Askellajihevoset
-
@mari-h Oijoi mun Kinkun isä ja emä laatisjonossa
Pidän peukkuja!
-
@kics Kiitos sinulle reippaasta kisauksesta niin sai isäkin jälkeläisnäytöt kasaan
-
Apuva, mä rupesin väsään nyt omaa tallia askellajihevosille
Homma lähtee siis ihan lapasesta
-
@kics Jee
-
Mä kans hairahdin ja mulle muutti Saana… Katsotaan mihin elämä tamman kanssa vie
-
@minni Siitä se kuule lähtee
-
@kics Ja arabeja listoille, eiks vaan?
-
@jenna Ehdottomasti! Oon niin inlove mun arabitammaan et pakko saada muutama lisääkin
Just tässä mietin mitä evm hevosia toisin talliin, mille rodulle olisi käyttöä jalostukseen? Silleen ettei tarvi yksin harrastella kasvatusta
Ainakin just arabeja ja saddlebredjä, muita? Määrä toki pysyy kohtuullisena kun haluan viedä “kaikki” laatiksiin…
-
@kics kaikkia vaan
lisätään tohon sun listaan ainaki walker, foxtrotter eikä varmaan hackneyponitkaan haitaksi olis
-
@kics Joo, mulle saat saddse arabeja myytyä kunhan tää hidastakin hitaampi tahti kelpaa.
-
Muistuttelen siitä, että vielä on muutama päivä aikaa osallistua Ionicin ihan ensimmäisiin ARJ-kisoihin!
Tyylille uskollisesti tarjolla on askellajiluokkia kaikille muille roduille paitsi niille yleisimmille (isl, sdb, nsh, twh). Eli foxtrotterit, pasot, kalliovuortenhevoset ja kaikki eksoottisemmat otukset nyt mukaan.
-
Maailmanluokan ongelma!! Eli mielipiteitä kaivataan!
Nyt ku issikat alko kisaamaan ASSAa niin ongelmaksi tulee tuo banneri, mihin ihmeeseen survon sen nätisti?? Mun issikoiden sivuja ei oo ollenkaa suunniteltu tämmösiä ylimääräsiä kuvia varten
Oon nyt Andvarin sivuille laittanu muutamaan eri kohtaan ton ASSA merkinnän ja bannerin, mut jotenki mikää ei oikee näytä kivalle… Ideoita sijoitteluun? Yks vaihtoehto ois tietenki jättää tuo banneri kokonaa pois ja mainita vaan pisteet, arvonimi ja linkki profiiliin
-
@mari-h
Kieltämättä nuo iskee silmille värinsä kanssa. Äänestän VRL sijoitusten yläpuolelle jättämistä
Edit:// Olisiko jollain sopivaa arabi sulhoa tälle Park luokissa kisanneelle ara-appaloosa tammalle? Sillä on AHAC ja ASSA pisteet tapissa, ja muutama ARJ sijoitus myös. Yritän kasata niitä lisää, rodun lisäämisestä listalle on kyselty.
Mitäänhän en ARJ puolesta vieläkään ymmärrä, mutta opettelen.
-
// Mainostetaanpa samalla meidän myytäviä arabikasvatteja (askellajipainotteisien isät S Chimera ja Eryk)
-
@anarchy ja siis tuo väri melkeen vielä menis jos ton sais järkevästi sijotettua mut jotenki ei istu ollenkaan tonne meidän ulkoasuun
Multa löytyy kolme evm sukuista arabia:
Mash’al ox (KTK kelp.)
Mahir ox
Bassam ox (KTK-II)Kaikki kilpailee ARJ ja lisätty myös AHAC listoille
-
@mari-h Mä tykkään että se on tuossa perustietojen alapuolella. Toimiskohan jos tekis tuohon taulukon, niin että tekstit ois vasemmalla ja banneri oikeella puolella?
-
Oo, sieltähän tuli oria. Saanko heittäytyä ahneeksi ja tehdä kaksi varsaa kerralla?
@Mari-H Mash’al ox on jotenkin söpö
ja @Shannon in Eryk on oikein sopiva myös, saisiko siitä jo esim. 2018 syntyneen varsan? (En tiedä pitäisinkö sitä realistisessa ikääntymisessä tästä eteenpäin, mutta kuitenkin).
-
@anarchy Joo saa toki. En tiedä huomasitko kun päivitin tuonne ylemmäs, Erykiltä on myös varsa myytävänä tammasta Pystein M, sivuja ei ole kun ovat vaan pyörineet kodittomina tuolla kasvattilistalla.
-
@anarchy Saa heittäytyä ahneeksi
Ilmottele sivuja ku semmoset teet
-
@shannon Pystein on kyllä kaunis, mutta jätän tällä kertaa väliin. Ahnehdin muuten näitäkin liikaa
@Mari-H Mahtavaa!Pistän varsojen sivut tekoon ja yritän värittää niille jonkun kuvan näköisen sivulle esiteltäväksi.