M: wD
-
Pitkästä aikaa muutama Llygedyn & Cedion -varsa myyntiin. Myyntiehdot ovat simppelit: sivut kahden viikon sisällä, rekisteröi, pidä ostotarjouksen lupaukset ja ponin sivut toimivina sekä käytä poni jossain vaiheessa VWY:n rotulaatiksessa pyörähtämässä.
Näytölliset tarjoukset alle.
Llygedyn Ffyliaid Ebrill (4p.)
welsh D-ori, 146-152 cm
ktk-kelpoineni. Llygedyn Taliesin
e. Crafnant Little MayHyvin herkästi tylsistyvä ja omaa kivaa silloin kepposteleva Ffyliad Ebrill on nappivalinta esteradoille haikailevalle ratsastajalle.
Llygedyn Tlws Elwyn (4-5p.)
welsh D-ori, 145-150 cmi. Moorgate Emery
e. Llygedyn Tlws FfionPonnua ja mukavasti liikettä omaava Elwyn on tärkeästä tammalinjastani tuleva orivarsa, joka on suvullisesti mukavan erilainen. Tämän varsan haluan ehdottomasti rotulaatikseen.
Cedion Milisandia (3p.) MYYTY 22.7
welsh A-tamma, max. 122 cm
ktk-kelpoineni. Blackwoods Monarch
e. Klees ManinjaMukavan erisukuinen, terhakka ponitamma, jonka kanssa uskaltaa kokeilla varmasti kaikenlaista
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Meneekö Llygedyn Marworyn aka Marien sivu tässä vai haluatko esim. sähköpostiin
-
@tuire pistä mailiin niin muistan lisäillä sivuillekin
-
-
@elen said in M: hienoja cobivarsoja maailmalle!:
Llygedyn Pinc Llychlyd (2-3p.)
welsh D-tamma, 145-150 cm
ktk-kelpoinen
i. Llygedyn Rheged Lwc
e. Moorgate Efydd Pinc
Kipakka ja persoonallinen tamma, jonka kanssa ei varmasti tule koskaan tylsää, kun vähintään on kiva katsella kaunista ponia laitumella.Oon ny tätä jokusen kerran katellut, ja kuvaus kuulostaa ihan mun ponilta vaikken kyl tiedä, mitä mä muka estecobilla teen.
Varmaan kenttävarsoja. edit:// Ai kato emä on kouluponi, no joka tapauksessa. Esteponia mä tästä ihan selkeästi isän perusteella kaavailin.
Joka tapauksessa Pinc Llychlyd olisi tervetullut lisä ponikantaani, jota mun piti kovastikin pienentää. Mut just kuoppasin yhen ni tätähän ei lasketa? Meno on aivan toivottoman hidasta, satunnaista ja todennäkösesti saamatontakin, mutta koti on pysyvä. Kantakirjaus, vähintään yksi varsa, laji- ja rotulaatis, tosin aikataulusta en anna edes valistunutta arviota enkä suosittele pidättämään hengitystä yhtään minkään asian tapahtumista odotellessa.
Mavna on ihan käypä welshinäyttö, tosin poni muuttaisi varmaan Tuoniseen. Siltä puolen sivunäyttönä tuleva laidun
tappelukaveri Auri. -
@lissu-t Ota ilomielin matkaasi! Voihan tästä yrittää leipoa yleis- tai kouluponiakin, mutta mitään en lupaa
-
@elen Jee kiitos! En se kauheena luvannu minäkään mittään ni täähän on hellyttävässä harmoniassa tehty kauppa kaikin puolin.
-
@lissu-t aina voi toivoa, että varsa olisi perinyt emältään liikettä eteenpäin ja isältään sopivasti ylöspäin
sillä pääsee jo aika pitkälle kouluradalla.
-
Iiiihana kolmipolvisen suvun mounttitamma myyntiin
-
-
@nikki Ei tällä kertaa, kun palautit edellisen kasvattini alle neljässä kuukaudessa.