EE: Twin Falls Farm - "the American dream" (tallipaikkoja)
-
(Disclaimer: Sivusto ei ole kovin mobiiliystävällinen. Eikä muutoinkaan ystävällinen näköjään kaikilla resoluutiolla diipadaapadiipadaapa. Koittakaa siis...kestää. )
Salainen rakenteluprojektini lienee nyt esittelykunnossa. Seuraavaksi lähdenkin karsimaan aiempia talliprojektejani, sillä aivan liian monta rautaa tulessa ja ehkä tässä kolmekymppisenä alkaa vihdoin muovautua itsellekin selkeäksi mitkä ovat niitä asioita (/talleja) joiden parissa haluan oikeasti viettää aikaani...
WELCOME TO IDAHO, USA
Twin Falls Farm on virtuaalinen hevostila Yhdysvaltojen Idahon osavaltiossa, joka tarjoaa karsinapaikkoja yksityishevosille painotuksesta riippumatta. Meille asumaan sopivat kaikki estehevosista lännenratsuihin! Tervetulleita ovat niin piirroshevoset kuin valokuvallisetkin.
Olitpa sitten elämää myllertävässä high schoolissa tai vaikka kiireetön eläkeläinen, istut varmasti osaksi arkeamme sillä erilaiset hahmot luovat toivottua syvyyttä peliin.
Täällä eletään värikästä elämää ("Tilasiko joku tänne ruokaa Wendysistä?"), josta ei yllättäviä tilanteita puutu ("Apua, Spike on kadonnut!").
Ja taas mennään - tavataan tallilla!
Tällä hetkellä etsimme etenkin seuraavanlaisia hahmoja (hevosineen) mukaan...
- High school-ikäisiä kavereita tai miksei vaikka vihamiehiä omalle hahmolleni Harperille
- Tallin omistaja-hahmo, joka tulisi asuttamaan Twin Falls Farmin taloa (voisi saada myös moden oikeudet? tai ehkä jopa kakkosomistajaksi...?)
- Lisäksi hahmoja laidasta laitaan iästä riippumatta, ehkä tänne eksyy joku paatunut rikollinenkin tai muu yllättävä hahmo!
Etusijalla amerikkalaiseen mielenmaisemaan sopivat hahmot ja hevoset, eli kannattaa miettiä miten hevosen lempinimi tai hahmon nimi taipuvan amerikkalaiseen suuhun. Niin kuin siis "Körmy-heppa ja Halla-omistaja" vs. "Whiskey-poni ja Amber-omistaja". You get the point!
Palan halusta päästä itse kirjoittelemaan hahmoni ja hänen hevosen tapahtumista tässä isossa maailmassa ja olenkin niitä luonnostellut jo jonkin verran. Tympeää vaan yksin kirjoitella, joten jos löytyisi kirjoitteluseuraa ja kiinnostusta tallia kohtaan niin sydän pakahtuisi.
-
Ooh tähän täytyy kyllä tutustuu kotona tarkemmin
-
Ui juma! Tuo menee kyllä heti lukulistoille!
Mulla oli/on Yhdysvalloista Saksaan muuttanut hahmo, 18-vuotias ex-cowboy Kansas Bond () joka osti muuan puoliveriruuna Chupacabran Hollannista. Kansas ja "Gabe" asuivat jonkin aikaa Rosegrovessa, mutta mun koko virtuaaliharrastus kuoli useammaksi kuukaudeksi totaalisesti, niin se kaksikko vähän jäi. Mutta kenties he piirretyssä elämässään eksyisivät joskus takaisin Yhdysvaltoihin, tosin kotiosavaltio Michiganin sijaan Idahoon
-
Onpa ihana ja teemaan sopiva ulkoasu! Muutenkin vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta tallilta ja nimi on ihana
-
@peura KANSAS, mikä ihana nimi! Hänhän voisi tulla tänne vaikka opiskeluiden varjolla, meillä on aika tasokas Hayward Pines College Boisessa
@Ireth minä niin tappelin tuon ulkoasun kanssa, niin ihana kuulla että se sitten sopii tallin teemaan ettei ihan hukkaan mennyt kaikki vaiva () ja että talli vaikuttaa mielenkiintoiselta!
