Porukkaa mukaan "yksityistallin" draamaan?

• WESTERNRIDERS

Tänään mua on ruvennut kutkuttamaan ajatus yksityistallista tai jonkinlaisesta tämän kaltaisesta tallista, jossa olisi monipuolisesti porukkaa mukana. Mää tykkään kirjoitella tosi paljon ja tätä olisi kiva myös tehdä muiden kanssa, esimerkiksi roolipeleillä ja tarinoilla. Draama olisi vain se juttu, mitä kaipaisin!

Eli tarkoitus olisi jonkinlainen talli, jossa periaatteessa kaikki saisivat olla päätöksenteossa mukana tai olisi kaksi tallinomistajaa ja yksityishevosten omistajia sekä työntekijöitä, hoitajia tai satunnaisia kävijöitä. Porukan sisällä olisi ja tapahtuisi melkein mitä vaan ja hevoset olisivat vähän kuin sivuroolissa, eivätkä välttämättä niin keskeisessä roolissa.

Olisi ajatuksena, että talli voisi olla foorumipohjainen tai jotakin vastaava, mutta jokin yksinkertainen juttu. Tietenkin kaikki voisivat tehdä hevosilleen omat sivut ja ne vain linkitetään tallin sivulle.

Kuitenkin kysymyksenä olisi, että olisiko ketään mahdollisesti kiinnostuneita toista tallinomistajaa - tai vaikka kolmatta, tallityöntekijöitä, yksityishevosenomistajia…? Lähtisikö joku mukaan draamailemaan? Ja tarkoitus ei olisi välttämättä, että joka päivä kirjoitettaisiin, vaan ihan inspikseen mukaan, mutta mukaan olisi kuitenkin saada suht’ aktiivinen porukka. 🙂

• Suomenhevoskasvattajat

uu sounds good! Tohonhan vois keksiä vaikka mitä 😄 Ihan tallinomistajaks en välttist itse ryhtyisi mutta ehdottomasti olisi kiinnostusta esim talliduunariksi tai yksityisen omistajaksi.

• Meikäläinen olis ainakin ihan täysillä mukana! 😄 Draamailu ja tarinat (oh, roolipelit ❤ ) olisi kyllä paikallaan, jos sitten vaikka tallityöntekijän roolissa.

• WESTERNRIDERS

@Satunen @Palloneinen Mahtavaa! Tosiaan tallinomistajan tehtävänä olisi vain tallin yllässäpito ja jos sivut tehdään, niin ne toimivat vain koristeena oikeastaan. Onko teillä minkäänlaisia ajatuksia/toiveita tallin suhteen? Käytetäänkö foorumia vai miten? 🙂

• Moderaattorit

Mukaan todellakin! Vaikka yksärin omistajana ja/tai tallityöntekijänä. 😄

• Suomenhevoskasvattajat

Foorumin käyttö on tosi simppeliä, enkä oikeen ees keksi muita vaihtoehtoja… kuulostaa vaan hieman hankalalta jotkut chatit sun muut, foorumille kuitenkin pääsee helposti myös puhelimella 😄 Sen kummempia en kyllä osaa ideoida enää tähän aikaan… saa nähdä jos huomenna tulisi jotain hohdokasta mieleen. Toivottavasti saataisiin mahdollisimman paljon eri tyyppejä mukaan, sen kivempaa ideointia sekä pahempaa draamaa tulossa mitä enemmän jengiä mukana 😉

• Juu foorumia kannatan minäkin. Ja toki jos ei ketään innokasta löydy, niin mäkin voin toki ryhtyä tallinomistajaksi. Sama homma kuin Satusella, nyt ei kyllä lähde oikein muita ideoita ilmoille :/.

• WESTERNRIDERS

@Hilde Mahtava juttu! 🙂

@Satunen Mää oon aika paljon foorumin kannalla enkä muutenkaan ole mikään koodinero 😄 Mukavasti moni on kiinnostunut ideasta. Pelkäsin, että saisin vain yksin tästä intoilla. Toinen tallinomistaja jos jostain saataisiin mukaan, niin olisi vielä mahtava juttu!

• Suomenhevoskasvattajat

Kuulostaa mielenkiintoselta! Mä oisin kans halukas osallistumaan tallityöntekijänä tai yksityisen omistajana 🙂 Mä kannatan myös foorumia!

• WESTERNRIDERS

@Palloneinen Ihanaa! 😄 Mulla ensi viikolla loppuu koeviikko, niin jos kukaan muu ei siihen mennessä ilmoittele kiinnostuksesta toisesta tallinomistajan paikasta, niin laittelen viestiä 😄

Onko kellään ehdotuksia itse tallista? Suomeen varmaankin? Tallipaikkoja noin 10 vai vähemmän?

• WESTERNRIDERS

@Hazel Hienoa yhä enemmän vain porukkaa mukaan!

• Mua vois kiinnostaa tallinomistajana toimiminen. :3

• Juu, kuulostaa hyvältä.

• Suomenhevoskasvattajat

@Nicky mua kiinnostaisi ehkä enemmän joku lämpimämpi maa, mutta Suomikin kyllä sopii, jos se saa enemmän kannatusta 🙂 Tallipaikkoja voisi olla mun puolesta ainakin sen 10.

• Rekkasimpa itteni tännekin vain hevosen perässä, mutta täältähän löytyy vaikka mitä! 😄 Olisin halukas tulemaan mukaan, eniten varmaan yksityisen omistaja houkuttelisi.

• WESTERNRIDERS

@Meiju K. Mahtavaa 🙂 Mulla on jo kaikki ideat valmiina mun tallinomistajan alter-egolle.

Suomea ajattelin siitä, että se olisi helpoin ja yksinkertaisin, mutta ei minulle olisi mitään sitä vastaan, vaikka olisi etelämmässäkin. Mitä muut sanoo? Jollain tavalla olin kuvitellut suomalaisen tallin, hieman vaatimattoman, mutta kaikki puitteet tarjoavan. 🙂

@Trevor Sitä tämä v-maailma on! Mutta hienoa, että sääkin kiinnostuit. 🙂

• WESTERNRIDERS

Porukkaa mukana:
    Meiju K. (toinen tallinomistaja?)
    Satunen
    Palloneinen
    Trevor
    Hilde
    Hazel

Alkaisi olla jo hyvä porukka kasassa aloituksessa jo 🙂

• minäkin voisin ehkä innostua lähtemään yksityisen omistajana mukaan, jos tosiaan saa tarinoida inspiksen mukaan 😄

EDIT // ja hauskintahan tässä olisi, jos kaikki kirjoittaisivat just samalle foorumisivulle, ettei olisi jokaiselle ns. omaa sivua, jotta voisi sitten vähänniinkuin jatkaa toisen tarinaa, jos haluaa ? näin tapahtumat pysyisi ehkä paremmin kaikilla tiedossa, eikä samaan aikaan olisi menossa montaa erillistä tarinaa. jos joku nyt saa tästä ideasta kiinni x) tietysti vaatisi, että aina lukee edellisten tarinat, jos haluaa pysyä tapahtumissa mukana.

• Mulle on sijainnin suhteen oikeestaan ihan sama, mutta onhan tää Suomi varsin kätevä. :slight_smile:

• WESTERNRIDERS

@leahiiii Hienoa, jos sääkin olisit kiinnostunut! Toi oli kyllä mahtava idea. Jos olisi joku tallipäiväkirjan tyylinen sivu, jonne kaikki kirjoittelisi ja sitten mahdollinen roolipeli voisi olla erikseen!

@Trevor Niimpä 🙂

10

939
Users

12.5k
Topics

231.8k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.