Osta australianhevonen!
-
Hei,
Crampton Stock Horses on jo pidempään ollut hiljaisena. Pitkään olen leikkinyt juupas eipäs, mutta ehkä nyt on vain aika myöntää, että oma kiinnostus tallia ja australianhevosten kasvattamista kohtaan on lopahtanut.
Tässä tulisikin siis Cramptonin australianhevoset myyntiin.
Australianhevosista kaikki muut ovat myynnissä tällä hetkellä, paitsi Zickerick Hot Rod WE! Ja Bonecreek Huntsman.
Vielä vapaana:
Sierra Irving QuantockPreferenssejä hevosten uusille kodeille ei ole. Kunhan eivät hukkuisi bittiavaruuteen.
T. Nicky
-
No niin, miten sattuikin sopivasti tällainen myynti-ilmoitus kun mun oli tarkoitus päivittää omaa aussikantaa.
Teen siis tarjouksen näköjään melkein kaikista
Osborne Chapman
Crampton Balthasar
Arman The First
RWR Chesapeake Bey
Duquesne
Queequeg
Champaka O'Hara
Crampton MacKenna
What The RexroadTämä poppoo olisi siis tervetullut Namyshilliin kisaamaan porrastetuissa maksimitasolleen ja sitten jalostuskäyttöön. Ei laatistavoitteita tms, rauhallista suurtallin eloa kuten esimerkiksi Breezerin kanssa.
-
@ireth Valitettavasti Chapman, Balthasar, Duquesne, Queequeg ja Champaka kerkesi jo mennä toista kautta, mutta nuo muut lähtevät ilomielin sinulle!
-
Mua kiinnostaisi Crampton Jillian (Saako ehkä vaihtaa piirroshevoseksi?)
-
Voi itku, Crampton on ollut ihana talli
-
Voi Crampton ja aussit
Mua voisi kiinnostaa tilauvarsat yhdistelmistä Osborne Chapman x Queequeg ja What The Rexroad x Crampton Jillian, mikäli uusille omistajille kelpaa kun taisivat kaikki olla jo menneet
Koti Syringasta hyyyyyyvin hitaaseen kisaamiseen ja sukua jatkamaan.
-
@Marjahilla Ehdottomasti lähtee sulle Jillian piirroshevoseksi!
@Alexiina-C Itseäni myös harmittaa, sillä Crampton ollut pitkä projekti ja itselle rakas. Pitkään yrittänyt pyörtää, etten lopettaisi tallia, kun takana pidempi kasvatushistoria aussien kanssa.
@titiuu Rexroad ja Jillian molemmat tammoja, joten siltä kulmalta heikko yhdistelmä.
Mut jos vain @Marjahilla @Nikki @Ireth kyseiset yhdistelmät sopivat, niin minun puolestani. -
Kappas keppanaa, vähän silmät ristissä kattellu niitä Korjausliikkeenä Rexroadille Arman The First ja Jillianille Wallan Wallan?
-
Mulle sopii yhdistelmät
-
@ireth @titiuu eli Arman x Redroad ok!
Minulle ei ole väliä, haluaako Ireth Namysin nimiin yhdistelmän, tai jos haluatte Cramptonin nimissä vielä
Huomasin muuten vasta nyt, että Chapman x Queequeg -yhdistelmästä on jo aussi olemassa. Haluatko silti titiuu tästä varsan? Minulle vaihtoehtoisena olisi Queequegin tilalle Rollin Back in Black. + Mites tähän ajatuksena Nikkiltä?
Ja tämän kohdankaan välillä, onko Sierran vai Cramptonin nimissä. -
-
@ireth Kiitos paljon sivuista! Lisäilin hevoset nimiisi VRL:ssä.
-
Arman x Rexroad = Crampton Drakeford @Ireth @Nicky
Ja mieluusti pitäisin sen Chapman x Queequeg yhdistelmän tuollaisenaan jos se onnistuu, mua ei haittaa vaikka samasta yhdistelmästä löytyy jo varsa Mutta jos ROLLING Back In Black on edelleen vapaana kuten lista sanoo, voisin sen kyllä napata Syringaan
-
-
@titiuu Back In Black lähtee mielellään Syringaan!
-
@titiuu Kiitos sivuista, lisätty vanhempien jälkeläislistaan
-
Vielä muutama ori vailla kotia!
-
Löytyykö viimeisille vielä kodit?