Modet ja ylläpito
-
Ylläpito
TilliModet
-
Oletko kiinnostunut moderaattorin virasta? Hae vastaamalla tähän topaan: kirjoita avoin hakemus jossa kerrot vähän itsestäsi IRL/virtuaaliminästäsi sekä virtuaaliharrastuksestasi (kerro ja linkitä tallit/yhdistykset/jaokset tai muut vastuutehtäväsi). Kerro myös mahdolliset some infosi.
Peukuttamalla hakemuksia annat oman äänesi kyseiselle hakijalle. Modeja ei valita vain peukkujen määrän perusteella, joten ei haittaa vaikka peukkuja sinulle ei koskaan tulisikaan.
-
Moderaattoriehdokas Kirsiina täällä hei!
Keskusta on foorumina lähellä sydäntä - vaikka en enää aktiivisena harrastakaan (ainakaan näkyvästi, taustalla aina jotain pientä tekeillä), seurailen silti aktiivisesti virtuaalimaailmaa, jotta en tipahda kärryiltä. Tämä foorumi on myös ollut sellainen mitä on tullut tsekattua lähes päivittäin silloinkin, kun oli pelistä pois. Mikään muu alusta ei ole koskaan ollut mieleeni, ja olen kokenut muut foorumit hieman inhottavilta käyttää. Keskusta on täysin vienyt mut mennessään, kun on niin mukava ja helppo käyttää, sekä reaaliaikaisuus on ihan mun lempijuttuja.Musta itsestäni ei ole niin hirveästi kerrottavaa. Talleja mulla ei ole jäljellä kuin Kelokorpi, joka sekin on hiljaiselolla. Olen myös Virtuaalisen Työhevosyhdistyksen toinen ylläpitäjä. Aikaisempia vastuutehtäviä on ollut, mutta olen niistä luopunut aikanaan. Aikaa kyllä löytyy, vaikka täällä tuskin tarvitsee törkyjä kamalasti siivota. Jos jotain virtuaalihommia löytyy, ne on pullatiikeri.net -domainin alla.
Virtuaalisomeja minulla ei ole kuin twitter jonka unohdin jo vuosia sitten. Haaveilen kuitenkin virtuaalihevosille tarkoitetusta omasta instagramtilistä. Saa nähdä milloin se toteutuu.
-
Minäkin asettautuisin mode-ehdokkaaksi.
Olen IRL ja URL-kutsumanimeltäni Jassu, virtuaaliharrastuksen vuonna 2006 aloittanut, nykyisin Espoossa majaa pitävä oululainen. Harrastan nykyisin lähinnä piirroshevosia ja kaikenlaista tallimiljöisiin sijoittuvaa tarinointia, ja tunnetuin edelleen hengissä oleva tallini lienee Virtuaalitalli Shelyes. Teen myös muuta piirroshevosiin liittyvää oheistoimintaa, kuten PKK-tuomarointeja aina silloin tällöin. Virtuaalisomeja mulla on vain em. tallin ig-tili @vtshelyes, jonka postaustahti ei ole mikään huikea, mutta ig-virtuaalitalliyhteisön elämää tulee sen kautta seurattua lähes päivittäin.
Vuosien varrella on ollut hiljaisempia kausia, mutta kokonaan lopettamista en ole koskaan edes harkinnut, sillä tästä on tullut itselleni niin kovin rakas harrastus.Keskusta on ollut itselleni tärkeä harrastusalusta siitä lähtien kun ht.netistä tänne lähdettiin, ja itseäni Keskustassa viehättää NodeBB:n tarjoaman ominaisuuksiltaan ja ulkoasultaan ylivertaisen alustan lisäksi foorumin selkeä aihejako, yhteisöllisyys ja asiallisuus. Antaisin mieluusti työpanokseni foorumin kehittämistyöhön ja valvontaan moderaattorin roolissa.
Virtuaalihevosharrastuksen kautta olen hurahtanut ohjelmointiin, ja mulla onkin omien projektieni ja itseopiskeluni lisäksi työn alla tietojenkäsittelyn tradenomin tutkinto AMK:ssa. Edellämainituista seikoista ja tietysti virtuaaliheppailusta johtuen vietän päivittäin paljon aikaa tietokoneella, minkä moni on varmaan huomannutkin mun päivystäessäni kaikkien alustojen koodiongelmatopiceja käytännössä kellon ympäri.
Jos ei muuta, niin modena olisin siis ainakin hyvin tavoitettavissa.
-
Meikäläinen ilmoittautuu myös jälleen mode-ehdokkaaksi
Olin moderaattorina vanhalla foorumilla ja mieluusti tällä uudellakin jatkaisin samoja hommia. Toki maailma ei siihen kaadu jos en modena jatka. Satunnaisia trolleja tuli kuitenkin ilmoiteltua ja näiden spämmi-topicceja poisteltua/piiloteltua edellisellä foorumilla toisinaan ihan tehokkaastikin.
Edellisen Keskustan puolella mulle tuli tärkeäksi harrastajakunnan yhteisöllisyys, rentous ja hyväntahtoisuus joka taas ei hevostalli.netin puolella oikein tullut esille. Lisäksi uuden foorumin myötä suurta plussaa oli tietysti helppous pitää yhteyttä muihin harrastajiin. Siksi Keskusta oli (tulee taas olemaan) auki aamusta iltaan lähestulkoon päivittäin, vaikka varsinaisia omaan virtuaalitalliin liittyviä asioita en tekisikään.
Tällä hetkellä harrastan tai yritän harrastaa joten kuten aktiivisesti (t. äippälomalainen). Pyörin tällä hetkellä ravipuolella ja tallina on jo yli 10 vuotta pystyssä ollut EP Talli, joka jatkaa edelleen toimintaansa. Perustin myös aikoinaan ja ylläpidän edelleen VRKK:ta. Siinä tällä hetkellä nämä vastuutehtävät, kun en enää PKK:n tuomarina toimi. Olen siis myös piirrospuolella harrastanut vuosia.
Virtuaalisomeja en enää omista. Aikaisemmin oli IG:n puolella yksi pieni talli, mutta en oikein koskaan saanut jutun jujusta kiinni, että miten siellä toimii nämä virtuaalihommat.. sekä (virtuaali)hevostaiteen postaamiseen liittyvä tunnus, joka on ollut hiljaiselolla kauan.