Friesians van Cloud - M: friisiläishevosia (1-5p)
-
@titiuu Kiitos, sivuilla kaikki ok! 🫶
-
10 myyty, 7 jäljellä! Löytyisikö tästä sinulle sopiva uljas musta?
-
Tarjoan kolmoselle kotia mun piirrosprojektista, joka on lähtenyt rönsyilemään vähän sinne sun tänne.
Varsa tulisi Iso-Britanniaan brittiläis-ranskalaiselle pariskunnalle ja tavoitteena on jonain päivänä päästä esiintymään kouluradoille (porrastetuissa ja muissa tapahtumissa) jomman kumman ratsastamana. Hitaasti etenevää elämää luvassa. En vielä tiedä tulenko teettämään itse varsoja, mutta tulevaisuus näyttää sen.
-
@Milja Laitetaan kolmonen sinne! 🫶
-
@sonja said in Friesians van Cloud - M: friisiläishevosia (1-5p):
#7 o. Felix van Cloud / t. Fione van Cloud
Tässä olisi oripojan sivu
-
@tuire Kiitos, sivuilla kaikki ok!
-
-
@milja Kiitos paljon, tulipa hänestä kaunis!
-
#5 o. Daco van Cloud mulle Dinan kaveriksi ja tulevaksi sulhaseksi? Ainakin yksi varsa siis luvassa, sekä kisat porrastetuissa
-
@perho Laitetaan Daco sinne, kun on niin ihana morsiankin jo odottamassa! 🫶
-
Enää viisi jäljellä! Äkkiä ostoksille ennen kuin loppuu!
-
#10 o. Kamiel van Cloud / t. Karola van Cloud
Tammavarsana Royaliin porrastettuihin, etenkin VHRY, ja jalostukseen
Ihanaa että emällä VHRY kisat tallella, niin saa tarinaideaa
-
@raituva Laitetaan se sinne! Ehdottomasti pidän VHRY-sijatkin tallessa, olisi kurjaa hävittää hevosen menneisyydestä isoja palasia!
-
Daco on saanut sivunsa
-
#4 o. Laes van Cloud / Lucie van Cloud
Oud Wijsheid x Lys fan Rijinders
s. 02.06.2023Lähtiskö tamma Ja'Eldariin? Lähinnä jalostuskäyttöön ja VHRY-kisailemaan
-
-
KOLME enää jäljellä!!
Lisää tulee toki joskus, mutta nyt hetkeen nämä olivat kaikki tässä, vielä ehtii apajille!
PS. Jos kovasti olisi joku vielä lyhytsukuista varsaa kaivannut, niin nakkaapa viestiä. Sellainen onnistuu myös tilauksesta, mulla on monta hyvää yhdistelmää valmiina odottelemassa