Etsitään kavereita (sekä ihastuksia, vihamiehiä, kilpakumppaneita, lista on loputon...)
-
16-vuotias Maybelle Misang, eli ihan vaan May, asuskelee Englannissa perheensä kanssa. Kesällä (ja tulevaisuudessa) olisi tarkoitus osallistua erinäisiin tapahtumiin, joista hyvä osa on Suomessa, ylläripylläri
May on siis nuori nainen, joka valmentautuu ja kilpailee tavoitteellisesti kouluratsastuksen parissa. Matkustaa vanhempiensa rahan puitteissa, lähinnä hevostelun perässä. Hahmo on vielä tuore, eikä tunne hirveästi muita virtuaalimaailmassa. Ajattelin, että tapahtumat on varmaan yksi helpoin tapa tavata kanssaharrastajia! Olen avoinna lähestulkoon kaikinlaisille suhteille, oli se ystävä, vihamies tai kilpakumppani. Laittakaa ihmeessä viestiä jos tarinointi kiinnostaa! Ei ole mitään aktiivisuuspakkoja mihinkään suuntaan, itse harrastelen fiilispohjalla
Tällä hetkellä kesäkuun aikajana näyttää tältä:
01.-04.06.2023 Summer Palooza, Venäjä - Koulukilpailut
05.06.2023 Suomessa
09.-11.06.2023 Seppele Cup kevään osakilpailu, Suomi - Koulukilpailut
24.06.2023 Yöttömän yön suunnistuskilpailu, Suomi - Tapahtuma
29.06.2023 Lähtö Latviaan
30.6.-02.07.2023 Raven Crossing Bronze, Latvia - Koulukilpailut
Jonka jälkeen takaisin kotia Englantiin!
Myöhemmin hän osallistuu myös kesäleirille Yhdysvalloissa.Ensisijaisesti May tarvitsisi majapaikan 5.6.-29.6. Suomesta, mieluiten vieläpä hänen hevosensa Missin kanssa.Löytynyt! -
Jos virtuaalinen Etelä-Pohjanmaa ei ole liian kaukana niin Storyyn pääsee majailemaan. Pääasiassa porukka on kyllä vähän yli-ikäistä, mutta meiltä löytyy oikeassa ikähaarukassa mm. Joosua sekä muutaman vuoden ylärajaa vanhempi Neela.
-
@minni May olis kyllä iha ko kotonaa tollasessa hianossa paikassa
Jussi ehdotommasti harkintaan!
-
Adina majoittaa myös yksityisiä ja olisi vapaata tuolle ajalle sekä tallipaikalle että laitumelle, jos niin haluaa. Hevosseuraa löytyy, omia tapahtumia sekä maastoseuraa saa aina omistajaparistakin. Lisäksi sydänystäväksi voisi sopia siskontyttö Jessica, 15v.
-
Vaaleanpunaista unelmaa ja paljon poneja. No ei ihan suht ok treenipaikkakin ja aittamajoitus (mukavan kesäinen) tai järvenrannalla (vajaa kilometri tallille) mökki.
Tönnilän Tila sijaitsee pohjanmaan ja keskisuomen välimaastossa kuitenkin hyvin pohjanmaalaisessa viktiivisessä Tupelan kylässä, joka on nousevassa hevosihmisten tietoisuuteen yhteis foorumin avulla ja erittäin nykyaikaisella Hevoskeskuksella ja sen rata-alueineen. Kaikki on kylläkin vielä aika kesken
Mutta keskukseen on noin 2km metsätietä pitkin ja tarjoaa erittäin hyvät treeni mahdollisuudet Tönnilän tilan asukkaille ja toiselle ratsastuskoululle eli Viihdelinnalle ja heidän asukkailleen.
Tönnilän tilan yrittäjä Aurora Nimeimaa on vasta 18 vuotias täyttää kesällä 19v ja tiedossa jätti bileet. Vaikka on vasta 18 vuotias on ollut nyt suunnilleen vuoden yrittäjä. Mukava nuoreas talliyhteisö ottaisi ihan mielellään kesäasukkaan ja Missille olisi tarjolla laidun paikkaa jopa pihttaolaumassa, pikku laumassa tai yksinään. Auran mökin pihapiirissä on monta aittaa ja kesällä valmistuva aittatallikin kesäasukkaita varten. Voi tietysti olla ettei aittamajoitus ole se kaikkein viihtyisin, mutta siinä on käytössä myös Auran mökin keittiö, sisävessa ja kylppäri, sekä ison pihaterassin kesäkeittiö ja palju<3 sekä tynnyrisauna
-
Laitan hahmoehdotusta, kunhan pääsen illemmalla koneen ääreen
-
-
Vappulan Kartanoon voisi mahtua yksi hevonen asustelemaan, osa suokeista kun on kuitenkin jo kesälaitumilla.
