Mistä aiheista haluat lukea blogissa?
-
Lyhyt kysely bloggaajan mielenterveyden edistämiseksi; mistä aiheista haluaisit lukea Virtuaali anarkiaa -blogissa?
Teidän mielenterveyden edistämiseksi kysely on anonyymi, mutta ideoita saa toki heittää omalla virtuaalinaamaan myös tähän topikkiin. Ee mulla muuta.
-
Nostoja so far:
Miksi et osallistu yhteisiin vastuuhommiin, osallistut kuitenkin toimintaan (ktk, näyttelyt, kisat)?
Miten suunnittelet talliesi ulkoasut? Mistä tulee inspiraatio?
Näistä on itse asiassa monesti ollut mielessä postaus, tulee!
Toivottiin useammin postauksia. Tässä tulee vähän aika vastaan kun pitää ehtiä itse harrastaakin ja tää bloggaaminen on mulle enemmän väylä purkaa erinäisiä itselle ajankohtaisia aiheita (useimiten niitä jotka harmittaa). Useammin voisi jotain lyhyempiä juttuja kirjoittaa, ja tähänkin juuri näitä aiheita saa esittää!
Nuo "eniten virtuaalivituttaa" jutut on aika kompakteja tajunnanvirta tyyppisiä tekstejä jotka syntyy nopeasti ja niitä voisi ehkä ajatella kirjoittavani muidenkin toiveesta vaikkei ko. asia itseä harmittaisikaan, oisko tässä ideaa? Jos laittaisi jonkun anonyymin "pura vitutuksesi tänne" boxin.Ja vielä, ei huolta, en sensuroi, kuten varmasti jokainen blogia lukenut voi huomata (vaikka kieltämättä välillä olen huolissani kielenkäytöstäni).
Olen monesti maininnut, että tämä harrastus palvelee mainiosti erilaisia harrastustapoja ja hyvä niin, hyväksyn muut ja toivottavasti muut hyväksyvät minun kulmikkaat mielipiteeni.
Lähinnä kiinnostaa mistä muut haluavat lukea ja saada varastoon ideoita uusille teksteille. Kommentoiti on aina kivaa siinä mielessä että saa näkemystä muiden harrastajien ajatuksista, mutta en missään nimessä odota sitä (tai edes itse muista vastata kommentteihin). -
-
Yksi asia tuli mieleen tuosta aiemmasta vastauksestasi, nimittäin tuo kielenkäyttö.
Jos minulta kysyt mielipidettä, se kuuluu näin: älä ole huolissasi! Joo, onhan siellä kirosanoja ja... krhm... värikkäitä ilmaisuja, mutta muuten tekstisi on kieliopillisesti ihan kelpoa. Minä henkilökohtaisesti siedän paljon huonommin huonoa suomea kuin kirosanoja (itse asiassa minulla ei ole jälkimmäisiä vastaan mitään, vaikka itse pyrin välttämään niitä omissa teksteissäni. Suomen kielen rikkaus, sanovat). -
@sirpa Joo no mahdollisien nuorempien lukijoiden takia sitä välillä miettinyt, en oikeastaan muuten. Ja myös ehkä sitä etten kirjoita kirjakieltä, haluan, että oma "ääni" ja ilmaisu kuuluu, mutta tämän en ajattelisi olevan ongelma kunhan ei kauheaa murrearsenaalia pukkaa, savolaisena tiedän, että joskus se tarkoitus saattaa mennä ohi.
-
@serena
Nuoremmat lukijat on tietysti hyvä pointti, mutta:
a. Virtuaalimaailmassa taitaa alaikäiset harrastajat olla aika vähissä.
b. Jos puhutaan teini-ikäisistä, niin tuskin ovat tähänkään mennessä kirosanoilta varjeltuneet.
c. Jos jatketaan teini-ikäisistä puhumista, niin voihan olla että tuo sinun tyylisi tuntuu heistä helpommin lähestyttävältä kuin esmes. meikäläisen kirjakieli.
d. Melkein väittäisin, että eniten kirosanojen käyttö yleisesti rassaa keski-ikäisiä tai sen ylittäneitä. He vain vetoavat lapsiin ja niiden pilalle menemiseen, vaikka varsinainen syy on oma ahdasmielisyys.Että keep going