Viimeisiä Viisikosta
-
Pakko se on myöntää, Viisikko on ollut enemmän tai vähemmän hunningolla viimeiset kolme... neljä... viisi (?) vuotta, joten on pakko alkaa tehdä jotain päätöksiä. Tässä tapauksessa siis laitella pillejä pussiin 16,5 vuoden jälkeen. Nyt onkin viimeinen tilaisuus saada viisikkolainen omaan talliin, eli kaikki tallin hevoset ovat tarjolla jalostukseen, tilausvarsoja saa yhdistelmästä kuin yhdistelmästä eikä aktiviisuusvaatimuksia ole. Tallin nykyiset hevoset keräävät jälkeläisnäytöt sun muut omaan tahtiinsa ja käyvät lajilaatiksissa ennen kuoppaamista. Osalla on sivut hurjan päivittämättömät, kaikki ovat kisanneet täydet sijoitukset painotuslaj(e)istaan mutta uupuvat vielä sivuilta.
Astutus- tai yhdistelmäpyyntöjä voi laittaa alle tai yksärillä, mutta saa myös ilmoittaa suoraan vaikka sivut.
Tallista löytyvät Viisikon-alkuiset hevoset pl. Viisikon Tuulenraivo voivat myös vaihtaa kotiosoitettaan mikäli kiinnostaa.
-
Voi sentään, Viisikkohan on ollut olemassa AINA. Täytyypä katsella vielä heposet läpi
-
Voi Viisikko Ihanaa ollut seurata nämä vuodet Viisikon kasvatustyötä ja olemassa oloa! Lähtisköhän shettisori Viisikon Cookie Monster meille siitoskäyttöön ja käymään laatiksissa? Lisäksi kiinnostaisi muutama astutus:
Tuulenpiiskaama Vinkuheinä x Adinan Kaneliviineri
Karamellikeisari x Adinan Ninni -
-
Mä oon vähän tuoreempi harrastaja täällä netin puolella niin Viisikosta en ookkaan kuullut aiemmin. Liikeniskö Viisikosta kuitenkin tilausvarsaa Blacklakeen piirretyksi jalostuskäyttöön? Yhdistelmästä Liekki x Mania ja mietin nimeksi jo Viisikon Tanssimaniaa!
-
@Valooooo Viisikko on ollut sujuvasti hiljaiselolla jo pitkään, ei ihme jos et ole kuullut ennen Yhdistelmä ja nimi sopii erittäin hyvin!
-
Mulla ei oo tainnut koskaan olla omaa viisikkolaista, vaikka suomenhevosten parissa oonkin jo pidempään touhuillut. Nyt vois tulla tilanteeseen muutos Sopisko tälläiset?
Kastehelmen Muikkunen x Vaniman Lahjakäpy --> Viisikon kasvattina mulle kilpailemaan ja jalostukseen
Hengenvaaran Vakosamettihousu x Elegia --> myyntiin
Juhannusmurha x Mörkövaaran Enneuni --> myyntiin, onnistuuko liisaus?Syntymäajat huhti-toukokuulle, jos sulle ei oo väliä. Juhannusmurha x Enneuni -varsan otan itselle jos ei mene kohtuullisessa ajassa kaupaksi, Vakosamettihousu x Elegia -astutus peruuntuu jos ei mene kaupaksi ~parissa kuukaudessa
-
Voisin tarjota Viisikon Syysrunolle loppuelämän kotia Runoratsuista. Suunnitelmissa hankkia 1-2 varsaa ja käännähtää KRJ:n ja ERJ:n laatiksissa
-
Laittelen pian toiveita!
-
-
Siis Viisikko on ollut aina ja pakko mullekin on jäädä muisto siitä. Tupelaan kilpailu- ja siitoskäyttöön.
Harhauni x Wiviika sekä Haudanhaalea x Lapinlauha
Nuo kaksi todennäköisesti tammoina ja kääpiöinä Tukemaan siis suomenpienhevosen kasvatusta. -
@sissip Kumpikin yhdistelmä sopii mainiosti!
-
@ireth said in Viimeisiä Viisikosta:
@sissip Kumpikin yhdistelmä sopii mainiosti!
Onko syntymäajoilla väliä tai nimillä?
-
@sissip Ei ole väliö, voit vapaasti valita
-
-
-
@ireth Ah joo, tottakai! Päässy näköjää unohtumaan sivuttaessa.
-
Sopisiko tämmöiset
Meille Pyökkipolkuun:
Fury Thrill x Viisikon Blake > fwb-o. Viisikon Rage
Mennentullenpalatessa x Hakkapeliitta = sh-o. (Viisikon) Hakkaa Päälle (liisaus, liitteellä tai teidän kasvatti ilman liitettä?)
Tunturirikko x Ps. Terveisiä Tuonelasta = sph-o. Ps. Pidä Tunkkis (liisaus tai teidän kasvatti ilman liitettä?)
Hunajanami x Blacklist LH = she-t. Viisikon HunajarommiMyyntiin:
Kaihon Juhannusprinsessa x Nimileikki = o. Pyökin Juhannustaika / t. Pyökin Prinsessaleikki
Snillin Humina x Viisikon Tuulenraivo = o. Pyökin Puhuri / t. Pyökin Aurinkotuuli
Räiskyvän Kulttimaine x Karamellikeisari = o. Pyökin Oukki Doukki / t. Pyökin Mansikkakaapeli
Shenora CE x Mistoffeeles Wolf = o. Pyökin Rum Tum Tugger / t. Pyökin Rumpleteazer -
@veera-r Kaikki yhdistelmät sopii loistavasti, voit itse valita liisaatko vai heitätkö Viisikon kasvatiksi Voivat tosiaan olla myös ilman liitettä.
-
Räiskyvään kenttää kisaamaan ja jalostukseen hitaalla etenemisellä seuraavat yhdistelmät? Syntymäajalla väliä?
Taikakuun Rapatessa Roiskuu x Hengenvaaran Polkka = t. Viisikon Valssi
Väjen Kunmitusjälkiä x Juhannuspakkanen = t. Viisikon Juhannustaikoja
Hilpeä Hunajameloni x Kärmeniemen Unna = o. Viisikon Pihisevä PitaijaJa sit viel pari astutusta.. Nämä varsat mulle Heimdalliin hitaaseen kenttäpainotteiseen kotiin.
Marwoolaf Ring x Citrine Dall = t. Prasiolite Dall
Viisikon Blake x Bisque Coup = o. Heimdall Buster