset kuukausittain samalla tyylillä vuoroin esteitä/maastista/valjakkoa ja koulua.

• Esteratsastajat

Lisää jaoksen kisoja + VSN joulunäyttelyt kaikille ❤ (myös piirretyt)

• Esteratsastajat

NJ näyttely welsheille (C-PB) kalenterissa!

• Hups, mulle on tullu VSN joulunäyttely-ilmoa tehdessä näppäilyvirhe! Onnistuisko siirtää Kärmenimen Skärsnäppa luokasta 7 (puoliveriset) luokkaan 8 (suomenhevoset)? Toki jos suokkiluokka on ehtinyt jo täyteen niin ei voi mitään, poistat vaan sit Skärsnäppan tilaa viemästä 😅

5

816
Käyttäjät

10.6k
Aiheet

189.6k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.