EJ: Hevostammaa muulin emäksi (LÖYTYNYT)
-
Haen hevostammaa muulin emäksi. Muuli tulee verkkaiseen käyttöön, mahdollisesti maastoesteille ja muutoin työjuhdaksi pienelle osin tarinalliselle farmille
LÖYDETTY!
- Aasiorina on Old Woody.
- 1-polvinen hevostamma (ei poneja/ponikokoisia tai suomenhevosta).
- Mielellään piirretty; muulista tulee piirroskuvallinen.
- Ei mitään "liian hienoa" hevosta, eli ei kiiltokuvakilpuria. Enemmän kiinnostaa vaikka jonkinlainen harraste- tai tuntiheppa, saa olla rumiluskin
- Painotuksella ei juuri väliä, plussaa, jos hypännyt maastoesteitä ja extraplussaa westernkokemuksesta.
- Liisaukseen; synnyinmaaksi tulee Kanada.
-
@alexiina-c hah, kelpaako joku O'Haran tammoista? Keksin jo parikin tarinallista ideaa miten varsa saa alkunsa.. Etenkin tuntihepat Polka ja Gala ovat niitä kivan "tavallisia", mutta toisaalta Bambi voisi olla hauska jos haluaa astetta sporttisemman muulin, ja kun sille en oo ehtinyt varsojakaan vielä kehitellä...
-
@jesse Voe vitsin vitsit... Gala olisi muuten ollut tosi kiva, mutta on jo muulin tulevalla kotitallilla samaa sukua olevaa hevosta, niin mielellään haen uusia nimiä tauluun, vaikkei koskaan jalostukseen menekään Polka taas on ehkä hitusen liian erikoinen ja vanhemmat taitaa olla kokonaan kadonneita? Bambi puolestaan ylinätti Muulista on tarkoitus tulla raskaampi ja sellainen supertavis, niin nämä oli kuule nyt ihan liika hienoja!
-
Mulla on muutama sierralainen, joista vois takautuvasti saada Nämä on kaikki kuollu 8.4.22 niin viimeistään sinä päivänä syntyny, eli Woodykin on ehtiny täyttää kolme siihen mennessä
1p kan Sierra Magic Pumpkin
1p walka Ivory Champagne di Sierra
1p walka Champagne Tears di Sierra -
-
@Alexiina-C Joo, kyllä sekin onnistuu Saa mun puolesta laittaa Orange Woodin liitteelle, tai sitten Sierran liitteelle jos haluaa
-
-
@anzkuli No hei! Felicity KV! Tämä se on Laitan muulin sivuja, kun saan tehtyä! Käykö syntymäpäiväksi tänään 5.3.?
-
(Hah, mä ARVASIN että valkkaat Felicityn!)
-
@nikki Ajatustenlukija
-
@Alexiina-C Milla Magia who, Nikki Noita se on 🧙
-
@alexiina-c Käy oikein hyvin