Harrastajien esittelyketju
-
En muista oliko vanhalla foorumilla esittelytopikkia, jonkinlainen taisi jossain vaiheessa olla, mutta polkaistaan nyt tänne pystyyn tämmöinen.
Eli kuka olet, mistä olet, mitä teet, mitä harrastat (muutakin kuin virtuaalihevosia) ja niin päin pois. Kaikkea muutakin saa kertoa, itsepä paremmin tiedät mitä sinusta kannattaa muiden harrastajien tietää. -
Aloitanpas sitten itse:
Hei, olen Sirpa, 40+ vanhan linjan virtuaaliharrastaja. Tunnetaan varmaan parhaiten nimellä "ai se Ionicin Sirpa". Joo, se just.Koti on siellä missä tietokone on ja minun tietokoneeni asustelee Tampereella, tarkemmin ottaen Vuoreksessa. Puheissa vilisee kyllä Nurmijärvi/Nukari suht tiuhaan, olen sieltä kotoisin ja isän peruina sinne on jäänyt maatilanpuolikas ja vaikka ihan mielelläni asun Tampereella, toinen jalka on kuitenkin aina vähän siellä maaseudulla.
Ammatiltani/koulutukseltani olen softainsinööritaustainen tekninen kirjoittaja, töissä tällä hetkellä
alan firmassasoftafirmassa tekemässä heille dokumentaatiota.Muihin harrastuksiin kuuluu lukeminen (ei harrastus vaan pakkomielle, huutaa puoliso alakerrasta), AR-pelit eli Ingress (L16 ENL Sicce, ATM recursen jälkeen L12, Tampereen aluekoordinaattori),