-
Siis mä en kestä miten paljon rakastuin tähän talliin Sivuilla on ihanan paljon tutkittavaa, mielenkiintoisia infopläjäyksiä (esimerkiksi alueella asuvat villieläimet, sää, kartat, mittayksiköt... lista jatkuu jatkumistaan). Joka sivulla löytyy jotain uutta ja mielenkiintoista. Ympäristöstä saa realistisen ja selkeän kuvan, koska tekstissä vilahtelee oikeita liikkeitä ja ravintoloita. Tosi onnistunut kokonaisuus
-
@helga Se voisi kyllä kiehtoa.. 🤭 Täytyy ottaa se kaksikko taas työstön alle, rustailla vähän jonkinlaista syvempää taustatarinaa ja bookata one-way-ticket to the USA
-
Siis... Tää on aivan unelma!! Sun tallit ja hevoset on aina niin ihania, etten kestä! 🤍
-
@Sylvi K-i-i-t-o-s! minä tein niin paljon nippelitietoa sivuille kuin suinkin keksin ja tarkoitus lisäillä tutkittavaa aina hyvien ideoiden putkahdellessa
@Mäni mulla on kyllä paljon talli-ideoita (siis krääähhh jos vaan olis aikaa ja tarmoa toteuttaa ja ylläpitää ne kaikki!) Voisit kyllä jonkun hopusen tuua asustelemaan ja hahmon tarinoimaan hehe
-
ERJ Estekilpailut - April 16th 2023 Twin Falls Farmilla
Idearikkaat tallilaiset löivät viisaat päät yhteen ja ryhtyivät järjestämään matalan kynnyksen esteratsastuskilpailuja nostattaakseen tallin näkyvyyttä, sillä pitkäaikainen tallinpitäjä Marion Widmore on nimittäin hiljalleen siirtymässä vanhainkotiin ja tallin tulevaisuus näyttää epävarmalta. Ehkä joku kilpailuihin osallistuneista ratsastajista kiinnostuu tallinpitäjän pestistä...?
Mikäli olet kiinnostunut tuomaan "tallinpitäjähahmon" Twin Falls Farmille, niin ota rohkeasti yhteyttä! Ainoa kriteeri hahmolle on, että hän ottaa tarinallisesti koppia tallinomistajan roolista ja tulee asuttamaan tallin yhteydessä olevaa kotitaloa. Myös muista oikeuksista (modeoikeudet, tallin kakkosomistajuus) voidaan keskustella. Karsinapaikka omalle hevoselle onnistuu luonnollisesti.
Osallistumismaksu kilpailuihin on vapaaehtoinen (kilpailut on järjestetty muista kuin varainkeruusyistä), joten maneesin katsomossa olevaan kulhoon voi halutessaan jättää sopivalta tuntuvan summan.
-
Karsinapaikkoja vapaana yhdeksän (ehkä kahdeksan, pienellä varauksella) kappaletta, niin valokuvallisille kuin piirretyillekin Ensimmäinen asiakas on juuri otettu remmiin mukaan
-
Ai että noi tallin sivut on hienot!
-
No joo, pakko se kai on ihan oikeasti harkita mukaan hyppäämistä 🤭 Onko omistajakohtaisia tallipaikkarajoituksia, onko kaksi hevosta liikaa?
-
@peura nyt kun ei ole hirveetä yleisöryntäystä (vielä?!? hahah) ollut, niin kyllä voi kaksikin tulla.
-
Ilmoitustaululle eksynyt mainos Mainen osavaltiossa järjestettävästä Beaver Cove Summer Campista on poikinut jo useamman ilmoittautumisen ja meidän tallilta ainakin Harper ja Cooper ovat lähdössä kesäseikkailulle
Leiriltä on saatavilla myös ensimmäinen merkki Twin Falls Farmin hahmoille (no mikseivät muutkin voisi sitä ottaa mukaansa... ).
-
Pakko tulla sanomaan, että Spike on mun mielestä ihan super sulonen ja niin kauniisti toteutettu toi sen väri!
-
mä oon aivan sanaton miten ihana talli
oon tässä eilisen ja tän päivän vähän kehitellyt Kössille hahmoa ja hevosta mutta nyt kyllä täytyy miettiä että teenkö sittenkin tänne, mun aika ei kuitenkaan valitettavasti riitä molemmillemutta siis, aivan ihanat sivut, sopii tosi hyvin teemaan ja tosi kiva värimaailma ja kaikki sopii ku nenä päähän!
-
-
8/11 tallipaikkaa vapaana ja ensimmäiset tarinat tallin tapahtumista löytyvät foorumilta!
-
Estekisat nakuteltu tältä erää, onnittelut voittajille! Tempaus ei vielä kuitenkaan tuottanut tulosta ja tallinpitäjähahmo (velvoittaa ainoastaan asumaan tarinoissa tallilla) edelleen hakusessa. Kaipa tuosta Marion-vanhuksesta on vielä joksikin aikaa jatkamaan...