Vappulassa on muutama nuorempikin ratsastajahahmo, jotka myös kilpailevat Vappulan hevosilla. Mun on ollut tarkoitus laittaa Raven Crossingiin ja Summer Paloozaan meiltä ratsukoita, mutten oo vielä ehtinyt/jaksanut ajatella millaisella kokoonpanolla niihin lähdetään. Tarinallisesti en varmastikaan ole kovin aktiivinen, kun palaan töihin lomalta ens viikolla mutta voin kyllä ideoida ja heitellä esimerkiksi hahmojen luonteenpiirteitä jos haluat meidän puitteita ja hahmoja käyttää omissa tarinoissa.
-
No niin! Katariina Havialle mä voisin kovasti kaivata uusia virtuaalikavereita
Se on tollanen vähän hitaasti lämpeävä, mutta onhan May ja Kata voinut hyvin tavata joskus (lapsuudessa) aikaisemmin esim. jotenkin perheen kavereiden tuttujen tms. kautta. Majapaikan kaverillekin Kata varmaan saisi hyvin neuvoteltua, perheen omakotitalosta kun löytyy ylimääräinen vierashuone. Kata on myös tulossa Seppele Cuppiin sekä suunnistukselle, joten sinnekin matka voisi käydä hyvin yhdessä, mikäli hahmona May hyväksyy Katan kaverikseen!
Missille paikasta en osaa tosin sanoa, sillä oman poninsa Leian Kata majoittaa (@rajaseutu ) Rajaseudulla, joka ei ole mun päätäntävallan alla.
-
@alva said in Etsinnässä kesämajapaikka Suomesta (ja kavereita):
No niin! Katariina Havialle mä voisin kovasti kaivata uusia virtuaalikavereita
Se on tollanen vähän hitaasti lämpeävä, mutta onhan May ja Kata voinut hyvin tavata joskus (lapsuudessa) aikaisemmin esim. jotenkin perheen kavereiden tuttujen tms. kautta. Majapaikan kaverillekin Kata varmaan saisi hyvin neuvoteltua, vanhempien omakotitalosta kun löytyy ylimääräinen vierashuone. Kata on myös tulossa Seppele Cuppiin sekä suunnistukselle, joten sinnekin matka voisi käydä hyvin yhdessä, mikäli hahmona May hyväksyy kaverikseen!
Missille paikasta en osaa tosin sanoa, sillä oman poninsa Leian Kata majoittaa (@rajaseutu ) Rajaseudulla, joka ei ole mun päätäntävallan alla.
Rajaseudulta löytyy Missille kesäksi karsinapaikka, jos Kata majoittaa Mayn!
-
@Elli-L Jos (ja kun
) tuut noihin tapahtumiin ni voisin kyllä ehottomasti ainaki sun hahmojas nähdä ja mainita! Rakastan suokkeja, Maykin voi niitä ihmetellä ja ihastella
@alva @rajaseutu Hei tässähän olis aikamoine paketti!
Laitan teille molemmille viestii suunnitelmista kuha kerkiän, oon nyt viikon poissa koneen ääreltä mutta kyllä mä jotai lähetä jossai kohti
-
Latvianreissu osuisi sopivasti yksyhteen mun toistaiseksi sivuttoman hahmon Ticcan kanssa!
Ticca, oikealta nimeltään Marcia Kaminski, on 18-vuotias latvialainen, joka tällä hetkellä (ja toivottavasti vielä pitkään) treenaa ja kisaa Blacklakella kahta BESH-nuorta.
Ratsastuksellisesti vähän semmonen joka paikan höylä, muttei ihan vielä yllä painimaan samoissa luokissa Mayn kanssa - kilpakumppanuus jäis siis ehkä enemmän henkiselle tasolle
Ticcan tarinaura on vielä ihan alkutaipaleella ja siihen kyllä maistuis kirjekavereiden tuoma lisäpotku! -
@peura Sovitaan ehdottomasti joku tarinallinen tapaaminen noissa kisoissa
Laittelen sullekin viestiä kuha kerkiän!
-
May ja Iiris ovatkin jo etäisesti tuttuja instagramin puolelta, mutta ehdottomasti pieni tarinointi ja yhteydenpito kiinnostaa! Iiris on itse seppeleläinen ja toki myös Seppele Cupeissa kisaamassa, sen lisäksi osallistuu Raven Crossing Bronzeen. Kaksikko voi siis tavata toisiaan vähän siellä sun täällä, se on sitten eri asia, kuinka hyvää seuraa Iiris on teini-ikäiselle ...
-
Kehitelläänkö jotain draamaa yhdessä Beaver Coven kesäleirille (Harperin kirjoittaja täällä)?